Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2009


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfft, ben er wel makkelijk in maar wil wel de controle houden
slik al 10 jaar AD, en voor het slapen gaan een seresta 10 mg
als het helpt slik ik het, en als het niet helpt of als het me niet bevalt stop ik met medicatie.
Pijnstillers neem ik alleen als het echt nodig is

dus wat is makkelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond mensen , ik vertoef niet veel meer hier neen ook niet lezen , vanavond had ik mij ineens jeuk aan mijn linker oor en dacht ga adb eens lezen , kijken hoe de mensen het maken en owee mijn verbazing kom ik mijn naam tegen ............... missen jullie mij zo ;)
ik lees dat er sommige denken mij hier weg gejaagdt te hebben , niets is minder waar ik voel mij niet weg gejaagd door adb,ers wel heb ik veel pijn gehad ivm ban,s op periodes dat ik het geestelijk heel moeilijk had maar nogmaals het heeft niets met de schrijvers/schrijfsters hier te maken :heart:
ik ben terug aan het werk en deze keer nog verder weg van huis , vorige vrijdag 1 1/4 uur om op mijn werk te geraken idem terug naar huis , was ook een werkdag van meer als 6 uren en ik ben dus dagelijks stik kapot , maar het beleg vliegt ook niet in belgie voor niets op de stutte , dus moet er gewerkt worden ........... wat ik eigenlijk graag doe ;)
nogmaals zoals ik schrijf ik zit nog maar weinig te mailen ..................heb vele andere zaken aan mijn hoofd , dingen en zaken een plaats geven wat niet altijd even makkelijk is maar momenteel lukt dat op mijn eentje heel goed en meer moet dat niet zijn voor mij , teveel werk voor mijn eigen poortje om mij bezig te houden met andermans poortje
dus ook aan de mensen welke ik vroeger al eens prive mailde het ligt niet aan jullie maar 100 % aan mijn eigen ikke
wens jullie een fijne avond toe en tot .......................... ik weer eens jeuk heb aan mijn linker oor ........... of is het de rechter oor ;)
groetjes en knuffel aan iedereen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag mensen,

even snel hallo zeggen. Ben nu 6 weken alcoholvrij. Het wordt er niet leuker op vind ik, maar ik ga wel door. Geen demper voor wat er is, erg vervelend vind ik dat. Aan de drank zijn vond ik niks, maar zonder drank vind ik er ook niks aan. Ik heb veel trekmomenten waar ik niet aan toegeef. Geen momenten die me overvallen, het is er meer de hele tijd zeg maar. Tja, als je niet drinkt, wil dat nog niet zeggen dat je van de drank af bent... En ik moet wat met mn leven, hetgeen ik echt een forse klus vind. Ik ben al erg lang aan de slag met mezelf en het schiet maar bar weinig op zo. Ik baal echt on-tie-ge-lijk.

Keep it dry people,

Joy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn he, was echt goed gister, vanmiddag trouwens ook. En ik ben blij dat ik de trekattack vóór was, dan is het nog te handelen.....
Nu ben ik weg hoor, mn oogjes vallen dicht, dag dag en knuffel.
Morgen weer een zonnige dag ? Heb zin om lekker veel buiten te zijn. Gewoon op een bankje in de zon is al goed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...