Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik weet het niet An, bang om de controle kwijt te raken?
bang wat die medicatie met me doet? gewoon bang om alles? niet weten wat te moeten voelen en wat niet?
Dat ik geen aansteller en aandachtsvrager ben en ik inderdaad al mijn hele leven ADHD heb en dit nooit onderkend is? rouwen om het verleden? dat dit nooit gezien is en dat dat misschien wel een hele grote oorzaak geweest is van alle problemen? en is het dit wel? en wat gaat er dan gebeuren in de toekomst?
ik voel me in de steek gelaten en dankzij jouw vraag kan ik nu eindelijk eens vanuit mijn tenen janken! dank je wel!!

Weet je, die trial is gewoon niet verstandig. voor 6 weken medicatie mee en zoek het maar uit, dat werkt niet voor mij, daar heb ik gewoon veel meer begeleiding bij nodig, In mijn eentje ga ik overal op letten en maak ik mezelf nog gek
als ik zo'n pil neem voel ik rust in mijn lijf en dat is al iets heel nieuws, maar ik voel dus ook een heleboel emoties waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet. Het is andere rust dan bv drank of seresta me kon geven maar na een uur of 3 is er paniek en ik weet ook weer niet wat ik daarmee moet., ja eerder zo'n pil nemen maar ik wil niet experimenteren
ik neem toch aan dat ritalin niet alleen bedoeld is om paniekaanvallen te dempen en ze daarna dubbel te laten terugkomen en weer te dempen met de volgende pil.

ik ben gewoon bang An.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Gisteravond lekker spa gedronken en bij mezelf gebleven. Het heeft me dus geholpen om mogelijke valkuilen van tevoren in het licht te zetten, zoals dat hier zo mooi gezegd wordt.
Er was niets aan de hand, ik heb lekker genoten van het eten in het restaurant en van het gezelschap.
Gewoon mijn aandacht bij wat er is en genieten van alles wat het leven mij op dat moment te bieden heeft.

Onderweg een zonnetje door het autoraam, de eerste lammetjes al gezien, de eerste roze bloesem zelfs en een buizerd op een paaltje. En wat is het gras toch mooi groen.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, lijkt me ook moeilijk. Pillen slikken en niet weten welke, wat het met je gaat doen en je moet goed letten op wat het met je doet. Goed recept voor onrust eigenlijk.
Misschien heb je wat meer duidelijkheid nodig? Zoek wat rust en afleiding en probeer het een beetje los te laten zou ik zeggen.

sterkte,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Hier in het zuiden is het prachtig weer.
We gaan zo maar even naar buiten.

Het is duidelijk lente op het forum, Krokusjes, balkonnentje, zonnetje, eitjes in de pan.
Wat willen we nog meer en dat allemaal gratis en voor niks.

Ben zo goed als klaar met mijn voorbereidingen van de kunstroute.
Op het laatste moment, ga ik pas echt vrij schilderen en dan ben ik blij, maar ook heel erg gestrest, dat dat de volgende keer niet lukt.
oke dat is allemaal des kunstenaars en daar moetem wij maar mee leren leven.
Er bestaat nu eenmaal geen zekerheid in dit ondermaanse.

Ik merk wel, dat het zoeken naar zekerheid mij erg blokkert.

Jammer, vroeger kon ik dat natuurlijk lekker onder de alcohol stoppen ,maar dat kan nu niet meer.
Soms sta ik face to face met allerhande onzekerheden. Ben nog niet in paniek, maar beslist wel heel erg onrustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergeet soms bijna dat het een openbaar forum is, vandaar.

Zelf ben ik ook nogal onrustig. Heb net een hele prullenbak vol papiertjes weggewerkt.
Nu ga ik toch even een uurtje de tuin in en dan binnen weer verder.

Gewoon ladieliedielalalalalala toedeloe, tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gnmiddag!
Fish, ga jij eens gauw naar het strand! Het trekt al een beetje dicht, dus geniet nog even van het weer!
Ennee...haal mijn hondje ook even op!;)

Wat is het rustig de laatste dagen op het forum! Als het maar geen stilte voor de storm is!

Brigitte Kaandorp, grappig is dat! Ik ben óók in de pauze bij haar weggelopen! Je snapt dan niet dat ze zo'n succes heeft, als er al 33 of 4 van 't forum haar zó niet-leuk vinden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, geef het ff tijd. Ik schreef in het begin van medicatie gebruik elke dag even op hoe ik het ervaren had. dat helpt als je weer controle/gesprek hebt over medicatie. Het niet slapen hoort er ook wel een beetje bij, dat kan. Niet meteen teveel andere medicatie nemen anders weet je niet waar wat van komt. Bij angstaanval ff focussen, mediteren en uitzitten. geloof me, het gaat weer over.
Succes ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo dhendro,
ja ik heb je pb gelezen en ook geprobeert om te aantwoorden. Maar kreeg het bericht dat het niet gelukkt is.... Wie weet heb ik iets fout gedaan? Was voor het eerst dat ik een pb heb ontvangen.
Kan je me uitleggen hoe ik het moet doen?
Moet nu eerst naar buiten er is nog veel werk en morgen komen de eersten gasten. Ben vanavond wel weer online.
Groetjes Papillon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de week hoorde ik op het Belgisch journaal dat 5% van alle gevallen die bij de spoedeisende hulp in het ziekenhuis terechtkomen door alcoholgebruik komt. En op het nl-journaal dat er 200 doden per jaar in het verkeer zijn door alcohol.

Ik ben juist veel "opruimeriger" geworden sinds nuchter. Met een kater had ik zoiets van: komt wel. Nu erger ik me aan puinhoop. Mmm dag 20 vandaag; klinkt wel lekker.

Comp staat nog steeds nieuwe anti-virus op te halen, zal nog wel ff duren met die internetsnelheid (not) hier. Comp heeft wel kuren zeg, nu zegt ie dat de harde schijf vol zit.

Papillon misschien heb je de pop-up op blokkeer staan, dan komt het schermpje niet waarin je een boodschap kan typen. Kijk maar, gewoon proberen. Geeft niet als het niet lukt. Leuk de eerste gasten al; niet mee gaan drinken he ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
FishermansFriend

quote:

Originally posted by:
An

Zelf ben ik ook nogal onrustig. Heb net een hele prullenbak vol papiertjes weggewerkt.

tot straks.

Heb je al die papiertjes opgegeten?

:o

Ik was er wel toe in staat ja :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me weer even, hoi !
Nieuwe buikdans muziek opstaan, mooi hoor !
Ik voel me ook nog niet helemaal jofel. Heb beetje het idee dat ik veel meer moet aarden. Ik geef het tijd. Probeer me te richten op fijne dingen.
Vandaag werken aan een nieuwe outfit, en ja Kirky, dit keer een blote buik !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: leuk, werken aan een nieuwe outfit. Tja dan voelen we ons maar niet zo jofel.
Gewoon maar over ons heen laten komen en aan de gang blijven.
Ik krijg wel inspiratie van je hoor. Leuk hoe je dat allemaal doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An, ik geloof er heilig in dat je van een verslaving af kan komen door het vinden van een nieuwe, leukere (en graag een gezonde!) verslaving :)
Ben echt op zoek gegaan diep in mezelf wat ik nou het allerallerallerallerallerallerallerliefste wil. En toen kwam ik op het buikdansen.
:)
Is alleen jammer dat ik het niet elke dag kan doen, want dat zou ik echt het liefste willen, maar werken aan een outfit en naar de muziek luisteren is ook erg te gek. Is ook goed om veel muziek te luisteren, zodat ik het ritme leer voelen en begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...