Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart


An

Aanbevolen berichten

Hallo Tapas,
Ik ken je niet en weet niets van je achtergrond, maar het lijkt me goed belabberd als je zo weinig ondersteuning heb bij nieuwe med. Ik weet niet welke arts je dit voor schrijft, maar een huiarts kan toch ook ondersteuning geven. Je kan ook de apotheker vragen naar de werking van je med.
Paniekaanvallen zijn afschuwelijk en ook miet bevoordelijk om alc. te laten staan. Hou je haaks en trek ergens aan de bel!
Groetjes, Nellie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An,
Veel boe-geroep op de vroege ochtend. Stom is dat, he, om te ervaren dat de ene verslaving de andere te hulp roept. Maar wij laten ons niet kennen en weten dat die stofjes niets oplossen en alleen maar voor problemen zorgen.

Pippi,
Een tegenvallende voorstelling. Bah! Maar ik kan me jou wel zo voorstellen op de Bühne en dan maar de mensen een spiegel voor houden. Lekker sarcastisch, ironisch en soms vast wel heel cynisch en recht voor zijn raap. En het publiek maar in een deuk liggen.

Water,
Die roos doet het dus nog steeds. He, dat is leuk. 't Is toch wel aardig om te beseffen dat die roos leeft dankzij het forum. :present:
Wat is "squelchen"?

Har,
Jouw compu had wat opstartproblemen met de verbinding.

Albert,
Het weer hier. Gisteren regen, vandaag eerst zonnig, later op de dag bewolkt. Nu zou ik het niet weten. 't Is nu donker, omdat het om deze tijd zo hoort.

Mari,
Wandeltraining. Aan welke 4-daagse ga je meedoen?

Druppeltje,
't Is duidelijk dat je ons teruggevonden hebt. :D
Ik word niet saai van niet drinken en niet roken. En wat bedoel je met dat derde?

Darjeeling,
Heerlijk, he, dat nuchter zijn. Iedere keer weer een verrassing.

Papillon,
Ik laat de eerste ook staan.

Tapas,
Als ik jou was, zou ik morgen gelijk contact nemen met die pillenverstrekkers. Het is vast ook niet hun bedoeling dat je knetter gaat stuiteren door het meedoen aan dit experiment. Ik vind het trouwens wel raar dat ze juist bij mensen die zoveel moeite hebben om in balans te blijven een dergelijk experiment uitvoeren. Ritalin is bovendien al heel wat jaren op de markt. Veel vraagtekens dus bij mij over dit experiment.

Dhendro,
:)

JoyHope,
:)

Kate,
:present:

Pepita,
Moeilijk is dat, he, om de controle uit handen te geven.
Bizar blijft, dat een alcoholist denkt alles onder controle te hebben als ie maar vol zit met drank.

Trees,
:)

Fish,
:)

BamBam,
:)

Woman,
Belly!

Sammy,
:)

Kirky,
:)

Carolien,
Gelukkig heb je een luchtbed en geen waterbed. Hoop dat het nieuwe snel geleverd wordt.

Catie,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Corinne dat derde is een woord wat je hier niet in je mond mag nemen.

Heej lieve Sam, fijn je neusje te zien. Hoop dat het goed met je gaat en wens je alle liefs. Ja was heel fijn met Caro maar dat wist ik. Dit is een vriendin die ik hier ontmoet heb waarvan ik wist het voelde goed en is goed gebleven. Het is een zeldzaam iets om een vriendschap te krijgen, waar dan ook en ik koester dat, heb hier vreselijk respekt voor dat me dat gegeven is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry AR je leer me wel kennen. Ben gewoon druppeltje met al haar tikjes en hier kennen ze me wel behalve de nieuwe maar wil graag over en weer elkaar leren kennen. Verhaal Caro weten we en nu mss en diepe zucht daar is drupjke weer. Ga nu ff doggy uitlaten, dat lijkt me zeer verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wing, ik loop vandaag gigantisch te worstelen maar kon het hier we kwijt en heb ook goeie tips gekregen
probeer het gewoon eens!

ik heb me vandaag niet met anderen bezig gehouden, dat lukte gewoon even niet maar ook dat mag soms.

Mieke!!! wat een opluchting joh!!
OMA!!!!

heel erg gefeliciteerd!!!

Ik duik zo mijn bed in
heftigheid voorbij en uit voorzorg wat paniekremmers voor de nacht..
gewoon lekker slapen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing er zijn toch zeker goeie momenten geweest hier op het forum voor je, ik heb een paar dingen terug gelezen, ik zeg niet blijf want dat moet je zelf weten.

Maar ik geloof ook wel dat een heel forum je niet altijd tevreden kan stellen, er is nog nooit een kok gevonden die koken kon naar alle monden zoals het spreekwoord zegt

laat af en toe es wat horen, jij zat in het groepie van Rosan, Wing en Albert;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

In welk dorp /stad dan ook wonen mensen die je aanstaan,


dezelfde taal spreken en je begrijpen.


De goede woorden weten te zeggen die je aanspreken.


Ook wonen er mensen die je tegenstaan of je gewoonweg niets zeggen.


Er alleen maar voor zichzelf zitten, zuigen en aandacht trekken.


Aan jou de keus wat je eruit haalt en met wie je om wilt gaan.




En volgens mij maakt het niet uit waar je dan zit, want overal neem je jezelf mee.



Wing zoiets wilde ik ook zeggen alleen kwam het er bij mij niet zo uit.
Pippi:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...