Spring naar bijdragen

dinsdag 17 maart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach met mij gaat het nu alweer beter.
Was even een lastig onbestendig gevoel, waar ik me dan geen raad mee weet.
Ik ga zo toch maar naar bed, ben gewoon moe.
Rapilos kom he, je bent nu al zover. Je moet hier even doorheen.
Gun jezelf nog een paar weken en dan zal je merken dat het dan alweer stukken beter gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,
Ik kan zonder jullie, maar ik kan ook niet zonder jullie.
Een aantal heeft het moeilijk, ieder op een ander vlak, maar met hetzelfde gevaar om het hoekje.
Koppel het los: drank heeft nog nooit voor een oplossing gezorgd, sigaretten evenmin.

Ben wel voorstander van een liefdevolle groepsknuffel (knuffel, he, geen gefriemel!).

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{groepsknuf}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Ik krijg alle berichten ook in mijn mailbox, dus had net zón 220 mails in m'n e-mails.
Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Het is m'n 2e stopdag, en ik was een half uur geleden in staat om naar de snachbar te gaan om bier te kopen, maar nu gaat het wel weer.
Ik denk dat ik straks maar weer onder de zonnebank ga, even wat afleiding.
Ik hoop dat het snel minder wordt!

Groetjes Silver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog graag even mededelen dat mijn neefje vorig jaar mn vermoorde vader heeft gevonden, hij was toen een jochie van 12 jaar. Heftig......
Wel goed voor hem dat ie hier komt. In dit huis is ie als baby en peuter en kleuter en jochie dagelijks geweest, omdat mn vader op hem paste toen mn broer werkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
silverwings

Hoi allemaal

Ik krijg alle berichten ook in mijn mailbox, dus had net zón 220 mails in m'n e-mails.

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Groetjes Silver

Nooit meer aanklikken dat je wil aanmelden voor de discussie.

En trek gaat over en voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Drup toch maar een scootmobiel? Goed voor je mobiliteit en zeker zo veilig voor het overige verkeer. Kan me je escapades met de scooter nog herinneren :D Ach, weet je....wijsheid komt met de jaren :P
Ik hoop natuurlijk wel dat het je lichamelijk redelijk afgaat....:present:

Nou...nou, Soothe! Water zomaar een ouwe zak noemen :D Hoort wie spreekt ;)

Orleando, goed dat je zelf de draad weer oppakt....hoef je ook niet persé hier de draad te volgen B)

Pip :present: Jammer dat die huismijten geen gremlins zijn, die heb je al aardig wat de deur uit kunnen werken.

Tapas...tsja, ook een proces om de juiste medicatie te vinden. Ik wens je succes op die speurtocht....goed dat je de worsteling onderkend en een halt toeroept. Voor jou zal vast de juiste medicatie gevonden worden...succes!

Caro ;)

Houtje, welcome back deugniet! :D

Marjo, moet ineens aan jou denken. Nog steeds in retraite? Groet :present:

Soothe, 50 hectoliter schoonmaakazijn d'r tegen aan pleuren...in het kwadraat, diagonaal nazemen...en dat spul dan gewoon zijn werk laten doen. Garandeer je dat je dan een streeploos resultaat krijgt :huh:
Oeps, was geloof ik de verkeerde inhoudsmaat....gni, gni, heb je soms ook zwaar vervuilde jalouzieën? Ook een leuke klus...:angry:

Aardappeltje, vooral blijven schrijven hé? Stel je eerlijkheid zeer op prijs :) (ik loop een beetje achter met deze reply, ik weet het...maar toch) Ga je parachutespringen? Ik geef er geen 5 cent voor...:o

Goed te HOREN van je Vie dat je zo'n fijn gesprek gehad hebt.

Corinne....lijkt me heerlijk die frisse lucht in je longen :present: Daarbij woon je nog niet zo verkeerd wat de luchtgesteldheid betreft als je eens wat uitstapjes richting zee maakt. Ben even kwijt waar je precies woont...onder de rook van rijnmond geloof ik. Maar toch, beter dan er zelf nog een schepje bovenop te doen :P

An, je eigen knusse plekkie eens op gaan zoeken? Luieren heb je verdiend toch?

Stien, leuk je weer eens hier te zien...rijmt ook nog. Alles goed?

Mag ik ook nog meedoen met de groepshug? :$
Hum...hoe typ je zoiets...[o[o[o[0[0[o[[O]]o]o]o]o]o]o]....zoiets? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Welterusten en o ja, ik wil nog even zeggen dat ik het steengoed van jou en Corinne vindt dat jullie nog steeds niet roken.

Woman,

Heftig, voor dat jochie zeg, fijn dat je hem binnenkort een beetje onder je hoede kan nemen.
Zulke heftige dingen schept vaak nog een extra band.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je, echt he.
Spanning en wat gebeurt er, krijg geen hap door mn keel en ik heb de hele dag geslapen.......
Zo gaat het dus altijd, slaapproblemen, slecht eten, dat zijn er twee van HALT. (Hungry en Tired) Volgende stap is een fles wijn, uche uch wat zegt ze ??? Drie flessen wijn, en een vierde want je kan het maar beter in huis hebben.
Is not gonna happen !

Komt goed, heb het in de gaten nu, ken mn triggers, straks nog wat proberen te eten. Verder relaxen en rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...