AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 An:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Druppeltje:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hier een schouder, wel twee, links en rechts voor wieer gebruik van wil maken.Dat heb je netjes gezegd drup, de pe in.Probeer te visualiseren, probeer te denken aan fijne momenten.Hoor de zee........de golven die brekenAccepteer........ook al is dat moeilijkAcceptatie en denk om je ademhaling...................................niemand is hier alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Goedeavond lieve mensen,Ja An, vervelend dat je zo moe bent.Hier nog een.Vandaag met man naar cardioloog geweest.uitslag echo was goed.Uit de uitslag van het hartkastje bleek dat zijn hart af en toe te snel pompte en zijn hartslag wat te hoog was ( gemiddeld 95 slagen per minuut)Verder niets verontrustends, wel weer een extra pil om het hart rustiger te krijgen.Vanochtend meldde mijn behandelaar dat we het contact nu echt moesten afronden.Want ondanks dat ik al 7 maanden niet meer drink, had ik gevraagd of het contact nog even mocht blijven, maar er is nu gezegd dat het binnenkort toch afgerond moest worden.Heel kinderachtig, maar ik heb gewoon even zitten jankenHeb zo,n ontzettende steun aan hem gehad.Al met al zit ik er even helemaal doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 druppeltje: heftig ja.De moeheid niet toe kunnen laten is toch nog verslavingsgedrag.Van de chips krijg ik nu wel een opkicker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 http://www.youtube.com/watch?v=IkDEUKMXnIo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Wing thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Rapilos: goed nieuws over je man en jij zit ook helemaal goed, maar toch er even doorheen.Ook een arm voor jou. Inderdaad een groepshug ((((((((((((((((((()))))))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 we gaan toch niet te klef worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 An,Fijn geeft wel een goed groepsgevoel he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Mag ik ook meedoen An, weet niet precies waarom maar voel me heel erg alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Nou knuffel voor de hele groep dan jij ook Hermie ((((((((((((((((((((( )))))))))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Rapilos ja vervelend, `t was zo vertrouwd nu verder, hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hermie: welja joh ((((((((())))))))) Hangt zeker in de lucht. Natuurlijk ben je niet alleen joh. Kijk hier maar eens om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Hermie voor jou ook nog een arm hoor.Klef doen maken we zelf wel uit.Ja Stien dat zei ik netjes he, mag wel in de krant. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Bako !! Super klef, hebben we ff nodig joh. ((((((((((((()))))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Dank dank dank, voel me al een beetje beter. Valt niet altijd mee om alles alleen te moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Albert,Ja, hoe verder nu,Weet het even niet zo goed.Het was zeker heel vertrouwd geworden.Keek altijd weer naar de antwoorden uit.Heb het gevoel nu helemaal allen verder te moeten.Nou ja, alleen...ik heb jullie gelukkig nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Rapilos: als het te lang gaat duren dan worden we afhankelijk van die hulpverleners.maar ik ken dit heel erg goed hoor. Hier wordt je groot en sterk van.Kom op je bent al zo ver... nu op eigen benen staan, kan je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Het gekke is dat er in gedachten alweer een paar flessen wijn voorbijkwamen.Als ik er maar even aan dacht dat de hulpverlening stopte schoot ik alweer vol.En ja, opeens was daar die trek ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Ach als we nu de pe gewoon los kunnen laten en een hand uit steken naar elkaar dan zou het leven een stuk makkelijke zijn toch? Maja we zijn hier niet vanwege de pe dus een hele arm oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: rapilosAlbert, Ja, hoe verder nu, Weet het even niet zo goed. Het was zeker heel vertrouwd geworden. Keek altijd weer naar de antwoorden uit. Heb het gevoel nu helemaal allen verder te moeten. Nou ja, alleen...ik heb jullie gelukkig nog. Ik kan me je gevoel wel voorstellen maar ik zou dan in dit geval tegen je willen zeggen zo vaak als mogelijk is inloggen hier en volhouden nu hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 An,Het zal ook wel goed zijn ook zo.Weet ook wel dat ik niet van mijn hulpverlener alleen afhankelijk wil zijn.Maar hij was er zo voor me.10 keer meer begrip en steun als dat ik van mijn eigen man krijg.Maar ja, het is natuurlijk wel zijn werk, en is daar blijkbaar keigoed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Wel waar Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Zou jou dat al lukken Wing?Geen behandelaar, geen forum?Ach, ik denk dat wij mensen elkaar gewoon hard nodig hebben, wat steun, wat begrip.Een arm om je heen, al is het dan virtueel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden