Spring naar bijdragen

Woensdag 18 maart

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijn dat je het leuk vind me te zien spud :D
Hier alles oke, en met het manneke gaat het steeds beter!
Het kan echt...met de juiste mensen op de juiste plek, komen we nu een heel eind!
Hij mag zijn eigen ikje blijven, maar er worden hem nu handvaten aangereikt om met bijv. frustratie om te gaan!
Je weet dat ik er weinig vertrouwen in had...en BJZ heeft er nu dan ook niets meer mee van doen!
Hij wordt geholpen via een particuliere instantie en de school....en die school en de begeleiding daar, echt Spud, puur goud!
Beste zet ever is geweest dat we de kids naar deze school hebben gedaan....de begeleiding van de kids
(alle 5) en van ons als ouders is zo waanzinnig goed en vooral respectvol!
Ik ben er helemaal blij mee...en de kids ook want we hebben ze daar echt zien opbloeien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog eentje die op zijn vingers is getikt...jammer, het ging toch echt alleen maar om onschuldig gegeit...naar mijn mening is er geen verkeerd woord aan te pas gekomen. Voel me een beetje naar het onzinhoekje gedreven. Licht verontwaardigd dus.
Daarbij, natuurlijk...als er iemand om aandacht vraagt in zo'n geitsituatie zijn we écht wel allert genoeg om daarop te reageren, dus mensen schroom niet...dit speciaal gericht aan de nieuwkomers of aspirant deelnemers.
Onder gegeit kun je volgens mij ook het maken van rabarber verstaan....voor mij zal het worst wezen.

Wat wel 'kwalijk' (?) genoemd kan worden is dat als een aantal mensen in een ditjes datjes discussie verwikkeld zijn, de aandacht wel eens ontglipt naar iemand die om hulp of reflectie vraagt. Is altijd al zo geweest en ik zie daar niet zo snel verandering in komen.
Lijkt me dat vooral de oudgedienden daarover mee kunnen praten. Vond in het begin ook wel eens dat 'er zomaar over mijn post werd heengelezen' Kon me daar behoorlijk gepikeerd om voelen.
Heb inmiddels geleerd dat dit inherent is aan het communiceren op een forum.
Maar heb ook de ervaring dat als iemand werkelijk aandacht nodig heeft, de reacties zeker volgen.
JE MAG DUS BEST ZEGGEN 'HEE, IK HEB HULP NODIG!' meteen een lesje in assertiviteit.

We zitten hier niet altijd voor onze lol, maar lol mogen we hebben....soms misschien iets te bont, alleeh maar vaak is dat later op de avond als er maar weinig lampies branden. Dezelfde geinporems kunnen immers ook verd@md serieus zijn. Ben er hier nog niet 1 tegengekomen die zijn probleem niet serieus neemt of alleen maar zit te geiten...als dat al zo is duurt het niet lang voordat die persoon als een nachtkaars uitgaat.
Soms lopen discussies inderdaad gewoon uit op ditjes en datjes (waaronder een behoorlijk portie humor)....volgens mij moet de titel van dit topic dan maar veranderd worden. Genoeg hierover.
Ik stel voor dat we elkaar maar op de vingers tikken in voornoemd geval....volgens mij zijn we aardig volwassen en is niemand te beroerd om zijn misnoegen uit te spreken.

Dus, nieuwkomers...feel free om er altijd tussen te springen. Volgens mij spreek ik namens iedereen die wat langer op het forum aanwezig is.
Over bilspl@ten gesproken, die hebben we volgens mij allemaal...is niet zo'n boeiend onderwerp, dus daar kunnen we best van afstappen als dat nodig is. Lijkt me van wel!

Ik neem de taak van de moderators best serieus, maar voel me vrij om daar kanttekeningen bij te plaatsen

Wannes, jou geef ik effe een flinke trap onder je k@nt. Kon je het niet laten wéér eens te posten dat je er een eind aan maakt? Vind je het gek dat niemand reageert!
Dat is dus de andere kant. Moderator, kan die post naar het onzinhoekje verplaatst worden? Hoort er volgens mij écht wel thuis! Erger me daar rot aan.
Wat die filmpies betreft: inderdaad die afspraak is duidelijk. Zal daar niet aan tornen.
Het onzinhoekje zoek ik echter op wanneer ik daar inspiratie voor heb....lijkt me meer bedoeld voor subtiele humor :D

Nu naar bed, ben bekaf. Wel een fijne dag gehad....tadaaa, de tekst ken ik eindelijk uit mijn hoofd en wat me ontgaat weet ik te improviseren....geeft me echt een kick als beginneling op de planken B)
Van de voorstelling op 2 en 5 april wordt een filmpje gemaakt. Zal de audio opnemen of een programma aanschaffen waarin de gezichten afgeplakt kunnen worden :angry:
Tsja, je zou maar prettig gestoord zijn....is overigens de naam van het toneelgezelschap. De voorstelling vind plaats in de week van de psychiatrie en kan verzekeren dat een aantal spelers ADB'ers zijn...weliswaar niet op het forum, maar wel in de realiteit. Aardig wat overwonnen dus!

Tijd om in mijn nest te duiken, morgen vroeg weer op....dit moest ik toch effe kwijt.

Truste luitjes :lips:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, pootje zit er nog aan....maar blijft zorgen op leveren!
Houd niet over dus!
Ik herken jou verhaal over meer onstekingen na stoppen met alcohol drinken.
Mijn huisarts keek er raar van op, maar zag zelf in mijn geval het verband ook...en gaat dus op onderzoek uit! Hij zou kijken of er meer info over te vinden is...ik vind het prettig dat hij het serieus neemt en nu is het dus ff afwachten of er in medische kring iets meer over bekend is ...

Ja spud, het is een last minder!
Vooral omdat hij er zelf zoveel blijer van is geworden...
en daar was het uiteindelijk om te doen he...!
Geen lijdensweg, maar een zinvolle therapie (psychomotore therapie) waar hij zelf met ontzettend veel plezier naar toe gaat! En we zien ook allemaal dat hij de dingen die hij daar leert toepast/ probeert toe te passen! En dat is wat mij betreft pure winst!

Corinne, superwoman!
petje af dame!
En drinken mag je vannacht best hoor....water! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een idee om een kletsdraadje te openen.
Dat zie je ook veel op andere forums.
Een appart draadje wat alleen maar over off topic dingen gaat.
Het onzindraadje gaat over de onzin van onzin.
Een kletsdraadje kunnen we kletsen over kletsdingen...
Ideetje ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...