rapilos Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Albert,Ik las van vandaag; dat je 2 maanden niet meer drinkt.Gefeliciteerd joh,( had je die 2 maanden bijna niet gehaald toen je die shag ging kopen)ken je nagaan wat macht der gewoonte kan doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 An,Zo zie je hoe een stuk sterker je al bent geworden!Goed hoor, geeft ook weer zelfvertrouwen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Prettige avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casiris Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Hoi, ik ben er ook weer, ik moet me eigenlijk bijna weer voorstellen, zolang is het geleden dat ik op het forum ben geweest.Ik ben weer maanden lang giga in de fout gegaan, helemaal terug bij AF.Twee weken geleden raakte ik ineens in paniek, ik zag het helemaal niet meer zitten,en toen heb ik de AA gebeld,en een afspraak gemaakt. Ik ben door blijven drinken tot aan de dinsdag van de eerste afspraak,en nu sta ik alweer 9 dagen droog, wie had dat ooit gedacht!De moeilijkste tijd komt nog,dat weet ik uit ervaring,maar het begin is er, en ik kan dag en nacht iemand van de AA bellen,dat geeft steun. Vrijdag ga ik bij de huisarts praten, misschien heeft hij nog tips.Ik voel me nu nog sloom en raar,maar ik zal vast wel extra energie krijgen binnenkort.Ik ga nu douchen (ik heb ook weer eens gesport), en daarna lees ik alles van deze dag over.Ik ben blij dat ik het weer een dag volgehouden heb!Groetjes, Casiris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 quote: Originally posted by: rapilosAlbert, Ik las van vandaag; dat je 2 maanden niet meer drinkt. Gefeliciteerd joh,( had je die 2 maanden bijna niet gehaald toen je die shag ging kopen) ken je nagaan wat macht der gewoonte kan doen! Nou inderdaad Rapilos, gewoon niet nadenken echt gewoonte, maar wel zo bij mijn positieven ineens van hè hier moet ik niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Top Casiris, :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Casiris: jawel, je bent hier zeker geen onbekende hoor. Hemel wat heeft die rotdrank je weer in de klauwen gehad. Rustig aan... en niet drinken inderdaad. Ik hoop dat je wat ondersteuning kan vinden hier in de komende moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Alberto :Goed gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!Respect !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 thnx Wing:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 dank je Woman:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 hoe is het met jou Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Ja gaat wel goedGa zoals gewoonlijk als een stuiterbal door het leven. Maar nu dat gedoe weer met die hond, jeemig de peemig, het kost me zoveel energie om bij mn standpunt te blijven en me niet om te laten praten....en dan blijkt gewoon dat ik hartstikke gelijk heb.......het lijkt wel alsof de duvel er mee speelt dat nou net haar hondje aangevallen wordt.....potdorie.......Ben nu aan het relaxen, zo even wat eten. Beetje tevee kijken en alles laten bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Ja Woman eerst de verwijten van haar kant omdat Zowie aangevallen werd, en nu haar hond aangevallen, ik kan me je tweestrijd voorstellen, maar blijf wel bij jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Hoi Wing,Weer hard gewerkt vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Wing,Heb altijd vrij op dinsdag en woendag.Nou ja, vrij, tot vanmiddag op twee kleinkinderen gepast van bijna 3 en 1 jaar.Luiers verschonen, naar schooltje brengen, 1 kind voorop de fiets 1 achterop.Boterhammetje eten.Ik begin gewoon weer opnieuw met de kleine kinderen.Vanmiddag een kar vol boodschappen gehaald voor de hele week.Nee, uiteraard geen drank.Bergen gestreken en dan is de dag weer om.En ji?Heb je nog wat interresants geschilderd vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Even iets anders, heb een leuke reactie gekregen op een datingsite, een dame dit keer (ja ik ben bi ). Vrolijke noot; ze drinkt geen alcohol, Hoera !!!Dat scheelt een heleboel eh, ja wat eigenlijk ?? Een heleboel moeilijke momenten, lastige situaties en vervelend gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Spannend Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Ik heb er de hele nacht over nagedacht, Spuddeke....tot vanmorgen de vogeltjes begonnen te fluiten...Kan beter wachten op een volgende cursusstart, dat het wel relaxed gaat. Dit voelt zo ontzettend niet ok met die andere honden. Misschien ook beter als Zowie wat ouder is en niet meer zo heel erg megahyperspeels. Daarbij kan ik nu geen spanning erbij hebben in mn leven, sta al op ontploffen, dus dan ga ik het uit de weg. Heel heel heel erg jammer maar ik kies voor de prettige weg. Een andere hond, ook een klein teefje was al naar uitgevallen door de agressieve hond, en dat baasje zei: geef em maar een trap hoor, als ie aanvalt. Met zulke honden wil ik niet in 1 ruimte zitten. quote: Originally posted by: SpudMag ik zeggen dat ik het een beetje vreemd vind Woman? Je stond zo sterk in je keuze dat je ongeacht die valse hond en het commentaar die doggie dance voort wilde zetten. Waarom nu opeens opzeggen? Jij had er lol aan je hondje wrs ook? Lijkt me dat die persoon nu beter begrijpt waar je op doelde. Waarom iets opzeggen wat je leuk vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Op tenalP eitaleR kun je je gratis inschrijven, en foto's kijken, interesse berichtjes sturen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 oh jwewe, weer ging vanmorgwen drrrrrrrrrrrrrrrirnken ovre mijn toetaswenb4od, ee nu plakken alle letteas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Mag ik even melden dat ik na 2 maanden niet meer zo vreselijk zenuwachtig en opgefokt ben.Ik merk veranderingen, heb nog niet zoveel zin om de bezige bij uit te hangen maar ik denk dat dat ook weer terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 da`s hhhhhhhhheell ergggFFFFFFissh Hoi Fish en hoe krijg je dat weer schoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Inderdaad Spud, maar jee, ik vind het niet leuk meer als ik waakzaam moet zijn op twee agressieve honden.....Het ging mij juist om de pret en de ontspanning en de lol. De lol als een hondje middenin een oefening beslist dat ie liever onder tafel een dutje gaat doen, of bij de bar een praatje maken met de barjuffrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Albert,Je verbaasd me, het leek alsof je fluitend van het begin af aan door je alcoholloze dagen fietste.Nu lees ik dat je toch wel degelijk zenuwachtig en opgefokt bent geweest.Lijkt me trouwens niet meer dan menselijk.Fijn om te horen dat dat nu minder is.Wing,Met plinten vervangen heb je wel eer van je werk.En genieten van de natuur in deze tijd is ook geen vervelende bezigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden