Spring naar bijdragen

Donderdag 19 maart 2009

An

Aanbevolen berichten

Hoi lieve mensen,
Ik besta nog. Ik weet echter niet of dit nou op dit draadje moet of op de kletspraat of op de onzin (in vind het geen onzin en ook geen geklets).
Ik heb een mail teruggestuurd naar de mod. Ben benieuwd naar hun antwoord.
Mijn weekeinde is begonnen en daarin ga ik eens goed voor mijzelf zorgen.
De afgelopen twee weken waren echt te vol met activiteiten, therapiegesprekken en stoppen met roken.
Morgenochtend stemvorming en dan tot maandag NIKS behalve mijn saaie wasgoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 178
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb veel in onrust geleefd
Toen ik de drank niet meer kon verteren
werd het nog erger
Er zat dus nog iets dwars
Dat geeft niets
Niet aan voorbij gaan
En weer naar jezelf luisteren
Ben nu soms de rust zelve
Maar vaak ook niet
Dat is wel goed hoor
Dat hoort bij mij en ik leer
Elke dag leer ik en leer ik
Ben altijd een laatbloeier geweest
zegt men
Ik weet het niet
Wel dat het steeds beter wordt
naarmate de druk afneemt
Binnen en buitendruk
Ben bezig
Het komt wel goed
Met vertrouwen
In mij
en de rest
Tijd hè!

Rudy sterkte :present:

Slaap zacht allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, die stem, he. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Er zijn veel meer cursisten dan gepland. Dus de bubs wordt wordt morgen ook opgesplits in twee cursusgroepen. Kennelijk zijn er meer mensen die hun stem serieus nemen. Techniek zal een van de speerpunten zijn. Toch wel belangrijk, het is namelijk niet zo prettig als je je stembanden kapot maakt door foute technieken. En dat gebeurt nog steeds en niet alleen bij amateurtjes als ik.
Ik ben met koorzang begonnen toen ik nog maar pas aan het minderen was gegaan. Zonder alcohol is je stem echt beter. En nu ook nog rookvrij! En nee, mij moet je niet verwachten bij de X-factor of Idols of iets dergelijks. Ik ga mij niet belachelijk maken, want ik weet dat ik geen talent ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, Albert, Kirky, iedereen,
jullie zijn kanjers.

En iedereen heeft de groeten van Marion/Sneeuwwitje/Appeltje.
Ze heeft inmiddels ook een reactie binnen van Annazorg.
Nu moet er nog overleg met de huisarts plaatsvinden.
Ze houdt de moed er in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne en An, is het echt alweer 14 dagen? waaanzinnig zeg!! mijn felicitaties!!
Marjo, fijn dat je er weer bent! heb je ons ook een beetje gemist?
slaap lekker!!

Vie, goeie vraag, waarom moet die onrust altijd weg, en waarom altijd op zoek naar iets wat die onrust weg kan maken...Sandra jij ook al.
Ik heb altijd al een enorme hekel aan die innerlijke onrust gehad, ontspannen wakker worden en dan na een paar seconden vliegt het je lijf in, de ene dag erger dan de andere dag
Als de spanning en onrust heftig is dan functioneer ik op halve kracht omdat het zoveel moeite kost om met die onrust gewoon je ding te doen, toelaten dan? soms wel,
maar ook niet teveel toelaten want dan krijg ik negatieve gedachten.., de kunst om te 'voelen' zonder waarde oordeel vind ik nog steeds moeilijk, heb toch altijd het idee dat als de onrust groot is dat ik iets fout doe en dat het dus mijn eigen schuld is, dat ik niet goed naar mezelf luister, of over mijn grenzen ga.

Ik blijf het lastig vinden om het er maar gewoon te laten zijn, ben ook zo gelukkig op dagen dat het op de achtergrond is want dan geniet ik enorm van de rust en de ruimte in mijn lijf en hoofd. Dan zakken de schouders naar beneden en ontspan ik.

Drank ontspande wel, dan was de onrust aardig weg en als het niet weg ging dan zoop ik gewoon wat meer, alleen dan kon ik er zeker van zijn dat als ik de volgende ochtend wakker werd de onrust er driedubbel weer zou zijn met een portie schuldgevoel, boosheid en schaamte.

Eigenlijk wel raar als je je hele leven al in oorlog met die onrust bent, dat het niet lukt om gewoon maar te accepteren dat het bij je hoort. ik kan het in ieder geval niet omdat ik weet dat als de rust er is dat ik me zoveel fijner voel. Wat is er nou zo slecht of verkeerd aan die onrust?

Verder gaat het hier goed hoor, ben bezig om het buurtkrantje in elkaar te zetten en ondertussen tv te kijken, weekend is begonnen, morgen alleen smorgens naar de bloedbank voor de maandelijkse plasma-donatie en verder geen verplichtingen.
voelen dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb jullie in het begin gemist
later niet
Weer wat later een beetje
Precies goed

Dat heb je mooi gezegd Tapas over die onrust
Ik kan er steeds beter mee omgaan
of gewoon niet mee omgaan dus
Ik ben nou eenmaal zo.
Soms doe ik er wat mee
hardlopen bijvoorbeeld
Soms laat ik het er zijn en hang wat langer op de bank
Ik stoor me er minder aan

Yep, ik leer wel meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...