Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Zo wandelt ie dan de deur uit...Aaaaaarghhhh!!! Kon ik met rennen maar m'n geld verdienen.Nou neem ik alles aan! Dit pik ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Ik zeg: Dan scheiden we toch niet!Gaat ie ook nog serieus op in.Hoe ik het dan wil hebben....De groeten! Ooooooohhhhh!!!!!Yep! Paniek in de tent!Gaat lekker hier!Maar drinken doen we niet.Haha.. Echt niet!De woeste kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Jee wat een rampen bij je Marjo, ik hoop dat het spoedig wat lichter wordtBlijf droog hèliefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Heej woeste kabouter, even tot 10 tellen! het is toch raar dat je zonder geld niet kan scheiden? nou weet ik niks van het scheidingscircuit maar dat slaat nergens op.relatietherapie? dat wordt vergoed en kun je ook gebruiken als mediator, dus scheidingstherapie.en even niet denken maar laten bezinken, niet zwart wit maar grijs.zei de piekeraar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas {{{{{}}}}}}Tnx!Albert, zet 'm op vandaag!Wellicht slaap je vannacht weer beter!Het hoort er allemaal bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Blinde paniekHet hoofd wil een oplossingNu! Kan nietDus douchen en eerst maar naar buiten..Sorry for dropping!Ik weet het weer eens nietWat een gedoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Marjo, het is voor een ander altijd makkelijker om te bedenken wat ie moet doen,An, dat is het hem juist, ik heb ook een zeer intensieve therapie gevolgd 8 jaar geleden en dat heeft mijn leven veranderd, ik zit nu niet weer te springen om een intensieve therapie, dat hoofdstuk is eigenlijk afgesloten, het is meer dat de basis enorm aan het rommelen is en met die basis moet ik leven en beslissingen nemen, dat is de kern, de ziel, het geweten, de wijze ik, De laatste tijd kan ik die kern niet meer zo goed horen en voelen en dat is de reden dat ik het circuit weer in gegaan ben. Jeetje dit geeft voor mezelf ook weer duidelijkheid! dat is nou het handige van zo'n forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 en ik ga ook afsluiten, ik ga maar wat eerder naar mijn werk, afleiding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Wie zei er nou zet hem op?JIJ ook hè Marjo:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas sterkte meid!Ik kan me voorstellen dat het paniek geeft om weeralles overhoop te halen. Geef het ook maar even tijd!Bedankt voor je reactie. Ik denk aan je.Je komt er wel! Misschien ben je er al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Albert dank je wel!Het raakt allemaal wat gecompliceerd zo.Uiteindelijk zal het wel goed komen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slush Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Vervelend allemaal Marjo. Goed dat je je zo sterk kan houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Marjo,Hoe raar het ook is, een echtscheiding zonder geld is lastig.Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer weet.Probeer een klein beetje te relativeren.Er komt van alles bij kijken en daarom is het goed zo nu en dan even de gedachten te verzetten.Er valt een hoop te regelen, het is wel belangrijk dat goed te doen.Helaas ben ik ervaringsdeskundige genoeg.Je kan beter wat extra tijd nemen dan in een impuls te handelen.Confrontaties en boosheid horen erbij.Ga even lekker rennen, lucht in het hoofd.Dat helpt jou altijd goed, toch?Zet 'm op, je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tsjee Marjo, ik weet ook niets van het scheidingscircuit maar als de centen een obstakel worden om een beslissing die jullie samen hebben genomen in de weg gaat staan Wat kost dat zo ongeveer? Kunnen jullie daar geen lening voor afsluiten? Domme opmerking misschien want op wiens naam? Knobbel de knobbel....ben benieuwd wat de oplossing wordt.Houtje, zal eens kijken bij de bieb of ze die CD hebben. Zoniet houd ik me aanbevolen; stuur je dan wel een envelop met porto.Tapas, go with the flow Je hebt de juiste beslissing genomen, dat telt....de rest volgt ongetwijfeld vanzelf. Ik droom nog steeds veel over vroeger, vooral de periode dat ik een eigen zaak had. Dingen blijven zo hangen in je geest....kan het gelukkig van me afschudden. Zullen bij mij ook weer zaken boven komen drijven als ik daar begin...de levensvreugde die ik nu ervaar maakt me wel sterker. voor je harde werken aan jezelf! Komt goed toch?Ooh er is trouwens een ADD forum! Heb er nog niet veel gelezen maar voor de geïnteresseerden: http://www.addonline.nl/forum/...743fb84267bff963ec447Ben d'r weg van, eind fietsen naar de therapie....eerst mijn rijstepapje maar.Een goede dag allemaal en een hug voor de stoeiers GroetHar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Dank je Slush! Ik zal wel door moeten huh!Hoe gaat het met jou joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Albertina, Har. Het ging en gaat altijd over geld!We vinden wel wat. Uiteindelijk. Het moest er even uit.En ik wilde niet mijn moeder bellen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slush Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Gaat prima Marjo - vandaag wat programmeren aan een website, vanmiddag voorbereidend werk voor de maaltijd die ik bij een vriendin vanavond ga maken, waarna zij mijn haar van grijze lokken gaat ontdoen: lees: ze gaat m'n haar verven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Har,een lening veroorzakt volgens mij alleen nog maar meer ellende.Dan kom je helemaal in een lastige situatie.Trouwens hoe kun je nu een lening afsluiten als je geen geld hebt?Hoe moet je het dan terug betalen?Het lijkt mij de omgekeerde wereld en alleen nog maar meer stressen zorgen.Er zijn wellicht vast wel andere mogelijkheden dan een lening.Ik ben misschien wel een beetje ouderwets of behoudend maarleningen zorgen voor ellende.Kijk maar eens naar de mensen die door een lening alleen nog maar meer inde finaciele problemen komen.Tja misschien simpel gedacht van mij, maar lenen lijkt mij helemaal niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slush Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Helemaal mee eens Albertina. Sterker nog: ik snap niet dat de overheid nog steeds die achterlijke reclames over "goedkoop" lenen toestaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Maar Slush! Grijze lokken zijn mooi!Lenen... Het zal het wel worden ben ik bang.Of het huis verkopen in deze barre tijden Hahaha, wat een mop!Op de grond met die benen. Lastig.Het komt wel goed. Besluiten nemen.Vertrouwen hebben. De kinderen.Ik stort me gewoon in één oft andere baan.Voel me op zich redelijk sterk. En hoe je het ook wendof keert. Geld is weer belangrijk. We hebben het nodig om tekunnen overleven. What a mash. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Toen ik een aantal jaar geleden ging scheiden, verdiende ik een schijntje. Mijn toenmalige man bracht het leeuwendeel in. Maar omdat ik de scheiding aangevraagd had, waren het ook mijn kosten. Die ik absoluut niet op kon brengen. Ben aan het zoeken gegaan en moest (vrij vernederend, maar goed) bij de Sociale Dienst een akte van min- en onvermogen aanvragen. Daarmee naar een advocaat. De hele scheiding heeft me uiteindelijk 300 euro gekost, dat is nog te overzien. Dus niet panieken, maar rondbellen wat je mogelijkheden zijn. Misschien heb je er wat aan Marjo.Hier gaat alles ok. Wens jullie een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 We gaan proberen of we de hoe heet die verzekering kunnen inschakelen.Rechtsbijstandsverzekering... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slush Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Marjo,ik heb 2 jaar geleden met pijn in mijn hart m'n huis verkocht, nadat een fijne relatie door mijn alcoholgebruik strandde. Ik had het misschien kunnen houden, maar dan had ik 2 problemen gehad: je zit met uitkopen van de partner (geen idee hoe dat bij jullie zit), want je moet het gewoon niet op beider naam laten staan (ook al kun je goed met elkaar overweg - ooit gaat het een struikelblok worden). En daar had ik gewoon geen geld voor. Daarnaast zou ik gaan werken voor mijn huis en verder nergens anders meer voor; weg leuke uitjes of hebbedingetjes of zelfs maar een keertje uit eten. Een oplossing was geweest geld te lenen, maar dat is alleen maar het probleem voor je uit schuiven, aangezien je het toch moet gaan terug betalen. Je blijft dan altijd achter de feiten aanlopen. Dus huis verkocht en gaan huren, zodat ik daar in ieder geval geen last van had!En dat verven, ik weet niet of het wat is - ooit eens gedaan toen ik een jaar of 20 was, maar toen werd het te donker. Dus ik ben gewoon benieuwd hoe het nu is. Is het niks, dan grooit het er wel weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Yep, tnx Slush. We zien.Ik maal nog wel even verder denk ik.Vooral 's ochtends. Er gebeurt zoveel tegelijk.Ik ga me eerst maar eens douchen en aankledenen met de hond eruit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 4 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 je kan via de soc.dienst een pro deo advocaat aanvragen die kost bijna niets. En als er geen geld is is het voor jou Marjo simpel dan krijg jij een uitkering en hoeft klaas ook niet veel te betalen. Je goed laten informeren overal het zal toch te gek worden dat mensen zonder poen niet zouden kunnen scheiden, lijkt mij van niet.Pipi ik las van de co ouderschap, nog even een reactie. Je dochter is een puber. Die willen hun grens verleggen en zoeken. Het ligt niet aan jou dat ze naar haar vader wil een paar dagen, ze is zoekende, misschien is het daar leuker, mag ze meer etc etc. Zou het nog niet officieel maken maar haar gewoon een paar dagen in de week bij pa laten slapen.Ik heb na mijn scheiding altijd voor mijn dochter gezorgd, ze is nu 16 haar vader inmiddels verongelukt maar ik weet zeker als hij nog geleefd zou hebben ook mijn dochter met het voorstel van bij vader gaan wonen zou komen. Hij is makkelijker en ik strenger en wat wil je als puber.De dochter van mijn huidige man, 15 jaar woont bij haar moeder. Vorig jaar heeft ze een half jaar bij ons gewoond. Dat wilde ze zo graag. Moeder snapte er niets van. Ik wel, haar vader mijn man is zo makkelijk en ze mag van hem bijna alles dus dat zag dochterlief wel zitten. Wij hier kamer gemaakt van 1 kamer twee kamers gemaakt. Ze is hier een half jaar geweest. Op een dag komt ze uit school, maand geleden en zegt ik ga weer bij mijn moeder wonen. Ik mag hier teveel en heb regels nodig. Dan zakt echt je broek af hoor, we hebben geen ruzie gehad ofzo. Ze heeft haar spullen gepakt en is zomaar weer naar moeder vertrokken.Dat zijn dus pubermeiden. Als je ze tegenhoud word het alleen maar erger en aantrekkelijker om bij pa te wonen. Pipi weinig van zeggen, haar kamer lekker gezellig houden ze komt wel weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden