anjo Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Rosan,Dat heb ik ook altijd als ik stop, geen mooi gezicht. Las op vakantie een lekker flutverhaal van een Engelse vrouw die in Frankrijk ging wonen en ging onderzoeken wat de Franse chic nu eigenlijk was.Het was eigenlijk niet echt flut want het ging een beetje dieper dan dat. In ieder geval wat de Franse vrouwen doen is smorgens op hun nuchtere maag een glaas warm water met wat citroen drinken. Dat schijnt te helpen bij het ontgiften. En als je huid zo'n pijn doet helpt de ouderwetse vaseline nog steeds het beste. Gebruiken ze ook als je zo'n chemische peeling hebt gehad en heel veel water drinken.Zo wat vakantielectuur je allemaal niet kan leren.Mijn verdriet van daarnet is omgeslagen in boosheid weer geen sigaretten omdat mijnheer zichzelf eens geholpen heeft. GRRRRRR.Plus een lief telefoontje van een lieve vriendin. Het is soms echt een kwestie van uithuilen en je schouders er weer onder zetten.Het leven lijkt soms net een achtbaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Pippi,Deze moeder zegt dat je NUUUUU je bed in kruipt, met een lekkere bak thee en een goed boek totdat je in slaap valt.En maak je even niet druk over je ex, jij bent ziek en hij is de andere ouder. Jammer voor hem maar zo werkt het.Marjo,er komt stoom uit je oren,meid;)Is allemaal zo lekker bekend, je klinkt alsof je het nu echt echt spuugzat bent.En laat hem lekker dat boek lezen, die zijn meestal geschreven door mensen zonder kinderen. Moet ik soms zo ontzettend om lachen als ik werk. Komen ouders op ouderavonden om advies vragen:$Vertel ik ook wat ik uit boekjes heb geleerd terwijl ik zelf de meest afschuwelijke pubers had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 @ kirky: welke dag straf?@anjo: daarvoor is er gelukkig het forum ipv de fles ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 @ kirky :$ oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Kirky, ga maar lekker plantsoentjes schoffelen, is goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 liever een taakstraf ipv een boete Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Joske, ik weet niet of jullie dat in België ook hebben.Hier in A'dam hele ploegen. Er wordt wat gestrafd.Ze staan de halve dag op hun hark te leunen!Nu is het koud, maar zo in het voorjaaszonnetje, best te doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Oh Kirky, dan dient het een goed doel!! Beetje eer aan te behalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Ik ga maar een beetje met de potten en pannen rammelen.Wie eten moet, eet smakelijk!!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hallo,werkstraf is hier ook populair, maar so'n cursus... hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Wat Kirky gaat doen vind ik wel zinvol, maar wij hebben een erg soft beleid.Je krijgt wel straf, maar het moet wel en beetje vriendelijk blijven.Je blijft hier lachen Joske!!Alles lekker mild en véél gedogen. Het gedoog land!Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Mijn hersencellen waren ook in de war vandaag..Dag 1 zit erop Kirky, good for you! Mam kwam nog langs en sprak het gevoel diep aan.Dat was mooi! Ik heb me in een aantal dingen vergist.Mam weet. Gevoelsmens, dan heb je dat!Wat ga je maken Soothe?Hier nog lekker een keertje stamppot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Weet je, ik kan mij niet voorstellen dat je er echt wat "leert". Het lijkt mij dat iedereen toch weet dat het goedje je geen goed doet. Dat gezegt schrok ik mij een hoedje toen ik leerde dat hersencelletjes zich niet vernieuwen. Jammer genoeg niet hard genoeg geschrokken toen maar het is mij wel bij gebleven.Kirky, niet dom zijn,he?! Dit is dus echt niet het moment voor een terugval. Nog 2 dagen en het is voorbij en ik hoop dat ik ongelijk heb en je er wel wat van opsteekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Marjo, wou je mee eten? Dan heb je vandaag pech. Gewoon brood! Ik heb geen zin.Wel met tomaat en olijf, groene paprika, voor de vitamientjes! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hallo,als se hier een rijverbod opleggen, moet je ook med-psy testen, examen afleggen, gebuisd? 1 jaar lang maandelijks een bloedanalyse opsturen (met leverwaarden enz.) Merken se afwijkingen, hopla, rijbewijs opnieuw maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 kirky, moesten er na de blaastest nog mensen naar huis? en ben je niet enorm blij dat je daar nuchter zit? dat je het allemaal aan kunt horen zonder in protest te gaan en te weten dat wat ze vertellen helemaal waar is? Moet je dan toch ook wel trots maken lijkt mij.Marieke, ik denk dat maatschappelijk werk mij in het verleden meer geholpen heeft dan die hele peutenclub bij elkaar! ze zijn praktisch en kunnen deuren voor je openen die je zelf niet open krijgt. Heel goed plan dus!!!Pip, het voordeel van mijn werk is wel dat ik daar wiebelig mag zijn en dat er afleiding is... anders was ik niet gegaan maar vandaag hielp het me wel uit de piekerarijRosan, wat zul jij zometeen mooi zijn!! is zeker een goeie reden om het vol te houden.Anjo, zit je ook niet in de na-vakantiedip? heb ik altijd enorm last van, vooral als je gespannen weg gaat, je rust uit, het leven in NL is ver achter je, en dan kom je terug en dan is alle zooi er gewoon weer en ben je je daar dubbel van bewust! Je zoon is trouwens verdrietig maar ook slim, en jij je peuken kwijt ik ga nog even snel boodschappen doen, krijg visite vanavond, het speelmaatje van Tapas met baasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Nee Soothe, ga jij maar lekker alleen zo'n supergezond boterhammetje eten!Volgende keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Hallo,hadden se mij gedwongen... ik was niet gestoppt, uit dwasheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Marjo, alles komt uiteindelijk wel op z'n pootjes terecht. Je gaat nu door een chaotische tijd en ja daar hoort chaos bij. Je hebt deze keuze niet voor niets gemaakt, je zult er beter uitkomen.Laat Klaas het maar op zijn Klaas-manier doen, jij gaat nu voor jezelf. Uiteindelijk zul je afstand van hem kunnen nemen, maar dat zal best nog even duren. Sterkte hoor.An, ik geloof echt dat als je het niet meer uit zou houden geld je niet meer tegen zou houden. Zolang je die stap niet durft te zetten ben je er niet aan toe en wil je het blijkbaar niet. Wie zegt wat houden van is. Ajs je bij elkaar blijft doe je dat samen. Elke relatie is uniek.Tapas, je kunt nog altijd goed nadenken over het voorstel dat ze je doen. En zelf aangeven wat je wel of niet tegenstaat van dat plan. Is het nodig om alles weer op te graven of kan het praktischer? Jij hebt uiteindelijk de regie. Goed dat je er iets aan gaat doen. Verwacht niet dat ik op iedereen reageer. Daar heb ik de tijd en de puf niet voor. Ik vind iedereen hier geweldig, we knokken allemaal stuk voor stuk.Nu moet er gekookt worden.eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Kate, dank je. Chaos alom. Maar ook mooie ontdekkingen.Ja, uiteindelijk komt het goed. Elk op onze eigen manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Kirky, ik heb niet gezegd, dat ik dit soft vind!! Ik zei zinvol!!!!!!!!!Ik voegde toe, dat we een soft beleid hebben. Op een hark leunen, is niet echt een straf!!Dit programma lijkt me goed om tot inkeer te komen!Oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Zo! Dat was lekker. Stamppot zuurkool met spekjes en worst..En een banaan en een appel erdoor. Wie zei dat nou laatst over diebanaan, Corinne? Zoon vond het vét lekker! Klaas is weer in vergadering. Ik heb hem gezegd voor zichzelf op te komen. Hij heeft recht op dat geld. Iemand anders blijkt reeds uitbetaald.. Die peptalk van mam had ik écht even nodig. Lekker is dat.Stond net met de handen in het haar. Ze was toevallig in de buurt en voelde dat ze langs moest komen. Zie, ik geef weer wat af. Dat hadden we vroegguhook heel sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Kate, klopt helemaal wat je zegt, ik wil best een (korte) training doen waarin je leert plannen en de chaos te beheersen maar ik ga zeker niet meer de diepte in, daar ben ik klaar mee.Medicatie wil ik zeker naar kijken want ik denk dat daar nu meer uit te halen valt dan 10 jaar geleden. Het enige waar ik tegenop zie is het afbouwen van mijn huidige medicatie, maar als me dat wat kan opleveren dan ben ik daar zeker toe bereid, zal wel betekenen dat het een tijdje heel onstabiel gaat worden maar ook dat kan ik nu wel aan denk ik. Het zal geen reden tot drinken zijn want daar ben ik gewoon echt mee klaar! De enige reden is dat ik wat meer rust in mijn kop zou willen, alcohol gaf me wel die rust maar ook een hoop sores en daar ben ik gewoon helemaal klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Haha Wing, morgen 10 boterhammen..Daar haal ik uit dat je vandaag op 50 m. afstandrechtsomkeert kon maken? Voor twee dagen koken misschien?Kan me voorstellen dat je na een dag werken niet altijd zin hebtom te koken. Hoef je alleen wat op te warmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2009 Tapas, tuurlijk ga je niet meer drinken, daar heb ik alle vertrouwen in!Het lijkt even rust te geven, maar dat is maar heel kort, daarna vergroot het de onrust.Het geeft nooit wat je dacht (of denkt) dat het zou geven.Een foute gedachte van mijzelf was dat ik geen trek mag hebben. Maar in de praktijk steekt die trek toch heel soms de kop op. Dat waren mijn gevaarlijke momenten, want als ik trek heb is het nog niet goed met me dacht ik. Nu weet ik dat ik wel trek mag hebben en dat dat een gelegenheid is voor onderzoek. Het is een alarmbelletje dat er iets wringt. Dat kan iets onderliggends zijn maar ook een oude pavlovreactie. In plaats van de trek weg te duwen of te "omhelzen" (dat heb ik geprobeerd maar leidt vaak toch tot de ongewenste reactie) onderzoek ik het tegenwoordig. Misschien is dat ook wel een vorm van "omhelzen". Wat is er nou aan de hand, wat zijn mijn gedachten daarbij en kloppen ze wel. Dat onderzoek kan heel kort duren. En dan gaat het weer voorbij. Helpt verbazingwekkend goed.Nu ga ik mijn bijtertjes schrobben en flossen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden