Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik heb vandaag gewandeld ipv hardgelopen maar mistte de hardloopkick, dus net op een mp3 les in huis getraind
hoop dat de lamp van de benedenbuurvrouw nog hangt ;)

voor wie wil gaan hardlopen... je kunt op internet een hardloopschema downloaden als mp3, hoef je geen stopwatch mee en krijg je aanwijzingen door je oortjes ;)
Ik ga proberen weer toe te werken naar de 5 km aan 1 stuk, ik loop nu 7 km maar wandel tussendoor de laatste tijd meer dan dat ik hardloop dus tijd om het weer rustig aan op te bouwen!
12 kilo extra meeslepen als je hardloopt is zwaar!! en als ik niet ga hardlopen komt er nog meer aan... poeh... dus maar weer opbouwen dus en hopelijk van de zomer weer wat slanker en fitter!

Geplaatst

mijn zuster heeft het ziekenhuis op stelten gezet om tijdens haar bevalling te vragen naar konijne pillen.

spreektaal van ons is gronings en mijn moeder had haar geadviseerd om kinine pillen te vragen

een konijn is op z`n gronings een knien. Dus begreep mijn zus kniene pillen en dan in net nederlands konijne pillen:D

Geplaatst

pino is voornamelijk aan het meelezen na een gruwelijke periode van flessen wodka.
Vandaag dag 16 dat ik droog sta. Gaat best goed. ik heb pas 3 echt enorme trek momenten gehad, dat ik de deur niet uitdurfde uit angst voor de slijterij. heb wel veel aan de verslavingszorg waar ik rond huppel. Ik probeer hier weer wat inspiratie op te doen om vol te houden

Geplaatst

Fijn dat je reageert Pino het helpt jou en mij hoop ik, goed van je al 16 dagen, iedere dag de eerste niet nemen ook al is het soms moeilijk, jae zal zien dat je snel in maanden gaat tellen hoor
Prettig kennis te maken met je:present:

Geplaatst

Orleando ja ik ben ook weer over mijn slaap heen, om een uur of 9 begon ik enorm te geeuwen en zo dat ik dacht ik ga mijn nest in, wat met dan tegenhoud is het feit dat ik dan misschien om 3 uur `s nachts wakker word en niet meer kan slapen, en dit forum houd mij ook tegen want ik vind het gezellig en ik ben nieuwsgierig

Geplaatst

Pino, goed dat je alweer op dag 16 staat! Gelukkig heb je jezelf weer op de rit gekregen!

Ik ben dol op dat soort verhalen als die van de kinine en de zetpil

Ik weet nog dat ik op vakantie ging met een vriendin samen en haar vader had gezegd dat we in Belgie moesten tanken bij Martha de Lange, dat was goedkoper!
ik de hele weg tankstations kijken, maar geen martha de lange... tot we martelange in reden, zo hee, wat waren daar veel tankstations maar geen een van Martha de Lange
een paar kilometer verder ging het kwartje vallen!!!!.. hij had bedoeld dat we in Martelange hadden moeten tanken ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...