AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Pippi foei:$ wel goed dat je geslaagd bent
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 jeeeeetje ik ben nog steeds niet gewend aan mijn nieuwe buro stoel:$
orleando Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hermie,A'm not an addict , I'm alliveIf you don't have it you're on the other sithe]if you don'nt have itbaby you're alliveK-Choiche, "Not an addict
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 geen alcohol en niet meer eten `s avonds na 20.00 uur dus `s ochtends ook geen ontbijt.ik weet trouwens niet of je `s morgens nog mag drinken
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Orleando je mag er trouwens even een :present:bij in duwen dat je toch niet gedronken hebt vandaag hè
orleando Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 "Pip, ik mocht vanwege mijn maagonderzoek toendertijd al vanaf 5 uur 's middags al niet meer eten en drinken..maar dat wist ikm al dan van mijn vader
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 ja hallo Pip dat kan ik toch niet zien?sorry hoor dat ik er so zerieuz op reageerde;)
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hé Sneeuwwitje beloofd is beloofd, je bent er, top:present:
tapas Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 zou het wel eens gebeuren dat mensen in het ziekenhuis komen en inderdaad alleen maar niet gedronken hebben??zou ik toch wel grappig vinden
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Vast wel Tapas maar dat zijn verhalen die we niet te horen krijgen, beroepsgeheim hè
orleando Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hahahahahhahah, Pippi,: al kon ik er ten tijde met mijn maagonderzoek niet echt om lachen...(nu dus wel~!!!)
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Hermie zullen we weer eens proberen om een onder onsje te starten?Misschien a.s. maandag?
tapas Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Ik heb vandaag gewandeld ipv hardgelopen maar mistte de hardloopkick, dus net op een mp3 les in huis getraindhoop dat de lamp van de benedenbuurvrouw nog hangt voor wie wil gaan hardlopen... je kunt op internet een hardloopschema downloaden als mp3, hoef je geen stopwatch mee en krijg je aanwijzingen door je oortjes Ik ga proberen weer toe te werken naar de 5 km aan 1 stuk, ik loop nu 7 km maar wandel tussendoor de laatste tijd meer dan dat ik hardloop dus tijd om het weer rustig aan op te bouwen!12 kilo extra meeslepen als je hardloopt is zwaar!! en als ik niet ga hardlopen komt er nog meer aan... poeh... dus maar weer opbouwen dus en hopelijk van de zomer weer wat slanker en fitter!
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 mijn zuster heeft het ziekenhuis op stelten gezet om tijdens haar bevalling te vragen naar konijne pillen.spreektaal van ons is gronings en mijn moeder had haar geadviseerd om kinine pillen te vrageneen konijn is op z`n gronings een knien. Dus begreep mijn zus kniene pillen en dan in net nederlands konijne pillen:D
orleando Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Baal ik wel, dat manlief in bed ligt en ik dus niet...ben over mijn slaap heen. Moet morgenvroeg wel weer klaarstaan en dan is manlief de deur allang uit...
pino Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 pino is voornamelijk aan het meelezen na een gruwelijke periode van flessen wodka.Vandaag dag 16 dat ik droog sta. Gaat best goed. ik heb pas 3 echt enorme trek momenten gehad, dat ik de deur niet uitdurfde uit angst voor de slijterij. heb wel veel aan de verslavingszorg waar ik rond huppel. Ik probeer hier weer wat inspiratie op te doen om vol te houden
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Fijn dat je reageert Pino het helpt jou en mij hoop ik, goed van je al 16 dagen, iedere dag de eerste niet nemen ook al is het soms moeilijk, jae zal zien dat je snel in maanden gaat tellen hoorPrettig kennis te maken met je:present:
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Orleando ja ik ben ook weer over mijn slaap heen, om een uur of 9 begon ik enorm te geeuwen en zo dat ik dacht ik ga mijn nest in, wat met dan tegenhoud is het feit dat ik dan misschien om 3 uur `s nachts wakker word en niet meer kan slapen, en dit forum houd mij ook tegen want ik vind het gezellig en ik ben nieuwsgierig
tapas Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Pino, goed dat je alweer op dag 16 staat! Gelukkig heb je jezelf weer op de rit gekregen!Ik ben dol op dat soort verhalen als die van de kinine en de zetpilIk weet nog dat ik op vakantie ging met een vriendin samen en haar vader had gezegd dat we in Belgie moesten tanken bij Martha de Lange, dat was goedkoper!ik de hele weg tankstations kijken, maar geen martha de lange... tot we martelange in reden, zo hee, wat waren daar veel tankstations maar geen een van Martha de Langeeen paar kilometer verder ging het kwartje vallen!!!!.. hij had bedoeld dat we in Martelange hadden moeten tanken
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2009 Rapport Geplaatst 24 maart 2009 Shir al iets bekend van je vader?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden