Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Soothe,

Mijn man heeft bijna precies hetzelfde, zijn hart stopt ook even en dan een inhaalslag, ook zijn hart krijgt dan een extra klap.
Alleen is uit de onderzoeken gebleken dat er GEEN sprake is van een lekkende hartklep.
Hij krijgt net als jij o.a. batablokkers.
Als je me een beetje gevolgd hebt, weet je dat man inmiddels gestopt is met roken.
Maar hij drinkt zwaar, vandaar ben ik vandaag bij de huisarts geweest om te zeggen dat hij er zoveel bij drinkt.
Misschien stiekum ja, maar dit kan ook niet goed zijn.

• Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Soothe, dankjewel voor je antwoord, dat deed me goed. Jouw bloopers zullen best wel meevallen, Ik heb ook een verleden van schulden en puinhopen die ik nu aan het opruimen ben. Het is nou eenmaal zo. Een beetje een neuroot ben ik ook, maar heb wel geleerd dat dat geen excuus is om niet lief voor anderen en jezelf te zijn.

Ik denk trouwens, in het algemeen, dat er veel waarde in zit om iets voor een ander te doen, maar ook om dingen van een ander aan te nemen. Om die ander de kans te geven om iets voor je te betekenen.
We zijn niet alleen! Dat merk ik hier aan iedereen. Sommige dingen kan ik niet meevoelen omdat ik er gewoon geen ervaring mee heb, maar heel veel andere dingen wel.

Lekker gegeten trouwens!

Geplaatst

Rapilos, ik bedoel niet dat m'n hart stopte. Oh nee.
Ik stopte met drinken, om vervolgens vijf dagen door te gaan. De klok rond!
En dan stopte ik weer, om later in het zelfde ritueel te vervallen.

Bloeddruk torenhoog en dan boem weer omlaag. En dat jaar in jaar uit, dat trekt het hart niet.
Maar nu voel ik me een "jonge god" ;)

Geplaatst

Soothe,

Ha,ha oh sorrie misverstand.
Jeemig, nee dat trekt je hart niet.
Maar je nu weer een "jonge god"voelen is niet verkeerd toch:).
Vindt het wel superknap dat het je gelukt is met zo,n drinkpatroon om te stoppen.
Echt petje af hoor.

Geplaatst

An, hoe is het met het rokertje. Ik ga ook meedoen.
Nog geen 100% overgave. Pfffffffffffff.
De nicotine pillen heb ik!
Maar eerst de sigaretten uit de weg.
En jij hou vol! ;)

Geplaatst

Kom, ik ga me eens wagen aan een echte slinger want die hebben Kaia en Soothe wel verdiend!!!!!!!

:D--:musicnote:--:heart:--:sun:--:moon:--:)--:D--:musicnote:--:heart:--:sun:--:moon:--:)--:D--:musicnote:--:heart:--:sun:--:moon:--:)
:D--:musicnote:--:heart:--:sun:--:moon:--:)

GEFELICIFLAPPER! JULLIE ZIJN DAPPER!
GEFELICIKRAAN! DAT HEBBEN JULLIE MAAR MOOI GEDAAN
GEFELICIPLOP! JULLIE ZIJN TOP!!

Ik weet nog Soothe, dat toen ik weer op het forum kwam dat jij een ban had!
Daarna nog een paar glijders en opeens zag je het licht! en nog steeds!

Kaia, nichtlief, ging jij toen niet weer voor de bijl in Mexico en heb je die reis toen niet nog eens NUCHTER over gedaan? Dat vond ik echt een vondst! foutje, even overdoen!!

en ondertussen 16 maanden verder...... top!!

Geplaatst

vergeet ik zo maar dat Gem en ik zondag ook een jubileum hadden!!!
Gem 22 maanden!!
ikkus 21 maanden!!

nou, dan hebben wij ook wel een boeketje verdiend :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Geplaatst

Rapilos, mijn kleinkinderen zijn niet van mezelf, die heb ik er met mijn huwelijk bij gekregen. Maar ik ervaar ze toch een beetje als van mezelf. En jij? Je leeftijd omdraaien, leuk! Alleen als ik het omdraai ben ik volgende week 94, haha.

Ik heb in ieder geval vanavond wat rust in mijn hoofd
Zomaar gratis en voor niets krijg ik dat. En dan denk ik toch: hee dat is leuk van het niet drinken, dan kom je stap voor stap een beetje bij jezelf.

Geplaatst

Vie,

Nee,als ik jou was zou ik m,n leeftijd ook niet omdraaien, dan moet je nog even een paar jaar wachten.
Mijn kleinkinderen zijn uit het huwelijk wat ik nog steeds heb (33 jaar, poeh)
Was 45 toen ik m,n eerste kleinkind kreeg.
Ze zijn nu 8,7,3en 1 jaar.
Vruchtbare familie he.

Fijn dat je weer wat rust in je hoofd hebt
Alle belevingen (rust of onrust) zijn ëcht"zonder drank.
Niks verdoving of roes

Geplaatst

Gem :present:22 maanden.

Tapas wil jou ook een roos geven voor je 22 maanden, maar lukt niet
De emotions denken zeker 1 is genoeg. Nou dan maar een denkbeeldige

Darjeeling ook voor jou een roos 21 maanden!!

Geplaatst

Juist Rapilos, en zo is het. Het is ècht zonder roes.
En kleinkinderen houden je inderdaad bezig. Ik denk wel eens dat de oudste van 4 wijzer is dan ik ben.
Dat op zich is al een reden om niet te drinken, anders haalt die haaibaai me nog in.
Dus eigenlijk is vandaag alweer de conclusie: we drinken niet, want tenslotte gaat het dan toch beter.

Hmm, ik ga nog even wat snaaien uit de koelkast, stukijes kaas ofzo. Ja helemaal beheerst ben ik nog lang niet....

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Soothe

An, hoe is het met het rokertje. Ik ga ook meedoen.

Nog geen 100% overgave. Pfffffffffffff.

De nicotine pillen heb ik!

Maar eerst de sigaretten uit de weg.

En jij hou vol!
;)

Soothe: ik wil je best ondersteunen, ik zit ook op een stop roken forum... je kan er nog wel bij.
Als je wilt schrijf ik je een pb.
Het valt me zo ontzettend mee, echt, ik snap niet dat ik er zo lang tegen aan heb zitten hikken.
Vraag maar aan Corinne. Met de goede ondersteuning is het een heel ander verhaal.
Het punt is dat nicotine na een paar dagen uit je lijf is. Alcohol heeft maanden nodig.
Dus het is wel allebei een verslaving, maar toch ook weer zo heel anders.

Rapilos: geloof me, je hebt de juiste beslissing genomen door naar de arts te gaan.
Nou en, dan is hij straks maar boos. Je kan tegen hem zeggen dat je van hem houdt en dat je het daarom doet, als je niks om je man zou geven zou je zeggen 'joh drink je lekker klem, de groeten'.
Het gaat nu om leven en dood, zo zie ik dat.

:heart: laat je door niemand en niets gek maken!! je bent al geweest dus je kan het zowiezo niet terug draaien.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...