Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Daarom eet ik nooit patat en frikadellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Prachtig vind ik die kreet, Safi!Doet me denken aan een citaat van èèn van m'n favoriete websites: Door het luisteren of beoefenen van de blues wordt het leven weer een beetje gerechtvaardigd ondanks alle tegenspoed en ellende. Ik begin met toe te geven dat het leven één grote ellende is en aan het einde van een zodanig prachtig bluesnummer zeg ik dan: 'Waarom kan dit niet altijd zo blijven'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 He bah, morgen al.....Nou ja lekker langer licht dat wel, maar ook een uurtje eerder op..... quote: Originally posted by: rapilosO jee, is het morgen al zomertijd, goed dat je het zegt water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Een keer defragmenteren gaat ie ook weer lekker van lopen, en tijdelijke bestanden opruimen quote: Originally posted by: AlbertRemmoWing weet je zeker dat het virussen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Straks om 22.00 komt een goeie film, de Beach, het boek is nog beter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Wing en Dhendro ik kan jullie hier niet mee helpen maar ik denk dat je via hijack this wel het 1 en ander weg kunt krijgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ha! Een film. Dat is lang geledenMaar eens even kijken. Gewoon lekker.Met een kopje thee om de vieze smaak weg te spoelenMorgen let ik niet op de tijdIk zet alle klokken uit!En ga ik gewoon weer rennen op het moment dat ik daar zin in heb!Bedankt voor alle steun, harde en lieve woordenMijn avond maar eens gaan maken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Woman,Waarom moet je dan een uurtje eerder op, het is toch zondag, of kan jij niet uitslapen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Dat is inderdaad een goed idee. Gewoon even tijdloos zijn en als het avond wordt weer eens een klok aanzetten....heb je het ook niet zo in de gaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Het is dan een uurtje eerder ochtend (of in mijn geval middag ), Raplos. Ik ben een grote slaper namelijk, en een uurtje eerder naar bed dat zit er niet in bij mij........Maar idd wat Marjo zegt, gewoon de tijd uitzetten is een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Die Avast.com heeft bij mij al grote nasty virussen verwijderd, Winchi !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Soms heb ik een goed idee!En verder voel ik weer enige recalcitrantie naar boven komendus ik log maar uit. Voor het weer zo'n ontzettend langdraderigeavond wordt.Dag lieve mensen!Hou het droog en doewat aan de rest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Op welk net komt die film, Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 en waar gaat -ie over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 http://www.avast.com/eng/avast_4_home.htmlHier Winchi ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Fish :http://www.tvgids.nl/artikel/3...io_zoekt_het_paradijs/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Dank je Woman! Dan ga ik eerst met de honden naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Mag ik onderwijl even memoreren dat Hermie en ik zondagnacht weer onze laatste sigaret roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Welkom Soleil je mag gerust meepraten hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Bedankt voor de reacties, de ergste trek is weg. Waar het vandaan komt, tja ik heb wel een idee, het komt van erg ver weg, toen dhendro nog een kleine meid was denk ik. Maar wat laten bezinken en voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Dat wordt memorabel dan, AR!Goed dat jullie het weer aandurven!Ach, en het is net zo als met drank: het maakt niet uit hoe vaak je valt, als je maar één keer vaker opstaat..(vrij vertaald naar een forumlid, kweet niet meer wie!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 AR en Hermie: veel succes ermee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ha Albert, gaan jij en Hermie ook lid worden van de club van Corinne en An.Lachen, straks wordt het een forum van niet rokers en niet drinkers en het gevecht ertegen.Ook niet verkeerd toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 AR en Hermie (schreef kermie hihi) dat gaat lukken. Sponser 1 heeft zich aangemeld als grote fan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 hé, ik ook hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden