Spring naar bijdragen

zondag 29 maart

bako

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Mieke, inderdaad,
Ben flink aan het stoeien met mn budget, om te kijken hoe ik dan rond kan komen. En dan wil ik ook nog een extra avond gaan buikdansen in de week ...
Maar ik zie steeds op tevee dat nu met die crisis mensen weer creatief en inventief gaan worden, en laat ik daar nou heeeeel goed in zijn....
Maar het is oppassen geblazen, want ik wil mn huis niet kwijt....
Kan natuurlijk ook de ruimte beneden verhuren, dat gebruik ik toch niet...maar dat schijnt weer niet te mogen ofzo, dat is nieuw. Dan kan de bank mn huis niet verkopen als er een huurder inzit...Belachelijk natuurlijk met de woningnood !
Maar eens creatief en inventief over nadenken, is vast wel een mouw aan te passen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pippi, de resetknop is ingedrukt!
Je hebt gelijk, steeds omschakelen.
Maar ook dat went.

En hier moet ook wel eens wat gebeuren.
Morgenochtend naar de Cardioloog, jaarcôntrole!

En zo is er altijd wel wat of niets.

Een groet, uit deze fijne stad! ;)
Houd je bijeen. :)

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Woman, met verhuur moet je inderdaad oppassen. Een huurder krijg je er niet zomaar uit en he worden ook inkomsten, dus je schiet er niets mee op.
Ik leef van 50 euro in de maand. Bijna niet te doen.
Moet naar de kapper ( kappersschool is een optie).
Bah schrapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je daar alles van doen Mieke ?? Eten en alles ??
Dan zou ik lekker mn haar lang laten groeien :)
Ik verf het zelf met verf van de noitcA, kost maar 1.59 euro......Maar idd als proefkonijn bij een kappertje of een kappersschool kan natuurlijk ook !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik nu ook, Mieke ik ga alvast leven in het budget van volgende maand, kan ik vast wennen en heb ik nog iets voor onverwachte uitgaven.
Dus dat wordt weer 2 keer in de week een grote pan supersoep maken met allemaal goedkope dingen erin, en dat invriezen. Wel erg lekker hoor ! Je kan behoorlijk varieren, en blikken groenten zijn best goedkoop. Ik gooi er ook perzik ofzo in (uit blik) kost niet zoveel en vult lekker. Smaakt verrassend fris..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...