Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Hee Marion, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ach Corinne je kent de spreuken toch na regen komt zonneschijn, every cloud has a silver lining.Ook dit gaat weer voorbij.Maar dat weet je wel.Je bent een vechter en bent al zo goed als boven op de berg.HUG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ik ben trouwens benieuwt wanneer Marjo en Kaia met dat grote geheim komen waar ze het laatst over hadden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 @ Woman oeps dat klinkt zwaar. Ik ken het om niet rond te kunnen komen.Zo zit ik nu en een moestuintje is geen gek idee.En dan 1 van mijn schapen opvreten.................................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dank je Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 OH, zijn Marjo en Kaia met een geheim bezig? Nou word ik nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 ik ga even wat eten tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Nou ja ze hadden het bijna verklapt een paar avonden geleden..misschien weer een nieuwe forum liefde?/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Wat ga je eten Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ja Mieke, inderdaad,Ben flink aan het stoeien met mn budget, om te kijken hoe ik dan rond kan komen. En dan wil ik ook nog een extra avond gaan buikdansen in de week ...Maar ik zie steeds op tevee dat nu met die crisis mensen weer creatief en inventief gaan worden, en laat ik daar nou heeeeel goed in zijn....Maar het is oppassen geblazen, want ik wil mn huis niet kwijt....Kan natuurlijk ook de ruimte beneden verhuren, dat gebruik ik toch niet...maar dat schijnt weer niet te mogen ofzo, dat is nieuw. Dan kan de bank mn huis niet verkopen als er een huurder inzit...Belachelijk natuurlijk met de woningnood !Maar eens creatief en inventief over nadenken, is vast wel een mouw aan te passen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Hoi Pippi, de resetknop is ingedrukt! Je hebt gelijk, steeds omschakelen.Maar ook dat went.En hier moet ook wel eens wat gebeuren.Morgenochtend naar de Cardioloog, jaarcôntrole!En zo is er altijd wel wat of niets. Een groet, uit deze fijne stad! Houd je bijeen. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Spannend hoor tussen Kaia en Marjo. Ik vond mijn kliniek liefde ook zo spannend, maar toen zagen we elkaar wel enzo.Forum liefde lijkt me ook spannend. Nou succes met de liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ik vond het altijd allebei wel leuk, als mn vriendje er was maar ook als ik weer lekker alleen was na het weekend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Thanks, ik ga naar m'n bedje. "Lekker de ruimte". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 @ Woman, met verhuur moet je inderdaad oppassen. Een huurder krijg je er niet zomaar uit en he worden ook inkomsten, dus je schiet er niets mee op.Ik leef van 50 euro in de maand. Bijna niet te doen.Moet naar de kapper ( kappersschool is een optie).Bah schrapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Soothe succes morgen!Mensen ik ga ook opslomen..ben er toch meer van overtuigd dat een bloeiende liefde is met die twee meiden, Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Wat was Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Moet je daar alles van doen Mieke ?? Eten en alles ?? Dan zou ik lekker mn haar lang laten groeien Ik verf het zelf met verf van de noitcA, kost maar 1.59 euro......Maar idd als proefkonijn bij een kappertje of een kappersschool kan natuurlijk ook ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 AR, van harte met je 13 jaar samen mmmmm tompoezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Duidelijk, dat je op mij reageerde. Het was kommer en kwel. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Oh Ok Pippi, ja per week 50 euro. Het is echt een ramp.Als ik naar mijn kleinzoon wil kost dat 25 euro wat ik eigenlijk niet kan missen.Maar ik ga naar hem toe. Kijken hoe ik nog kan bezuinigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 @ Woman, zie antwoord aan Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dat heb ik nu ook, Mieke ik ga alvast leven in het budget van volgende maand, kan ik vast wennen en heb ik nog iets voor onverwachte uitgaven. Dus dat wordt weer 2 keer in de week een grote pan supersoep maken met allemaal goedkope dingen erin, en dat invriezen. Wel erg lekker hoor ! Je kan behoorlijk varieren, en blikken groenten zijn best goedkoop. Ik gooi er ook perzik ofzo in (uit blik) kost niet zoveel en vult lekker. Smaakt verrassend fris.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dus zelfs een uitglijder zit er niet meer in, want dan heb ik drie dagen niet te eten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Pippi gelukkig heb ik een spaarpotje. Was voor mijn auto bedoeld.Maar nu voor Bjorn. Ga er deze week weer naar toe.Genieten staat voorop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden