Spring naar bijdragen

zondag 29 maart


bako

Aanbevolen berichten

Water, ik moet er ook mee aan de slag. Je bent niet alleen in de misére ....... :(

quote:


Originally posted by:
water

Hee Spud, kun jij dan ook even NU METEEN mijn belastingen invullen?


Op de een of andere manier weet ik dat ieder jaar tot op het laatst uit te stellen...


terwijl ik het al een jaar of 20 zelf doe en altijd op 0,00 uitkom.
:huh:



Bako
:present:
verdiend, toch wel errug goed bezig jij he!




Har, dat komt vanzelf wel, ben een echte mooiweerrijder geworden hoor.


En ja, de carport staat nog steeds... duhuh, zelfgebouwd hee, wat dacht jij dan...
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke, maar je gaat dus wel met je man samen verder?

Woman 2500 uitsparen per maand als je niet meer drinkt.... dat is wel enorm! Of bedoel je in het geheel?
Ik denk het laatste. (Oh mee ik lees nog even goed...drie maanden dus. Ook wel vrij heftig.)

Ja Tapas, ik werd wat hippelig van die sites van restaurants, dat het geheel ideaal gemaakt wordt door de goede wijnen. Nu nog wachten op een restaurant dat zegt: "Uw lunch of diner maken wij compleet met onze excellente waters..." Kijk, daar zou ik nou meer zin in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, rare uitspattingen... ik hoop dat je ook nuchter eens lekker kan uitspatten.
En je man is vast en zeker met je getrouwd omdat je af en toe uitspat. Of vind jij hem te saai?
Ik doe vaak leuke dingetjes voor mijn man om het spannend te houden. Een speciaal etentje ofzo, of ik regel een zitplaats bij een wedstrijd van Feijenoord. En natuurlijk nuchter blijven. Zo blijft hij mij ook spannend vinden en dingetjes voor mij doen. Je moet er gewoon iets voor doen om het samen leuk te blijven hebben. Dat werkt ook naar jezelf toe!
Maar als je geen zin hebt in dat huis, gelijk heb je. Je hebt nu al zoveel ellende meegemaakt in je huidige huis, dan wil je natuurlijk wel goed terecht komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman 2.500 in 3 maanden ???? das erg :huh:

Lekker darjeeling moet al aardig opschieten die reis; 2 jaar niet roken, 3 maanden niet drinken.

Ik zet het voorlopig op de spaarrekening, ik heb geen zin om het aan kleine dingen uit te geven. Met die katers had ik trouwens elke dag paracetamol nodig, nu dus niet meer.

Ik heb vandaag in het zonnetje voor me uit zitten staren naar de zeilbootjes die les kregen en een ijsje gegeten. Lekker uurtje langer licht.

Over dat veranderen en invloed op je relatie, las ik laatse een mooie zin: Man zegt: " Ik was met stomheid geslagen. Iemand die ik jarenlang had beschouwd als een deel van, nee, als een verlengstuk van mijzelf, was plotseling een eigen leven gaan leiden".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd het besparen is het eerste gedeelte, de uitdaging begint nu bij de omzet van ons bedrijfje, als we die alci uren of voor mijn part de helft van die alci uren omzetten in gewoon ons werk doen zal dat wel merkbaar zijn op de jaarcijfers en dat is :D dus nuchter blijven met die zooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uitrekenen hoeveel ik zou besparen vind ik irritant.
Ik spaar geen geld uit, integendeel ik geef veel meer geld uit nu ik niet meer drink.
Nu ik ook niet meer rook geef ik nog meer geld uit.

ECHT leven kost n.l. veel meer geld hoor.
Je wilt erop uit.
Je wilt je weer eens fatsoenlijk kleden.
Je durft weer naar de kapper.
Je gaat weer normaal eten kopen.
je durft weer mensen uit te nodigen.
Je durft weer op vakantie.
Je gaat weer auto rijden.
Je gaat studeren.
etc. vul maar aan......
----------------------------------
opgeteld Euro: ........ reken maar uit.

Dit is investeren in jezelf, in een heden en een toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe vandaag lekker met jullie mee!
Was een leuke dag op de kunst markt.
Veel inspiratie opgedaan en vooral van 1 kunstenaar die een soort Klimt achtige kunst maakt, maar niet genoeg kunnen krijgen

eerste
tweede

Ik ga het zeker eens uitproberen. Als je goed kijkt dan kun je de collages zien die de vakjes maken die zo bekend zijn bij Klimt.

Naderhand met de andere 3 kunstenaars nog wat gaan drinken 1 dronk bier, mijn lerares en de anderen ook gewoon fris.
En we hebben zitten kleppen alsof we elkaar al jaren kennen. Zij kennen elkaar ook pas sinds de galerie begonnen is in oktober vorig jaar.
Leuk ik begin weer te leven zonder drank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Tja. Ik zat natuurlijk weer te dubben om wat te halen.


En toen dacht ik: als ik dat nou gewoon één keertje niet doe.


Gewoon eens kijken of het bevalt.




Ben harstikke moe.


Weltrusten straks.



Een erg mooie gedachte! De uitvoering is nog prachtiger. Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bruto Woman, alles moet bruto. Helaas....
Ik heb vandaag nuchter ontdekt dat ik zomertijd niet leuk vind. Vroeger zou het me worst wezen, als ik de klokken maar op tijd zette om niet te laat bij de super te zijn om nog maar steeds meer flessen te halen. En vorig jaar was ik eigenlijk nog teveel bezig met het niet-drinken om er op te letten.
Geef mij maar 's morgens vroeg lekker licht. In de vroege lente is het avondlicht nog zo kil.
Enfin, ik zal er mee moeten leven.
En ook dat gaat weer over. Nog een paar weekjes en dan wordt het licht warmer. Ik lijk Annie van de musical wel: tomorrow, tomorrow...
Maar VANDAAG niet gedronken, dus dat is weer een dag meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...