water Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Valt niet mee he Woman? 'k Ben er nog niet aan begonnen want ik had vanmiddag een andere klus.Meestal is het bij mij redelijk recht-toe-recht-aan invullen, vorig jaar niets bijzonders dus het zal wel meevallen. Wing, wat een wonderschone gedachte was dat nou toch weer... enjoy & be proud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ik ga naar bed, moet wel, morgen vroeg op.Zoals gewoonlijk heb ik ZIN IN VAKANTIE, maar dat duurt nog eeuwig lang.Ik ga gewoon maar over vakantie dromen Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Hoi Safi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 An,Kies maar een leuke bestemming uit en geniet er van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 truste Catie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 welterusten voor iedereen die is gaan slapen en gaat slapen:lips:en hoi allemaalik kom net binnenwandelen, vanavond even bij Will geweest en ik had tompoezen meegenomen want vandaag zijn we 13 jaar bijelkaar, dus daar hebben we een paar beste koppen koffie op genomen natuurlijkverder rook ik me nu misselijk zodat ik genoeg binnen heb voor 3 dagen straks;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Het is woensdag 1 april, Water, dus we hebben nog tot dinsdagavond 23.59....Tijd zat dus !! Vandaag begonnen, morgen de rest invullen, dinsdag nog een check en ik moet 2007 eigenlijk ook nog doen....maar dat zal wel in 1x door lukken. quote: Originally posted by: waterValt niet mee he Woman? 'k Ben er nog niet aan begonnen want ik had vanmiddag een andere klus. Meestal is het bij mij redelijk recht-toe-recht-aan invullen, vorig jaar niets bijzonders dus het zal wel meevallen. Wing, wat een wonderschone gedachte was dat nou toch weer... enjoy & be proud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ik moet ook nog invullen Woman en Water, maar zit nog op een paar uitgezochte papieren te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Hoi strijders,Mag ik allen bedanken voor de felecitaties aan Anna!! Het was gezellig. Inmiddels weer op m'n eigen erf.Groet van Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Gelijk mn cashplan maar even geupdate, dat wordt lachen volgende maand als ik flink gekort word.... dat ga ik niet redden denk ik.Dat wordt groente in eigen tuin kweken ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Safi Ik begrijp dat je lekker smoothe gaat .Houden zo, je bewijst jezelf een dienst.Het komt de schilderkunst ten goede!Een helder brein, doet wonderen! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Ha, die Soothe,Nu moet je weer afkicken en in je uppie achter de geraniums zitten.Maar je hebt wel weer wat om naar uit te kijken. Lekker samen zijn.Let maar niet op mij. Ik spoor niet helemaal vandaag. Mijn gedachten zijn ontspoord, gelukkig nog niet ontaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Kirky,Geen spelletjes mee naar bed nemen! Netjes braaf tanden poetsen, jezelf wassen, pyjamaatje aan, onder het dek, licht uit en ogen dicht en snaveltje toe.Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Albert een bosje voor je 13 jaren samen:present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Truste Kirky:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Hey die kolenschepper..ik zit weer op de trein..scheppen maar!Fijn dat jullie het zo gezellig hadden samen ik vind jullie ene heel leuk stel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dank je Safi wat lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Corinne ontspoort of niet ontspoort in ieder geval zit er weer ontluikend leven in je:heart:Je bent het waard Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Soothe het mooie is dat mijn man er ook al weer 3 dagen op heeft zitten na zo'n 10 dagen elke dag weer drinken. En het weekdn is voorbij , hij heeft een drukke week gaat weer bij Oogtv werken als stadjers tv journalist dus dat wordt voor hem ook weer regelmaat. We gaan de goeie kant op.Ik blijf erin geloven ..goed voordoen doet goed volgen.Nu deze keer niet ontsporen maar doorzetten.Dat is mijn doel.Alleen het bezoek aan Schotland geeft me angstige gedachten maar ik leef vandaag dat komt later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Het is hier geranium vrij!! Bij thuiskomst mijn mails gelezen. Nog bedankt!!Ik kon er bij Anna niet bij. Bij deze dus, je hoort!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Safi, jij en je man succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Dank je Mieke..heb je kleinzoon weer lekker geroken dit weekend> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 quote: Originally posted by: safidepafiCorinne ontspoort of niet ontspoort in ieder geval zit er weer ontluikend leven in je:heart: Je bent het waard Albert! Knopjes zitten dan wel potdicht vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2009 Nee Safi dit weekend wilden ze rust en gelijk hebben ze.Hij mag al zonder kruiken en binnenkort zonder mutsje.Dan ga ik er als een speer weer naar toe.Lekker nesthaar ruiken.En hij mag naar buiten. Laat de lente maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden