Spring naar bijdragen

zondag 29 maart


bako

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, weet je wat ook leuk is:wacko: uitrekenen hoe vaak je dronken bent geweest in je leven. Heb ik vorig jaar geprobeerd op vakantie. En dat terwijl ik in een prachtig gebied liep te wandelen. Ik meende dat ik uitkwam op wel 8000 x, gedurende 24 jaar. Stoer he!:D:angry::devil:

eerlijk is eerlijk, ik vind het toch nog steeds wel een beetje stoer. Hoe gek kan ik zijn???

Pippi foei toch, ik moest wel lachen om dat 'goede' voorbeeld van je op zondags....iedereen liep aan die kelk te lebberen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat zijn off topic onderwerpen?

Melden dat je weer thuis bent?
Melden dat je met de hond uitgaat?
Melden dat je niets hebt gelezen vd draad maar ff hallo wilt zeggen?
Melden dat je lekker geslapen hebt?
Melden dat je nog niet weet wat je vandaag gaat doen?
Melden dat je uit je b#k stinkt omdat je frikandellen hebt gegeten:huh::$:wacko::devil::angry::rose::light::heart::sun::D
YIHAAAAAAAAAAAAAA schrijven en zeggen dat je zo gek bent als een potje met peren.
Liedjes zingen over Domovlaaaaaaaa?????

Enzo? Ik weet het niet, maar ja. Al die mededelingen laten ook een verbondenheid zien, ook al zijn het er soms wat veel. Het forum speelt een belangrijke rol in mijn, andermans/vrouws leven. En dat is ok. Maar ja, om echte veranderingen door te voeren zal ik wel van mn kont moeten komen want als ik achter die computer blijf zitten verandert er niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de draad van gisteren doorgelezen en wat me (weer) opvalt...lieve Marjo, is dat je zo bovenop je gevoelens zit. Je reageert op je zieleroerselen als een thermometer die dan weer buiten de koelkast en dan weer in de koelkast wordt gehouden. Als er een prijs uitgeloofd zou worden aan degene die het dichtst bij haar gevoelens staat zou jij de hoofdprijs winnen Marjo....maar meid, het lijkt wel of je er je leven vanaf laat hangen.
Waarmee niet gezegd dat dit kritiek op je is, of als een aanval op je gemoedsrust is bedoeld :o (moet er niet aan denken ;) ) maar sjezus, DOE wat je gevoel je ingeeft en blijf er niet mee ronddolen. Lijkt me zo ontzettend vermoeiend....ik bedoel, als je loopt ga je toch je stappen niet tellen of wanneer je eet je voorstellen waar het voedsel zich op dat moment in je lichaam bevindt...soms lijkt namelijk wat je met jezelf doet daar een beetje op...en dan ben je himmelhoch jautzend of zum tode betrübt oftewel hectisch bezig, je gemoed op de voet te volgen.

Wat je beschrijft raakt me. Wat je over K. zegt bijvoorbeeld en de afstand die je van hem probeert te nemen is wel degelijk uit je leven gegrepen...je gevoelens liegen je niets voor, dan zou het helemaal een warboel worden niet? Maar meid, laat ze er gewoon ZIJN en ga je weg! Laat wat je gevoel je zegt los uit je koppie....heb vaak het idee dat je juist het tegenovergestelde doet....je stopt ze in je koppie en gaat ermee aan de haal, waarna een eindeloos dialoog met jezelf volgt.
Bespaar je die tijd met dat gepieker; het is zo het is!
Nogmaals, als je van iets overtuigd bent laat dan de tijd de rest doen, want jij wéét natuurlijk best wat te doen. Je bent pienter en daadkrachtig genoeg...laat die 2 eigenschappen hun werk doen en geef ze de tijd...dat is meer dan genoeg ;) en dan kom je precies waar je wilt zijn, heus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Bambam,
ZIjn er off topic berichten? ik denk het niet.
Denk wel dat we idd niet alleen maar op de kont bij die comp. moeten blijven zitten idd,.. maar is wel lekker om gewoon af en toe actief te zijn hier op het forum.
En gewoon even je gedachten ventileren hier, en als je dan af en toe ook nog een respons krijgt voele je je gehoord,.. maar ok, das mijn mening .
Wens iedereen een fijne zonnige "droge " dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
BamBam

Wat zijn off topic onderwerpen?

Melden dat je weer thuis bent?


Melden dat je met de hond uitgaat?


Melden dat je niets hebt gelezen vd draad maar ff hallo wilt zeggen?


Melden dat je lekker geslapen hebt?


Melden dat je nog niet weet wat je vandaag gaat doen?


Melden dat je uit je b#k stinkt omdat je frikandellen hebt gegeten:huh::$
:wacko::devil::angry::rose:
:light:
:heart::sun::D

YIHAAAAAAAAAAAAAA schrijven en zeggen dat je zo gek bent als een potje met peren.


Liedjes zingen over Domovlaaaaaaaa?????


Enzo? Ik weet het niet, maar ja. Al die mededelingen laten ook een verbondenheid zien, ook al zijn het er soms wat veel. Het forum speelt een belangrijke rol in mijn, andermans/vrouws leven. En dat is ok. Maar ja, om echte veranderingen door te voeren zal ik wel van mn kont moeten komen want als ik achter die computer blijf zitten verandert er niets.



:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

YIHAAAAAAAAAA.
Ik word geroepen, nou ja, ze SCHREEUWT naar me........Beter om te luisteren, t'is een kwaaie:devil:B):D

Heb een fijne, geweldige, humorvolle, domovlaaaaa lekkere dag.
Ik drink niet vandaag, rookvrij sinds 6 dagen. Ha, wie maakt me wat......

Later, box, doei.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hum...nou maar eens effe iets over mijzelf. Het gaat super! Ben zeer productief doch bedeesd, gefocussed, blij en soms wat droevig, heb de energie van een kerncentrale :D, honger als een paard, ik slaap als een os en ben verliefd, geliefd, vrolijk en soms terecht kwaad....en het mag er allemaal zijn!
Yep, ik sla niet meer op hol bij al die gevoelens en kan stress weer als gezond ervaren...ben namelijk nogal druk bezig met van alles en nog wat en merk dat tot tien tellen of effe gaan zitten écht helpt, blijf dan vervolgens goed bij de les :)

Wordt een extra spannend weekje voor me. Ga de planken op...donderdag en zondag :P Zal best wel wat worden, heb er inmiddels vertrouwen in.
Ik, die nooit iets kon onthouden kent de tekst nu uit zijn hoofd en als ik het vergeet neemt de improvisatie het over. Daarnaast heb ik de afgelopen weken mezelf ook nog tot toneelmeester benoemd...crea Har komt aardig tevoorschijn. Heb voor het eerst het gevoel dat ik al mijn kwaliteiten nu eens stabiel tot uiting kan brengen en gelukkig voelt dat niet zoals vaak in het verleden, dat ik nu op een rose wolk zit waar ik vervolgens doorheen dreig te zakken. Het is zo het is, helder!

Moet er wel bij zeggen dat de diazepam me helpt op momenten dat het teveel dreigt te worden....so what. Leer daarmee onderscheiden wanneer ik wel of niet een hulpmiddeltje nodig heb en beter inzien wat ik zelf kan handelen.

Ben door de psychologe bij Novadic doorverwezen naar een andere psychologe die vooral met HSP'ers werkt....dat geeft me uiteindelijk nog meer handvatten om het recht te houden ende niet van het padje te geraken :D Daarna beslis ik of ik wellicht met haar doorga of toch contact opneem met PsyQ...er staat daar immers een afspraak gepland op 4 mei.
Ben zo vervult van het goede leven dat drank niet in mij opkomt...kom immers niets tekort.
Neem nog wel trouw 2x in de week refusal (onderhoudsdosis).

Daarnaast ben ik blij dat A. weer in mijn leven is :heart: Tsja, het kan dus werkelijk verkeren....:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo kom nu weer tot rust
was er vanmorgen vroeg bij
om 5.30 aan de ontbijt tafel
manlief en 2 gasten gingen om 6 uur weg
naar een wijnbeurs in dusseldorf
daarna op mijn gemak de onrbijt boel opgeruimd en afgewassen
gister avond had men wijntjes doorgeproefd om vandaag te kunnen gaan
onderhandelen met de leveranciers
er stonden de nodige geopende bottels
ze konden van mij blijven staan tot ze rond 10 uur te luidruchtig werden
toen was de maat vol en heb ik ze verwijdert richting garage
nu keert de rust weer terug in mijn denken en voelen,zootje onrust stokers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jee Bako, het wordt je niet echt makkelijk gemaakt met een partner die in de wijnen zit!
In het begin had ik het zo moeilijk als ik de katten van de buurvrouw 'savonds eten moest geven, de ijskast opentrok om het voer te pakken en daar stonden dan een paar biertjes, aangebroken fles wijn en nog wat sterkers...
Dat gebeurt dan maar een paar keer per jaar, maar bij jou is dat dus altijd zo.
Des te knapper dat je al zo lang droog staat!!! mijn complimenten Bako!!!!

Ha bambam, is je lief er? en schreeuwt ze tegen je? hoe durft ze!! ;)
Bambam, werk ze en Har succes met je lief.

Water op de motor? hier is het regen en zonneschijn, soms afwisselend en soms tegelijk!

ik ga maar eens verder werken aan het wakker worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Spud, kun jij dan ook even NU METEEN mijn belastingen invullen?
Op de een of andere manier weet ik dat ieder jaar tot op het laatst uit te stellen...
terwijl ik het al een jaar of 20 zelf doe en altijd op 0,00 uitkom. :huh:

Bako :present: verdiend, toch wel errug goed bezig jij he!

Har, dat komt vanzelf wel, ben een echte mooiweerrijder geworden hoor.
En ja, de carport staat nog steeds... duhuh, zelfgebouwd hee, wat dacht jij dan... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, ook vandaag de eerste niet hé? Fijn dat je goed sliep, laat de onrust de onrust en probeer een beetje te genieten van deze dag.

Ik ben naar de kerk geweest. Het was avondmaal. Ik heb niet aan de kelk "gelebberd", maar gedaan alsof, van 1 slokje kun je met refusal al doodziek worden, dus maar zo gedaan.
Het was fijn. Sommige mensen daar weten waar ik mee bezig ben en steunen me ook en vragen hoe het gaat, dat doet een mens goed.

Nu ff wat eten en met de honden 't bos in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was net even buiten
de onrust wegwassen
Hij wou in eerste instantie niet luisteren
Toen heb ik het zelf maar gezegd
Opzouten, eruit!

Vandaag beperk ik me
Tot aardse dingen
Even niet denken. Moeilijk
Dus wat doen. Gewoon klusjes.

Dan stuur ik Klaas een sms dat hij mag komen
wanneer hij klaar is. Vandaag is er geen tijd.
Ipv de strenge juf uit te hangen, laat ik het los.
Want als hij thuis is, ga ik naar de caravan.
Dáár mag ik even met mezelf stoeien

Iemand, ik dacht An, zei laatst dat ik aan het loswrikken ben
Dat is zo. Dat werkt niet. Het moet rustiger. Niet wrikken
maar weken. Slowly...... Das de kev! :D

Afleidingsmanouvres negeren
Even wat doen

Buiten is altijd goed
Het klopt gewoon

Nu staat het zwart op wit
Mijn doel
voor nu
vandaag dus.

Have a nice one!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...