Spring naar bijdragen

maandag 6 april

catie

Aanbevolen berichten

Orleando, zeker niet leuk. Ik relativeer een beetje.
En inderdaad, het zegt meer over de roddelaars.
Dus inderdaad, met opgeheven hoofd.
Bewandel je eigen weg. Geluld wordt er toch wel!!

Ga door op deze weg.

Groet, hondje moet uit.:present:

Aanpassing, wat een taalfouten!!!!!!!! Beetje te gehaast.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Orleando: mensen schijnen nogal graag te roddelen. Een hele nare eigenschap. Probeer er toch maar ECHT boven te staan. En geef ze zo min mogelijk stof tot roddelen zou ik zeggen.
En blijf uit de buurt van die mensen, want wat je niet hoort weet je ook niet en kan je je er ook niet druk om maken. :heart: Kom op, laat je niet kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, waar je het voor doet? Om je vaasje vol te krijgen van mij:

:present:!

En ik ga idd over mijn eigen weg; de keien worden kleiner, ik struikelde laatst nog over een kleintje (had ik hier toen ook geschreven), maar ik loop al met steeds grotere passen naar een nuchter bestaan en dat bevalt me toch echt stukken beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had jij het trouwens niet over die papierwinkel, waar je horendol van word? Hier gaat om de haverklap de telefoon; enquetes, kijken of ze je kunnen overhevelen naar "goedkopere"stroom, telfoonaanbieders enz. Nee, dat wil ik allemaal niet nee...Van de helft van wat ze aanbieden maak ik toch geen gebruik van en voor de rest zitten we prima, dacht ik zo. Hebben die mensen niks beters te doen? Ga lekker buitenspelen, zou ik zeggen.
Nou ja, dat is ook weer niet echt aardig. Het is hun werk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Ik wilde vanmorgen gelijk even schrijven maar het was al weer tijd om naar het werk te gaan , maar ik ben weer thuis nu .

Safi,.. jammer maar gewoon verder gaan met stoppen hoor.

En ik sta nu op 2 weken,..... en ik ga ook verder.
groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even bij mijn Pa geweest.
Het is een lieverd, toch wordt het mantelzorgen
mij een beetje veel.
Ik ben er vanaf vorige week maandag elke dag geweest,
de meeste dagen daar gekookt, boodschappen gedaan,
naar het ZH heen en weer en alles half strompelend.
Kort gezegd ik ben het zat!!!!!!
enn onbelangrijke klaagzang maar wel prettig om even van mij
af te schrijven.
Zoals ik al eens eerder schreef heb ik van mijn zus niets te verwachten.
Zaterdag kwam zij even voor een bliksembezoek bij mijn pa langs.
"Tina jij hebt mooi de tijd om voor pa te zorgen"
Geen vraag hoe het nu met mij gaat of zoiets.
Ik moet het loslaten maar voel me erg alleen gelaten in de zorg
voor mijn vader.
Op zich doe ik het met liefde, alleen komen de irritaties toch wel
regelmatig de hoek om kijken.
Het zijn zulke kleine dingen, eigenlijk niet eens noemenswaardig.
Maar ik heb er last van en daar baal ik van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te laat ingelogd op het forum, dus ik zit nog met een hartverzakking achter de computer. Wist niets van het extra alarm en zat net in de berichtgeving over de aardbeving in Italie. Goede timing!:huh:

Ik heb ook een weekeinde forumvrij genomen en heb nog niet terug gelezen. Helaas ben ik niet verbaasd dat Pippi een ban heeft gekregen. Het zat eraan te komen, de sfeer werd al een beetje grimmig. Wel knap vervelend, net nu er zo veel gebeurd voor haar.

Dromen kunnen inderdaad heel luciede zijn en heel hard binnenkomen. Ik denk vaak dat we in dromen veel verwerken of dingen juist naar boven komen die we liever nog niet willen zien of erkennen.
Ik slaap op het moment ultra kort maar droom er niets minder om. Vaak begint de dag dan een beetje beladen maar ik probeer er de laatste tijd maar geen aandacht aan te besteden.

Soothe, je weekeinde klinkt fijn. Soms benijd ik de mensen die in onze hoofdstad wonen wel eens. Het blijft een leuke stad.
Maar dan blijven zomers in Zeeland toch ook heel aangenaam. Jammer dat het vandaag niet echt zomers weer is.

Orleando, trek je aub niet te veel aan van al die roddels. Houd je vast aan je vrienden en aan hetgene wat je probeert te bereiken. Dat is het belangrijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Jammer dat je zus niet verder kijkt dan haar neus lang is. Natuurlijk doe je het met liefde maar dat neemt niet weg dat het gewoon zwaar is.
Ik heb ook wel eens tegen de schuurmuur aan staan trappen uit frustratie waarna ik mij dan gelijk weer heel erg schuldig voelde. Het was dan ook een opluchting voor mij om te zien dat ik niet de enige was die daar wel eens last van had.

Er zijn organisaties die mantelzorgers helpen. Wij kregen hulp van thuiszorg, die kwamen smorgens een uurtje. Kon het alarmstand bij mij even in neutraal, kopje koffie en een peuk zonder dat ik mijn oor door de plafonds had.
Dus ik snap je volkomen als je zegt dat je het even beu bent.
Zou het enig nut hebben om te praten met je zus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig weekendje hier, het lijkt wel pingpong. Auto kaduuk, nog wat andere zaken die niet lopen zoals ze moeten lopen en de zin in de borrel was groot. Man wilde drinken, ik zeg dat lost niks op, ok, wij praten over oplossingen, vliegt het mij naar de strot, toch maar borrel dan? Nee zegt man, we hebben er niks aan zeg je net. Zo over en weer, niet-wel-niet. We hebben elkaar in een wankel evenwicht gehouden en hebben niet gedronken. Pffffff het is geeneens de borrel het is gewoon even alles wat op me afkomt van me af willen zetten. In m'n verstand kan ik prima zeggen; het lost niks op, morgen zijn die problemen er ook etc. Maar even afstand van alles creëren zonder borrel is nog wel zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even op een ongewone tijd gedag zeggen.
Vanochtend contact gehad met mijn therapeute en de afspraak van donderdag kon naar vanmiddag. Dus koor afgemeld. Blij dat het schuiven lukte. Woensdag heb ik namelijk gesprek met UWV arts en ik zit nu bijna een jaar in de ziektewet. Ze zullen mij daar wel uit willen, maar ik heb niet het gevoel dat ik er klaar voor ben. Ben te snel overbelast. Zit nu ook als een stresskip, omdat ik die afspraak verzet heb.
Ik ben niet zielig, maar ik ben nog te veel emotioneel en ook lichamelijk beperkt.
Waarom raak ik in de stress als ik voor mezelf moet opkomen. Voor een ander sta ik zonder boe of bah op de barrikaden. 'k Zit om dit zelfs al te blèren.
Ik ga nu maar de voorbereidingen doen.
Jullie horen nog! Oh, drank en sigaretten zouden me hierbij niet behulpzaam zijn, integendeel. Dus is het maar goed dat ik die niet meer hoef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel verhaal getypt, tekst weg...fijn, die verkeerde knoppen..:devil:

Heb nu dochter nr 2 ook thuis, ook ziek. Het is mooi weer, maar de dames hebben het erg koud, rode wangetjes enz. Ze zijn niet schooltjesziek, maar voor "het echie".
Mijn was hangt buiten te wapperen in de zon (Marieke, kom je hier een kopje koffie drinken in het zonnejte?) en ik red me verder wel. Haal me niet te veel meer op de hals, zoals vorige week. Doe het lekker rustigaan, op mijn tempo, dan krijg ik het ook wel af, maar dan voel ik me minder gejaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Corientje, ik herken het een en ander.
Na een heerlijke week, schoot ook ik vanochtend in paniek.
Nergens voor nodig. Zorgen dat je even bij de basis komt.
Ademhalen dus. Niet denken. Althans, gedachten niet de credits geven
die ze niet verdienen. Het is niet meer dan een oude gewoonte waar het
lichaam van maakt wat het gewend is te doen bij zulk een bull sh*t :D

Enfin, alweer geluncht. De hond werd hartelijk begroet.
Ik doe er verder niets mee. Brave hond!
Een uitstrijkje ihkv bevolkingsonderzoek waar ook ik deel vanuit maak.
Maar gewoon aan leuke dingen gedacht. Ach, wat is een eendeb@k.
De assistent was nerveuzer dan mij.

Nu even verder acclamatiseren.
Het is een mooie dag vandaag.
Adem in-adem uit.
Oor insmeren, verbrandt sinds altijd een stukje
Verder niets. Das dan wel weer lekker.

Droomthee ook.

Enfin, ik ben er weer.
Min of meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze Pip een ban?
Hoe kan dat nou?
Ola pip! Ik blaas eventjes
een kusje naar jou :sun:

Saf, laat het bij degene bij wie het hoort
Jij bent goed meisje! :heart:

En Soothe, ik stond gister 17 maanden gortdroog
Voor de statistieken. En een roos ofzo zou welkom zijn :D

Living life on lifes terms.... Hmm
Zou het dan toch waar zijn?

Bam :present:

Ach ach ach, wat ben ik weer lekker selectief bezig....

Forum: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marjo, ik had een zééééééér druk weekend.
Ben nu een overmaat aan indrukken aan het verwerken.

Jouw datum staat nu in mijn kop gegrift.

WIE OREN HEEFT; HIJ/ZIJ HORE!!

MARJO ZEVENTIEN MAANDEN: EEN MEGAPRESTATIE!!! :)

Marjo ga zo door, mooi werk.

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
:present: :present: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...