Spring naar bijdragen

maandag 6 april


catie

Aanbevolen berichten

haha Marjo, ik heb het anders opgelost, heb aan iemand anders gevraagd of hij de vergadering voor wilde zitten en uitgelegd waarom, dus dat heeft ie gedaan. Geloof dat haaibaai in kwestie dat ook eigenlijk wel goed vond.. Het is op zich een lief en goed mens maar zo af en toe, vooral als ze moe is dan kan ze nogal een stempel drukken op de sfeer ,en dat op een project waar bijna iedereen enorm gevoelig is voor sfeer, werkt niet. Nu is het keurig opgelost en ik hoefde de confrontatie niet aan te gaan, ook wel eens prettig ;) Ik heb liever dat haar naaste collega's haar er op aanspreken dan dat ik dat moet doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 123
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gelukkig wel, Marjo. er zijn zelfs dagen bij, dat ik geeneens gremlins in de buurt zie, fluitend door de supermarkt m'n normale boodschappen doe en 's avonds ineens stomverbaasd denk: goh, ik heb niet eens trek gehad? Maar het voelt wel goed en ik begin er zelfs al aan te wennen. Zei van het weekend nog, dat ik genoot van de geur van mijn schone was, die lekker buiten hing te drogen. Stom he, dat ik van die kleine dingen kan genieten, zei ik tegen mijn man. waarop hij zei, dat het juist helemaal niet stom was, maar dat hij weer genoot, dat ik dat zei.
Ik hoef niet meer, ik wil niet meer.
Ga nu de tuin in, m'n zieke jeugd verzorgen, straks eten maken (als ze daar tenminste zin in hebben..) en kom tussendoor hier langspiepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, dat zijn de ergste dagmerries, bij het UWV langs moeten, iemand die jou beoordeeld... maar in jouw geval zou je denken dat ze je nog even met rust laten, anders hoe pijnlijk ook, maar vertellen over dat je misbruikt bent en dat dat nu pas allemaal bovenkomt..
kan je niet iemand meenemen naar het uwv?? Succes vanmiddag met therapie!

Ik heb het al na dat telefoongesprek van vrijdag met 'mijn' arbeidsdeskundige, heb de lieve man nog nooit gezien maar met suggestieve vragen stellen maakte hij zich alvast niet geliefd bij mij. Voor hetzelfde geld moet ik stoppen met het grafisch buro waar ik werk en raak ik mijn trajectbegeleiding kwijt.. aan de ene kant slaat de schrik me om het hart en heel stiekem aan de andere kant is het misschien ook wel goed om weer eens andere stappen te maken... toch? nee, toch niet! wel op mijn eigen tempo, niet afgedwongen door iemand die alleen van regeltjes uit gaat.

Orleando fijn om te lezen dat het je goed gaat! al bijna een half jaar, top hoor!
als je ooit het lef hebt moet je misschien gewoon een keer op de grootste roddelaarster afstappen, en gewoon geinteresseerd vragen: heeej? wat hoor ik nou? heb ik een alcoholprobleem? wat erg zeg! wat een schande dat ik dan toch hier over het schoolplein durf te lopen, vind je ook niet? ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik kunnen doen, Tapas, maar ik zie haar vaak genoeg of beter gezegd, ik hoor haar vaak genoeg ontzettend tekeer gaan tegen haar eigen kinderen, niet te zeunig. Dus ik denk, dat ik haar binnenkort daar maar eens op ga aanspreken. En dat ook maar ens ga melden aan school, kijken of ze dat zo leuk vindt...Voor die kinderen lijkt het me echt niet gezond, zo'n schreeuwende moeder elke keer.

Las ik net en vond het wel toepasselijk voor de piekeraars onder ons (waaronder ondergetekende):

"If at night you cannot sleep
count your blessings instead of sheep"

Bing Crosby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het hier gaat.
Niet goed natuurlijk.
Heb vrijdag gedronken, niet zo heel veel gelukkig, in vergelijking met wat ik voorheen op een avond wegtankte. Was ook zo moe dat ik snel aan mn tax zat.
Woensdag naar mn begeleider. Eens kijken of ik dat wat vaker kan doen. Het blijft maar slecht nieuws regenen in mn leven de laatste tijd.
Het begon net een beetje lekker te gaan, weer beetje op tijd wakker enzo, mn zaken in orde, en nu is het weer mooi prut.
Een kind hoeft gewoon niet te weten dat zn ouder sex heeft, laat staan dat ie daar iemand voor betaalde. Een jongen van 24, die ook nog afhankelijk van hem was, tenminste dat is wat mijn vader mij altijd heeft verteld.....
Bah bah bah bah bah
Echt om te kotsen gewoon.
Dus ik pak mn boeltje weer op en probeer maar weer enigszins vorm te geven aan mn dagelijks leven. Ofzo.
En hopelijk is het nu een keer afgelopen met het slechte nieuws. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een laatste berichtvoor vandaag.

Tapas, hier was zon Nu ook grijs. maar we bevinden ons op loopafstand van elkaar.

*** Marjo had aan de drank geroken. Ik dacht aan iets.
Natuurlijk wordt er in het Concertgebouw en in de Beurs van Berlage in de pauze wijn gedronken.
Met mag van mij, no problem.

Maar in de tram, een ander verhaal. De kroegen liepen uit, Dan ruik je echt veel drank uitwazemen.
niet echt een lekkere lucht.
Wijn is nog te doen, maar zo'n verschraalde bierlucht. Bah bah!

Groet en houd het leuk!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, Woman, Ik kan je geruststellen. Nee, het houdt niet op met het slechte nieuws.
Wil je daarop wachten. dan kan je blijven drinken.
Nieuws is meestal slecht, Komt altijd ongelegen. Een onwelkome gast.

Wat dat betreft kan ik een trilogie schrijven!!

Dus..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kreeg gisteren mijn broer met vrouw te gast
het was erg gezellig
toch kwam het gesprek op onze jeugd
daar zijn we gewoon nog niet klaar mee
opa als nudist
we zijn met onze kinderen nooit bij hun op bezoek geweest op zo een camping
heb zelf nog steeds nachtmerries van het op schoot zitten bij mijn eigen vader
hier heb ik mijn meiden nooit aan willen blootstellen
zo passeerden er meer dingen de reveu
ook broerlief durft in zijn dromen pa niet tegen te spreken
vaders had heel harde handen
ben vandaag dus bewust bezig met het vullen van bloembakken
kopje thee bij een vriendin en wat er nog gedaan kan worden
ben vandaag dus best wel onrustig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro ping pong!!

Doe maar niet. je weet dat één drankje geen toegevoegde heeft.
Je lust vast een tweede.
Pure zelfkwelling. Let's go. We gaan de drankvrije weg!

hier geen planten in bakken te zetten à la Bako! Het wordt vast heel mooi! :);)

Ik ga een uurtje plat. Tikkie moe!!

Ben ook niets meer gewend. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako: ja die onrust is verradelijk. Het hoort erbij, maar niet drinken. Doe alles wat je maar kan, als je maar niet drinkt.

Soothe: ben ik met je eens, als je gaat wachten totdat er 'niks' meer is als enkel vreugde en blijheid, dan is dat wel weer een rede om te drinken. Dus Woman.... kop op joh. Hoe zit het met al je goede plannen. Je buikdansen, je winkel etc. etc...... Het leven staat op je te wachten!
Het verleden op een gegeven moment maar het verleden laten.

Ik ga even een middagdutje doen, zeer ongewoon voor mij.
Vandaag heb ik ook voor eerst weer dat ik het allemaal wel weer aankan.
Weer een beetje balans vinden in mijn denken.
De chaos die al die verslavingen met zich meebrengen.
Poehee.

Corinne: dikke knuffel van mij. Probeer niet direct een doemscenario te creeren, even afwachten.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, die plantenbakken...vergeten...:$..
Gauw aan beginnen dus. Ben toch weer met een paar dingen tegelijk bezig, maar gelukkig niet te veel.
Lag even lekker weg te doezelen in de zon en dan ben ik ook echt even weg, heerlijk.
Nu mijzelf weer oppakken en de rest ook afmaken. De was eraf, plantjes doen enz. M'n kinderen komen ook weer en beetje bij; de rode koorstwangen zijn al lichtroze en ze eten mondjesmaat en drinken gelukkig wel. Ook wel goed voor ze, dat middagje rust.
Als ik hier zo zit kan ik ze zien en hebben zij niet door dat ik naar ze kijk. Ik voel me een rijk, gelukkig mens. Als ik een kat was, zou ik gaan spinnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop een beetje met de ziel onder de arm
In ieder geval niet meer als een kip zonder kop rond
Weet nu wel wat ik wil, ik wil voor altijd bij mij blijven
Heb in de afgelopen 17 maanden wel kunnen ontdekken
dat ik best wel redelijk okee ben
Wat ongeveer gelijk staat aan goed
Dat ik hier "thuis" dan weer even moet wennen,
betekent dan ook niets
Zolang ik dat zie, is het goed
Zonder drank is het leven voor mij dichterbij gekomen
Wat ik nodig heb is heel erg simpel
Ben nog steeds snel van mijn apropos
Zo nu en dan
Wat ik afgelopen week in de caravan alleen heb geleerd
is mij veel waard
Ik vond een innerlijke rust temidden van de geiten en de vogels
Het buitenleven bevalt mij goed
Laat ik mij de kop niet meer gek maken
Dat is geweest
Heel voorzichtig gluur ik vooruit
Het is goed
Ik heb de juiste beslissingen genomen
Niet meer drinken
De rest kwam daar uit voort
Nee, was er al
Maar de angst verdween
En daardoor mocht ik mezelf weer zijn
Van mijzelf
Last van oud gedrag
Ach
Het slijt

Mijn hart durft weer te zingen soms
IK HOU VAN MIJ!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is fijn om te horen Orleando.
Hou je taai met al die roddeltantes, ze zijn je aandacht niet waard

Drup ((((((((((((((HUG!!)))))))))

Ben aan het koken dus misschien tot later.
Maar misschien ga ik mijn laminaat vloertje wel leggen straks in mijn yoga schilder kamer,
Hij is eindelijk leeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...