tapas Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 haha Marjo, ik heb het anders opgelost, heb aan iemand anders gevraagd of hij de vergadering voor wilde zitten en uitgelegd waarom, dus dat heeft ie gedaan. Geloof dat haaibaai in kwestie dat ook eigenlijk wel goed vond.. Het is op zich een lief en goed mens maar zo af en toe, vooral als ze moe is dan kan ze nogal een stempel drukken op de sfeer ,en dat op een project waar bijna iedereen enorm gevoelig is voor sfeer, werkt niet. Nu is het keurig opgelost en ik hoefde de confrontatie niet aan te gaan, ook wel eens prettig Ik heb liever dat haar naaste collega's haar er op aanspreken dan dat ik dat moet doen
orleando Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Gelukkig wel, Marjo. er zijn zelfs dagen bij, dat ik geeneens gremlins in de buurt zie, fluitend door de supermarkt m'n normale boodschappen doe en 's avonds ineens stomverbaasd denk: goh, ik heb niet eens trek gehad? Maar het voelt wel goed en ik begin er zelfs al aan te wennen. Zei van het weekend nog, dat ik genoot van de geur van mijn schone was, die lekker buiten hing te drogen. Stom he, dat ik van die kleine dingen kan genieten, zei ik tegen mijn man. waarop hij zei, dat het juist helemaal niet stom was, maar dat hij weer genoot, dat ik dat zei. Ik hoef niet meer, ik wil niet meer. Ga nu de tuin in, m'n zieke jeugd verzorgen, straks eten maken (als ze daar tenminste zin in hebben..) en kom tussendoor hier langspiepen.
Mai Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Heel verstandig en volwassen opgelost Tapas! Kanjer! Orleando: Mooi! Nou, de omgeving hier maar weer eens verkennen Sandalen pleite, kwam mijn bas op zolder tegen. Genegeerd.Dagdag!
orleando Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Tapas, dat heb je goed gedaan!Ik kijk altijd met veel bewondering naar jou, Corinne, Safi en de wijze man Soothe. En de rest, die ik vast wel weer vergeten ben...
tapas Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Corinne, dat zijn de ergste dagmerries, bij het UWV langs moeten, iemand die jou beoordeeld... maar in jouw geval zou je denken dat ze je nog even met rust laten, anders hoe pijnlijk ook, maar vertellen over dat je misbruikt bent en dat dat nu pas allemaal bovenkomt..kan je niet iemand meenemen naar het uwv?? Succes vanmiddag met therapie!Ik heb het al na dat telefoongesprek van vrijdag met 'mijn' arbeidsdeskundige, heb de lieve man nog nooit gezien maar met suggestieve vragen stellen maakte hij zich alvast niet geliefd bij mij. Voor hetzelfde geld moet ik stoppen met het grafisch buro waar ik werk en raak ik mijn trajectbegeleiding kwijt.. aan de ene kant slaat de schrik me om het hart en heel stiekem aan de andere kant is het misschien ook wel goed om weer eens andere stappen te maken... toch? nee, toch niet! wel op mijn eigen tempo, niet afgedwongen door iemand die alleen van regeltjes uit gaat.Orleando fijn om te lezen dat het je goed gaat! al bijna een half jaar, top hoor!als je ooit het lef hebt moet je misschien gewoon een keer op de grootste roddelaarster afstappen, en gewoon geinteresseerd vragen: heeej? wat hoor ik nou? heb ik een alcoholprobleem? wat erg zeg! wat een schande dat ik dan toch hier over het schoolplein durf te lopen, vind je ook niet? ..
tapas Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Schijnt de zon nog ergens trouwens? hier is hij weg, snotverdikkie!!grauwe grijze lucht!
tapas Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 oja en orleando, ik werd de laatste tijd ook weer gek van de 'ongewenste' telefoontjes, heb mijn nummer nu laten blokkeren bij infofilter.nl ....is misschien een idee om dat ook te doen, ben sindsdien niet meer gebeld!
orleando Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Dat zou ik kunnen doen, Tapas, maar ik zie haar vaak genoeg of beter gezegd, ik hoor haar vaak genoeg ontzettend tekeer gaan tegen haar eigen kinderen, niet te zeunig. Dus ik denk, dat ik haar binnenkort daar maar eens op ga aanspreken. En dat ook maar ens ga melden aan school, kijken of ze dat zo leuk vindt...Voor die kinderen lijkt het me echt niet gezond, zo'n schreeuwende moeder elke keer. Las ik net en vond het wel toepasselijk voor de piekeraars onder ons (waaronder ondergetekende):"If at night you cannot sleepcount your blessings instead of sheep"Bing Crosby
Otje Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Hoe het hier gaat.Niet goed natuurlijk.Heb vrijdag gedronken, niet zo heel veel gelukkig, in vergelijking met wat ik voorheen op een avond wegtankte. Was ook zo moe dat ik snel aan mn tax zat. Woensdag naar mn begeleider. Eens kijken of ik dat wat vaker kan doen. Het blijft maar slecht nieuws regenen in mn leven de laatste tijd. Het begon net een beetje lekker te gaan, weer beetje op tijd wakker enzo, mn zaken in orde, en nu is het weer mooi prut. Een kind hoeft gewoon niet te weten dat zn ouder sex heeft, laat staan dat ie daar iemand voor betaalde. Een jongen van 24, die ook nog afhankelijk van hem was, tenminste dat is wat mijn vader mij altijd heeft verteld.....Bah bah bah bah bahEcht om te kotsen gewoon. Dus ik pak mn boeltje weer op en probeer maar weer enigszins vorm te geven aan mn dagelijks leven. Ofzo.En hopelijk is het nu een keer afgelopen met het slechte nieuws.
Soothe Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Een laatste berichtvoor vandaag.Tapas, hier was zon Nu ook grijs. maar we bevinden ons op loopafstand van elkaar.*** Marjo had aan de drank geroken. Ik dacht aan iets.Natuurlijk wordt er in het Concertgebouw en in de Beurs van Berlage in de pauze wijn gedronken.Met mag van mij, no problem.Maar in de tram, een ander verhaal. De kroegen liepen uit, Dan ruik je echt veel drank uitwazemen.niet echt een lekkere lucht.Wijn is nog te doen, maar zo'n verschraalde bierlucht. Bah bah!Groet en houd het leuk!!
dhen Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 pingpong pingpong SMassshhhhhhh: geen borrel, geen borrel
Soothe Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Woman ,niet koppelen!!!Slecht nieuws, goed nieuws. Een "reden" is er altijd.Ga er eens voor!!Groet.
Soothe Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Oh ja, Woman, Ik kan je geruststellen. Nee, het houdt niet op met het slechte nieuws.Wil je daarop wachten. dan kan je blijven drinken.Nieuws is meestal slecht, Komt altijd ongelegen. Een onwelkome gast.Wat dat betreft kan ik een trilogie schrijven!!Dus..........
bako Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 kreeg gisteren mijn broer met vrouw te gasthet was erg gezelligtoch kwam het gesprek op onze jeugddaar zijn we gewoon nog niet klaar meeopa als nudistwe zijn met onze kinderen nooit bij hun op bezoek geweest op zo een campingheb zelf nog steeds nachtmerries van het op schoot zitten bij mijn eigen vaderhier heb ik mijn meiden nooit aan willen blootstellenzo passeerden er meer dingen de reveuook broerlief durft in zijn dromen pa niet tegen te sprekenvaders had heel harde handenben vandaag dus bewust bezig met het vullen van bloembakkenkopje thee bij een vriendin en wat er nog gedaan kan wordenben vandaag dus best wel onrustig
Soothe Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Dhendro ping pong!!Doe maar niet. je weet dat één drankje geen toegevoegde heeft. Je lust vast een tweede.Pure zelfkwelling. Let's go. We gaan de drankvrije weg! hier geen planten in bakken te zetten à la Bako! Het wordt vast heel mooi! Ik ga een uurtje plat. Tikkie moe!!Ben ook niets meer gewend.
An Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 :present::present::present:Marjo: 17 maanden gortdroog olleee olleeee !!! :present::present:
An Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Bako: ja die onrust is verradelijk. Het hoort erbij, maar niet drinken. Doe alles wat je maar kan, als je maar niet drinkt.Soothe: ben ik met je eens, als je gaat wachten totdat er 'niks' meer is als enkel vreugde en blijheid, dan is dat wel weer een rede om te drinken. Dus Woman.... kop op joh. Hoe zit het met al je goede plannen. Je buikdansen, je winkel etc. etc...... Het leven staat op je te wachten!Het verleden op een gegeven moment maar het verleden laten.Ik ga even een middagdutje doen, zeer ongewoon voor mij.Vandaag heb ik ook voor eerst weer dat ik het allemaal wel weer aankan.Weer een beetje balans vinden in mijn denken.De chaos die al die verslavingen met zich meebrengen.Poehee.Corinne: dikke knuffel van mij. Probeer niet direct een doemscenario te creeren, even afwachten.
orleando Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Oei, die plantenbakken...vergeten...:$..Gauw aan beginnen dus. Ben toch weer met een paar dingen tegelijk bezig, maar gelukkig niet te veel.Lag even lekker weg te doezelen in de zon en dan ben ik ook echt even weg, heerlijk.Nu mijzelf weer oppakken en de rest ook afmaken. De was eraf, plantjes doen enz. M'n kinderen komen ook weer en beetje bij; de rode koorstwangen zijn al lichtroze en ze eten mondjesmaat en drinken gelukkig wel. Ook wel goed voor ze, dat middagje rust.Als ik hier zo zit kan ik ze zien en hebben zij niet door dat ik naar ze kijk. Ik voel me een rijk, gelukkig mens. Als ik een kat was, zou ik gaan spinnen...
Mai Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Ik loop een beetje met de ziel onder de armIn ieder geval niet meer als een kip zonder kop rondWeet nu wel wat ik wil, ik wil voor altijd bij mij blijvenHeb in de afgelopen 17 maanden wel kunnen ontdekkendat ik best wel redelijk okee benWat ongeveer gelijk staat aan goedDat ik hier "thuis" dan weer even moet wennen,betekent dan ook nietsZolang ik dat zie, is het goedZonder drank is het leven voor mij dichterbij gekomenWat ik nodig heb is heel erg simpelBen nog steeds snel van mijn aproposZo nu en danWat ik afgelopen week in de caravan alleen heb geleerdis mij veel waardIk vond een innerlijke rust temidden van de geiten en de vogelsHet buitenleven bevalt mij goedLaat ik mij de kop niet meer gek makenDat is geweestHeel voorzichtig gluur ik vooruitHet is goedIk heb de juiste beslissingen genomenNiet meer drinkenDe rest kwam daar uit voortNee, was er alMaar de angst verdweenEn daardoor mocht ik mezelf weer zijnVan mijzelfLast van oud gedragAchHet slijtMijn hart durft weer te zingen somsIK HOU VAN MIJ!
safidepafi Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Dat is fijn MarjoZie net de ideale baan voor jehttp://mkbcarriere.nl/vd.fpl?id=1363367&vkref=resultaat
Mai Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Saf, ik ga maar eens in de pen hangen! Tnx!!!
druppeltje Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Hier ook alles oke, geen zin/tijd om te forummen maar knuff voor allemaal.
orleando Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Knuffel terug, Drup!Safi, ik heb net bij Carolien's site jouw werk bekeken; MOOI!!!Kan hier met allerlei kunsttermen gaan gooien, maar heb er geen verstand van. Wil je alleen zeggen, dat het me aanspreekt; jouw werk doet wat met me.
safidepafi Geplaatst 6 april 2009 Rapport Geplaatst 6 april 2009 Dat is fijn om te horen Orleando.Hou je taai met al die roddeltantes, ze zijn je aandacht niet waardDrup ((((((((((((((HUG!!)))))))))Ben aan het koken dus misschien tot later.Maar misschien ga ik mijn laminaat vloertje wel leggen straks in mijn yoga schilder kamer,Hij is eindelijk leeg!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden