Mieke Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Ik weet het ff niet meer Marion, begin deprie te worden van het thuis zitten.Kom tot niets.Ik heb geen nieuws en voel me saai.Baal van de vragen: hoe is het en wat heb je gedaan.Ik begin erover te liegen omdat ik soms dagen niets doe en in mijn pyama zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Mooi Anna, klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Mieke, jammer dat je het niet meer zo naar je zin hebt in je relatie. Je was zo gelukkig!Bewaar in ieder geval die mooie herinneringen in je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Ik ken het Anna, uit mijn vorige leven.Op een gegeven moment vergeet je het gewoon.Maak nooit de fout die ik heb gemaakt, om na 16 jaar droog staan weer te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Dank je Anna, ik kan de energie niet meer opbrengen om naar hem toe te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeSpud, je hebt volkomen gelijk. Het gokken lijkt me helemaal eng. Vind alles wat verslavend is eng zelfs de droppot is hier niet meer heilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Beste Mieke, als je niet goed in je vel zit, de hele dag niets doet en in je pyjama blijft zitten, dan zou je dat toch juist tegen hem moeten zeggen?Een relatie is volgens mij delen, de goede dingen, maar ook de minder goede. Juist als het niet goed gaat heb je een ander nodig, en degene van wie je houdt nog wel het meest. Heeft Mr. Right wel een idee dat het niet lekker met je gaat, en van de twijfels waar je mee loopt? Waarom probeer je niet eerst eerlijk met hem te praten?Sterkte meid! Ik ga mezelf opbergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 ik ga maar eens slapen, heb het wel gehad...... bedankt voor de fijne berichten........groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Sorry slaat weer nergens op, net thuis van de laatste ronde met doggy en niet gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Tim,Blijf hier meeschrijven, ook morgen als je nog niet gedronken hebt en je inzichten zullen steeds beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Oh Mieke zo herkenbaar.Je hebt geen doel meer in het leven, tenminste zo voelde het bij mij.Als je geen werk meer hebt voel je je toch anders, zelfs minderwaardig.Ik was altijd zo trots als ik over mijn werk kon vertlellen als ze vroegen, wat doe jij.Ik heb nu een doel gekozen. Ik ben aan een studie begonnen, ik probeer de alcohol uit te bannen en ik probeer mijn man weer te zien zoals ik hem zag. En weet je hij ziet er best goed uit voor 60, ik was het allemaal even vergeten door alle zorgen,ik was zelfs vergeten hoe lief hij kon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Nee Anna hij weet van niets en ik durf hem het niet te vertellen.Ik schaam me dat er geen aktie in me zit en me zo teneergeslagen voel.Met hem gaat het zo goed dat ik hem niet wil belasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Ja, Drup, ik kan ook niets met mate:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 wilde eigenlijk weggaan omdat het allemaal zo dichtbij komt, maar het is ook weer zo fijn.... ben echt kapot, zit hier op de bank te huilen...... wil het allemaal zo anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Lieve Tim, dikke knuffel en ik sla een virtuele arm om je heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Ik zit hier te denken, of er iets is, wat ik wel met mate kan, maar ik kan echt niets met mate. Oh ja toch wel strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Op de valreep...Beste Tim, ik ben heel erg lang een drinkende niet-alcoholist geweest, vrij kort een drinkende alcoholist, en nu 2 jaar en 8 maanden een niet-drinkende alcoholist. Erkennen dat je een drankprobleem hebt is de eerste noodzakelijke stap om er iets aan te doen, en misschien wel de moeilijkste.Je stáát immers morgen keurig om half negen op, en je gáát toch netjes naar je werk? Je bent toch niet zo'n verfomfaaid figuur met een blikje op een bankje?Geloof me, ik was ook iedere ochtend keurig om half negen op mijn werk, deed netjes mijn plicht, vulde tijdig mijn middag- en avondvoorraad aan en had een dijk van een alcoholprobleem verstopt achter een muur van ontkenning. Ik heb geen idee hoe lang ik dat dubbelleven nog volgehouden zou hebben, en ik ben blij dat ik er niet achter heb hoeven komen. Ik hoop dat jij ook die eerste stap neemt, vóórdat je erachter komt.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 tja wat moet ik nu nog schrijven na deze lieve woorden, heb toch maar weer een biertje open getrokken..... heb geen idee hoe ik hier geholpen moet worden, sorry voor de negatieve rwactie maar ik weet gewoon niet hoe ik het aan moet pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Lekker slapen Spud:lips:Rapidos, gaat het weer een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Biertje leeggieten in het gootsteenputje Tim. Daar past héél veel in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Tim,Het gaat ook allemaal goed komen, huilen is goed maar emoties kunnen ook versterkt worden door de drank.Ook hier een arm om je heen.Haal diep adem, drink een flink glas water en ga morgen eens bedenken hoe je het een en ander wil aanpakken.Je hebt de eerste goede stap gezet door hier te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 makkelijker gezegd dan gedaan anna....... denk dat ik maar eens met iemand in real life ga praten, niet dat ik niks aan jullie heb hoor, want dit geeft me veel steun ik vind jullie, mannen en vrouwen, allemaal lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Tim, dat heeft vandaag ook geen zin meer.Je hebt vandaag in ieder geval jezelf een spiegel voorgehouden en je hier aangemeld.Dat is een goed begin om te veranderen. Blijf hier lekker schrijven als je het moeilijk hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Tim dikke knuffel van druppeltje en ik weet dat je het zo niet wil maar je bent heel moedig door de eerste stap te zetten om hier te komen. Dat is al een hele overwinning want dan heb je voor jezelf al toegegeven dat dit niet goed is. We helpen je wel zover het hier virtueel kan, Tactive kan heel veel doen met online-behandeling en je huisarts kan je onderstuenende medicijnen voorschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2009 Rapport Share Geplaatst 7 april 2009 Sneeuwitje,Ja, dank je wel voor de belangstelling.Ik probeer er maar niet teveel aan te denken en blijf positief.Dinsdag lijkt nog even ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden