Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 april

Mai

Aanbevolen berichten

Ik weet het ff niet meer Marion, begin deprie te worden van het thuis zitten.
Kom tot niets.
Ik heb geen nieuws en voel me saai.
Baal van de vragen: hoe is het en wat heb je gedaan.
Ik begin erover te liegen omdat ik soms dagen niets doe en in mijn pyama zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beste Mieke, als je niet goed in je vel zit, de hele dag niets doet en in je pyjama blijft zitten, dan zou je dat toch juist tegen hem moeten zeggen?

Een relatie is volgens mij delen, de goede dingen, maar ook de minder goede. Juist als het niet goed gaat heb je een ander nodig, en degene van wie je houdt nog wel het meest. Heeft Mr. Right wel een idee dat het niet lekker met je gaat, en van de twijfels waar je mee loopt? Waarom probeer je niet eerst eerlijk met hem te praten?

Sterkte meid!

Ik ga mezelf opbergen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Mieke zo herkenbaar.

Je hebt geen doel meer in het leven, tenminste zo voelde het bij mij.
Als je geen werk meer hebt voel je je toch anders, zelfs minderwaardig.
Ik was altijd zo trots als ik over mijn werk kon vertlellen als ze vroegen, wat doe jij.

Ik heb nu een doel gekozen. Ik ben aan een studie begonnen, ik probeer de alcohol uit te bannen en ik probeer mijn man weer te zien zoals ik hem zag. En weet je hij ziet er best goed uit voor 60, ik was het allemaal even vergeten door alle zorgen,ik was zelfs vergeten hoe lief hij kon zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de valreep...

Beste Tim, ik ben heel erg lang een drinkende niet-alcoholist geweest, vrij kort een drinkende alcoholist, en nu 2 jaar en 8 maanden een niet-drinkende alcoholist. Erkennen dat je een drankprobleem hebt is de eerste noodzakelijke stap om er iets aan te doen, en misschien wel de moeilijkste.

Je stáát immers morgen keurig om half negen op, en je gáát toch netjes naar je werk? Je bent toch niet zo'n verfomfaaid figuur met een blikje op een bankje?
Geloof me, ik was ook iedere ochtend keurig om half negen op mijn werk, deed netjes mijn plicht, vulde tijdig mijn middag- en avondvoorraad aan en had een dijk van een alcoholprobleem verstopt achter een muur van ontkenning. Ik heb geen idee hoe lang ik dat dubbelleven nog volgehouden zou hebben, en ik ben blij dat ik er niet achter heb hoeven komen. Ik hoop dat jij ook die eerste stap neemt, vóórdat je erachter komt.

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja wat moet ik nu nog schrijven na deze lieve woorden, heb toch maar weer een biertje open getrokken..... heb geen idee hoe ik hier geholpen moet worden, sorry voor de negatieve rwactie maar ik weet gewoon niet hoe ik het aan moet pakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim,

Het gaat ook allemaal goed komen, huilen is goed maar emoties kunnen ook versterkt worden door de drank.
Ook hier een arm om je heen.
Haal diep adem, drink een flink glas water en ga morgen eens bedenken hoe je het een en ander wil aanpakken.
Je hebt de eerste goede stap gezet door hier te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim dikke knuffel van druppeltje en ik weet dat je het zo niet wil maar je bent heel moedig door de eerste stap te zetten om hier te komen. Dat is al een hele overwinning want dan heb je voor jezelf al toegegeven dat dit niet goed is. We helpen je wel zover het hier virtueel kan, Tactive kan heel veel doen met online-behandeling en je huisarts kan je onderstuenende medicijnen voorschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...