Spring naar bijdragen

woensdag 8 april

diane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marion toch? Ja ik heb er echt heel veel steun aan gehad. Als het goed is krijg je eerst een uitgebreide intake en daarna een vaste begeleider. Natuurlijk moet je het alleen doen maar zij kunnen je met heel veel dingen helpen, ook zaken in je privé zodat je alles weer op de rit en overzicht krijgt. Op dit moment zit in in de afbouwfase wat wil zeggen zo om de 3 à 4 maanden een gesprek, hier of bij mij thuis. Daarnaast werkt IrisZorg (tenminste hier wel) nauw samen met GGNet zodat ik ook tegelijkertijd bij een psychologe terecht kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tapas, het voelt nu ook goed. Ik ben blij dat ik de stap heb genomen om hulp te zoeken. Je moet het wel zelf doen, maar zij kunnen je er wel mee helpen. Desnoods ga ik aan de refusal, als dat mag met mijn andere medicijnen. Ik heb nu wel het gevoel nu mag ik nog even, want het is nog niet echt begonnen. Zit tussen de oren:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, eventjes dan nog Snowy, maar daarna ga je er weer voor he! veel leuker om bij de droge tak van de AdB familie te horen ;)
Hehe, ik ga mijn hond uitlaten samen met de kat, even een brief op de post doen en daarna lekker mijn bedje in!
veel te veel gedaan vandaag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK ben vanmiddag echt een uur mijn portomonnee kwijt geweest. Ik kon hem nergens vinden. Dan maar naar de winkel, waar ik het laatst boodschappen had gekocht. Nee dus...
Nog eens goed zoeken, had ik hem in de koelkast gelegd bij de andere boodschappen.
Mijn hersens zijn kompleet van slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga door!
Tuurlijk. Wat anders.
Maar ik ga door!
Want zo zal het zijn.
Zoals het altijd is geweest.
Het is goed.
Er is geen probleem.

Natuurlijk moet ik hier weg
Daar bestaat geen twijfel over
Dat was wat ik telkens voelde
Vechten tegen beter weten in
de andere kant op
Neuzen weer recht

Wat heb ik hier nog te zoeken
Niets. Er valt niets te zoeken
ik ga gewoon door...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Witje het staat of valt met je open stellen voor. Erkennen dat je ook maar een mens bent die er een grote bende van heeft gemaakt. Letterlijk met de billen bloot. En langzaam aan krijgt het leven zonder drank weer wat kleur en lichtpuntjes. Een van die lichtpuntjes voor mij is dat ik weer mee mag helpen op de school van mijn dochter. Toen ik in behandeling ging ben ik meteen naar de directie gestapt en heb alles verteld. Dat was echt heel moeilijk hoor, voelde me heel klein. Maar ik heb het gedaan omdat ik 3 weken kantje boord in het ziekenhuis heb gelegen en ik graag wilde dat ze wisten waarom het was als mijn dochter misschien een mindere dag had. Ze hebben het zo goed opgepakt en me geholpen waar mogelijk was en mijn dochter enorm gesteund. Kijk ik roep het niet van de daken maar ik ga er ook niet (meer) om liegen. Ga er open en onbevangen heen en vertel je hele verhaal, eerlijk zonder iets achter te houden want je vertelt ze echt niets wat ze nog niet gehoord hebben hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, ik nu ook al redelijk droog hoor. Ik stond bijna 10 dagen droog, alleen van angst heb ik vannacht een fles rode wijn gedronken, toen ik zon pijn op mijn borst had. Normaal is er nooit alcohol thuis, maar dit was nog van de verjaardag van mijn man. De pijn was na een glaasje al bijna weg, maar toch maar die fles leeg maken. Goh wat was ik vanmorgen beroerd, veel te snel gedronken. Niet leuk voor mijn man,als hij uit de nachtdienst komt. Ik baal er ook heel erg van, dat het op zo'n manier fout gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ligt het restafval
Mooi laten liggen

Klaas is een goed mens
Dat is mooi
Sterker nog
Duhuu!
Anders was ik hem nooit tegn gekomen
Wie anders zou ik mijn kinderen toe vertrouwen?
Huh!

We zullen doorgaan!
Ik doe als mij
Want mijn vader zei het al
Je bent al goed
er is niets aan de hand
En zie!
Hij heeft gelijk!

De geiten en ik
een mooi stel
Dat komt met de schapen ook wel goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...