tasseke Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 dat dingetje dat leeft, bedoel dat het weg wilt?geeft het levend iets, iets positiefs of negatiefs?wat triggert er dan dat er iets tot leven komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 hahaha, dat klinkt als "slot erop"wat nu een omgangsverbod?maar goed, zit zelf bij haar ook de schrik erin? of gaat ze stug door met oefenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 ik loop inderdaad te stuiteren, ik ben blij als dochterlief straks thuiskomt en als het bedtijd is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 ach 21 jaar, je zou dan zeggen dat ze oud en wijs genoeg moet zijnmaar gesprekken kunnen echt geen kwaad, gesprekken over planning en de eventuele gevolgen van kinderen maar inderdaad ook de SOA'sik ga afsluiten, ga zelf maar even het gesprek aan met dochterlief welterusten voor iedereen alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 ha wing,ik weet het en ga de ademhalingsoefeningen straks ook uitvoeren, maar is niet ernstig hoor ik heb alle pillen de deur uitgegooid en ga nu weer naar mijn neurotische periode waarin alles heel hard aankomt.gelukkig weet ik dat dit afzakt na een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 hallo lieve mensen,daar ben ik weer. zoals ik vanmiddag al vertelde heb ik weer gedronken en dat doe ik nog steeds, de meeste mensen hier vertelden dat ik het gewoon door de gootsteen moest spoelen en dat kon ik dus niet. maar 1 lichtpunt de krat is bijna leeg en ik heb nu een nieuw doel gesteld ik koop morgen niks! en overmorgen ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Rustig aan Tim, stap voor stap. Bekijk het per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Leuk hoor, ik kan wel een fanclub op gaan richten voor Zowietje.In het echt is ze nog veel leuker dan op de video Echt een pretbeestje quote: Originally posted by: druppeltjeOwwe woman dat zou ik echt super vinden. Tof, mag dat voor gisteren? Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Kirky begrijp ik het goed dat het eigenlijk beter is dat ze niet zwanger is al zou je graag opa willen worden?Wing, heb het idee dat je snel weg loopt als het niet gaat zoals je wil?!Tim ik denk dat we of bedoel ik want mag niet voor een ander spreken dit heel goed begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Tim wat je nu als een groot lichtpunt ziet (de krat is bijna leeg) is misschien morgen wel je grootste valkuil. Ik zei dat ook heel lang: zo die fles is leeg nu is het afgelopen.. en die dag erop gingen er allerlei alarmbellen af van wat moet ik nu zonder drank. Probeer eerst eens voor jezelf helder te krijgen wat je precies wilt bereiken, bespreek dat morgen bij de verslavingszorg.Enne niet om je bang te maken hoor maar die maag- cq buikpijn is een heel serieus signaal van je lever, onderschat dat niet en ik spreek uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Was te snel met antwoorden Tim. Dit is eigenlijk wat je hier steeds leest laat de eerste staan anders ben je de pisang. Je had er vanmiddag 2 op dus ging voor de bijl en het enige wat we nog kunnen doen is adviseren de rest door de gootsteen te gooien om erger te voorkomen maar dat lukt dan vaak niet meer want de alcohohol is jou dan de baas en niet andersom.Lekker gaan slapen (al zal je balen) en morgen weer een frisse start met goede moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 ja dit is al een verloren dag, en ik wil er morgen echt wat van maken. dit horen jullie vaker natuurlijk maar morgen is mijn dag!! en ja dat maakt me best wel bang dat mn lever aan het aftaaien is maar het is wel een goed sginaal! dank voor jullie tips en steun!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Dat is ook weer het mooie en ongelovelijke van je lever Tim: het vermogen tot herstel:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Geen enkele dag is verloren Tim en de Ha kan zo ff je bloed laten prikken op je leverfunkties.Woman een topic over onze huisdieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Tim, sommigen hier bekijken het zelfs per uur, of soms zelfs per kwartier......Soms zelfs met een kookwekker erbij !!!!De meesten zeggen: Vandaag drink ik nietJa lijkt me een leuk idee Druppeltje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Hondje gaat vrouwtje uit laten, nu zul je het beleven haha.Mwah lijkt me wel wat woman die topic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ok ik zal em starten, ik noem het:Het Huisdierkwartier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tim25 Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 tja we gaan er morgen maar voor. meer kan ik er nu ff niet over zeggen..... heb er nu alweer 7 op, en daar baal ik van...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 even tussendoor, nog niks teruggelezen, heb zo leuk gespeeld met mijn camera, macrolens en licht en achtergronddus hier een grappige bloem het is een looksoort met 1 arm, of was het nou 1 vinger, en daar hangt dan weer een bloempje aan.... raar ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeWoman een topic over onze huisdieren? Ja gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 ik ga ook weer even met mijn hondjes naar buiten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 ben trouwens steeds benieuwder hoe iedereen er in het echt uitziet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Mooie foto Tapas.Tim, goed van je om er voor te gaan.Woman, het hondje op die film lijkt heel veel op mijn Scooby, die ik 19 maart heb moeten laten inslapen.Alleen Scoob was zo groot als een golden retriever.Caro, ik heb je site bekeken vandaag, wat maak jij mooie dingen.Die van Safi en Win zijn ook niet mis, mooi hoor.Heeft iemand nog iets van Rudy gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Fisch, ik zie er echt uit als een appeltje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden