Spring naar bijdragen

woensdag 8 april

diane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ach 21 jaar, je zou dan zeggen dat ze oud en wijs genoeg moet zijn

maar gesprekken kunnen echt geen kwaad, gesprekken over planning en de eventuele gevolgen van kinderen maar inderdaad ook de SOA's

ik ga afsluiten, ga zelf maar even het gesprek aan met dochterlief :D

welterusten voor iedereen alvast :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha wing,

ik weet het en ga de ademhalingsoefeningen straks ook uitvoeren, maar is niet ernstig hoor ik heb alle pillen de deur uitgegooid en ga nu weer naar mijn neurotische periode waarin alles heel hard aankomt.
gelukkig weet ik dat dit afzakt na een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo lieve mensen,

daar ben ik weer. zoals ik vanmiddag al vertelde heb ik weer gedronken en dat doe ik nog steeds, de meeste mensen hier vertelden dat ik het gewoon door de gootsteen moest spoelen en dat kon ik dus niet. maar 1 lichtpunt de krat is bijna leeg en ik heb nu een nieuw doel gesteld ik koop morgen niks! en overmorgen ook niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk hoor, ik kan wel een fanclub op gaan richten voor Zowietje.
In het echt is ze nog veel leuker dan op de video
Echt een pretbeestje :)

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Owwe woman dat zou ik echt super vinden. Tof, mag dat voor gisteren? Hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky begrijp ik het goed dat het eigenlijk beter is dat ze niet zwanger is al zou je graag opa willen worden?

Wing, heb het idee dat je snel weg loopt als het niet gaat zoals je wil?!

Tim ik denk dat we of bedoel ik want mag niet voor een ander spreken dit heel goed begrijpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim wat je nu als een groot lichtpunt ziet (de krat is bijna leeg) is misschien morgen wel je grootste valkuil. Ik zei dat ook heel lang: zo die fles is leeg nu is het afgelopen.. en die dag erop gingen er allerlei alarmbellen af van wat moet ik nu zonder drank. Probeer eerst eens voor jezelf helder te krijgen wat je precies wilt bereiken, bespreek dat morgen bij de verslavingszorg.

Enne niet om je bang te maken hoor maar die maag- cq buikpijn is een heel serieus signaal van je lever, onderschat dat niet en ik spreek uit ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was te snel met antwoorden Tim. Dit is eigenlijk wat je hier steeds leest laat de eerste staan anders ben je de pisang. Je had er vanmiddag 2 op dus ging voor de bijl en het enige wat we nog kunnen doen is adviseren de rest door de gootsteen te gooien om erger te voorkomen maar dat lukt dan vaak niet meer want de alcohohol is jou dan de baas en niet andersom.

Lekker gaan slapen (al zal je balen) en morgen weer een frisse start met goede moed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dit is al een verloren dag, en ik wil er morgen echt wat van maken. dit horen jullie vaker natuurlijk maar morgen is mijn dag!! en ja dat maakt me best wel bang dat mn lever aan het aftaaien is maar het is wel een goed sginaal! dank voor jullie tips en steun!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto Tapas.

Tim, goed van je om er voor te gaan.

Woman, het hondje op die film lijkt heel veel op mijn Scooby, die ik 19 maart heb moeten laten inslapen.
Alleen Scoob was zo groot als een golden retriever.

Caro, ik heb je site bekeken vandaag, wat maak jij mooie dingen.
Die van Safi en Win zijn ook niet mis, mooi hoor.

Heeft iemand nog iets van Rudy gehoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...