Trees Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Wauw, dan ben ik 7 maanden ouder dan jij!Zeven rozen dan maar, haal me die maar eens in! :present: :present: :present: ;rose; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo: ik lees je nu al heeeeeeeeeeel lang en voor mij is het meestal wartaal, sorry.Heb je begeleiding van een psychiater b.v.?En nu lees ik dus dat je ook bij je kinderen weg wilt gaan?Hemellief, sorry, maar dit zou ik als moeder dus echt nooit kunnen doen.Het doet me gewoon pijn aan het hart voor de kinderen.,Kon het niet nalaten dit te schrijven.Luitjes ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal.En Spud, Spuddiesput grrrrrrrr.......... feestje vieren, natuurlijk DOEN... maar is daar drank bij nodig dan??? Als je ideeen nodig hebt horen we het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 De buurman deed precies om middernacht het kaartje voor mij door de brievenbus, wat attent zeg.Zijn vrouw is morgen(vandaag) ook jarig, maar is nu wel raar om er gelijk ook een kaartje naar toe te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo, probeer een beetje te ontspannen.De paniek spettert van het scherm!!Het gaat niet goed met je.Zoek een stukje psychologische begeleiding!Ieder zorvuldige waarnemer ziet de complete wanhoop.Laat je A:U.B helpen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 truste Hermie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Kruip maar bedje in want zie de griezels al hangen die me uit de slaap gaan houden omdat ze een hapje willen uit mijn lip hahaha. Gelukkig weet ik nog niet wanneer zodat ik nog kan googlen wie zoiets verzonnen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Dank je Fisch.Ik rook nog een sigaretje en dan neem ik al jullie kadootjes mee naar bed. Lig ik ook niet zo alleen in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Trees?Ik ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweest als nu!Of het me lukt? Daar ga ik wel vanuit. Maar zeker wetendoe je het nooit natuurlijk.Het mooie is wel dat ik heb ontdekt dat ik niets mankeer!Dus in principe moet het gewoon lukken. En anders leer ik vast een heleboel!Logistiek valt er altijd wat op te vindende afgelopen 11 jaar ben ik hier geweestZo'n beetje dag en nachtHet is goed voor mijHet is goed voor KlaasUiteindelijk is het goed voor de kinderenWat redden we?Als we dit zolang hebben geredkan het alleen maar beter gaan!Dat je het niet snapt ligt niet aan mijIk ga scheidenVerhuizenDoorlevenThat's itAlleen iets anders dan ik tnt gewend was te doenZónder drank. Gepassseerd station.Er is weer uitdaging. Het is gewoon gewoonZoals het gaat. Nu weer zodan weer zus...Ja, het komt wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marion van harte hoor en een dikke knuff van de enige echte. De leeftijd omdraaien kan nu ook niet dus das geen probleem.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Ik ben super relaxt!Nou ja, een beetje hyperomdat ik het goede nieuws wou delen......Marion; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 iedereen weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 het lukt me trouwens erg goed om me aan mijn tax te houden. morgen weer een droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Jonagoldje, van harte gefeliciteerd.En nog vele gezonde jaren.Vier het met een frisje, dat is een mooie start.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo, daar ben ik inderdaad geboren, in die haven daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo...oké,dat ik het niet begrijp,dat ligt misschien aan mij.Of het helptik weet het nietmaar ik brand een kaarsje voor jeNee, viervoor jou, je kinderen, Klaasmeer kan ik niet doenMisschienhopenlijkis het genoeg!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Niets liever dan dat het goed komt Marjo,daar gaan we dan maar van uit.Ik ga slaapie doen.Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marion:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 truste Soothe:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Jongens bedankt voor de felicitaties, ik kruip mijn bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 AR, wat een groot kado, dank je wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Een citaat van Eddy van Halen(jaja):If it doesn't workF*ck it!Het gaat erom de goede dingen te doenMensen, er is geen Chinees bij!Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Dank Albert, ik ben erg moe!!Ook erg weergevoelig. Ik ben het zat. (Dit weer, wel te verstaan)Beetje Piano gespeeld! Muziekje geluisterd.Morgen weer een dag!Groet. jij ook mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Marjo ik heb niet veel op je gereageerd omdat ik je gestuiter niet goed kon volgen. Let wel ik begrijp wel waar je het over hebt maar je stuitert zo. Maakte vanmiddag een opmerking maar je pakte het niet op. Je draaft maar door en draait maar door lijkt het wel. Bedoel het echt goed hoor maar waar jij mee bezig bent is niet niks en heel heel zwaar. Dan is het toch geen wonder dat sommigen je niet kunnen volgen of je waarschuwen dat je spettert? Denk dat het alleen maar bezorgdheid is en ik sluit me daar bij aan. Zoek hulp lieverd voordat de hulp jou zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Druppeltje, effe dimme hè over Amsterdam!Dat kan je niet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst 8 april 2009 Lieve, lieve mensenIk heb aangemodderdWel 10 jaar langNiet ergWel menselijkNu breek ik doorEn ik weet niet wat moeilijker of makkelijker isdat moet ik ondervinden. Dat is wat ik doe!Jullie bezorgdheid is begrijpelijkMaar geloof me, niet nodig!Slaap zacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden