Almeria Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Goedemorgen iedereen, jeetje nadat ik er 30 jr over gedaan heb om eindelijk eens de schaamte te overwinnen en om hulp te vragen, heb ik na dikke 2 weken nog steeds geen counselor ondanks beloofde "binnen 3 werkdagen" en na een mailtje gestuurd te hebben, de vage toezegging dat ik er afgelopen week 1 toegewezen zou krijgen. Het werkt zeer demotiverend moet ik toegeven: is het dan de bedoeling dat ik mijzelf kapot / dood drink ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Lieve Almeria wat een zware test he kun je niet contact opnemen met een crisisdienst? Er moet toch sneller hulp kunnen worden geregeld. Ik hop dat je kunt laten merken hoe hard je het nodig hebt. sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Almeria Welkom Ik hoop dat snel de hulp krijgt waar je om vraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hallo Almeria, Heb je nu eindelijk hulp gekregen? Als het niet zo is, blijf dan aan de bel trekken en kom in de tussentijd op het forum. Welkom hier en we zullen je helpen waar we kunnen. Op de dagdraad, ditjes en datjes, is bijna altijd wel iemand die je kan steunen. Maak er gebruik van joh. We weten allemaal hoe moeilijk het is. Succes! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden