Houtje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Tas, zoek niet al te hard, uit betrouwbare bron weet ik dat de Tactussen ook allerlei plannen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 dames en niet te vergeten de heren,heel rustig en stilletjes vertrek ik richting badkamer, gezegend met een waterdichte zonnebril om de glans van mijn kalkvrije badtegels te ontwijken, laat ik heel rustig het water langs mij heen glijden, stel je voor dat alles weer kleddernat wordt!tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Rudy: heel veel sterkte bij het onderzoek straks.Gem: wauw een heel werkstuk is het geworden. Sterkte bij het solliciteren. Iets wat ik ook zou moeten doen. Na de zomer had ik gedacht.Albertina: nee niet zomaar, je hebt ervoor gevochten en dat is heel knap van je. Fijn dat je zo bij je pa kan gaan zitten. Een voor pa.Tasseke: ik heb ook al een aantal jaren pioenrozen, uit de tuin van mijn moeder, en nog nooit een bloem aan geweest.Pippi: goodmorning, en ik ga niet naar de meeting.Marjo: avontuurse... klinkt zeer geheimzinnig.AR: werkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Helaas kan ik de 16e niet. Dan is er in mijn buurt een soort buurtdag georganiseerd waar ik bij wil (en ook wel moet) zijn.... dus dit keer moet ik helaas voorbij laten gaan.Hier is het hormonendag met buikpijn.. dus An en Marieke, jullie zijn ook weer aan de beurt want volgens mij gaan we redelijk gelijk op al ben ik ietsje op jullie voor gaan lopen.Gem, verstandig dat je verder gaat solliciteren, ik denk toch dat deze baan niet voor niks is geweest en dat je er, ondanks dat het heel zwaar was, veel geleerd hebt. Ik hoop dat je nu eindelijk een baan gaat vinden waar je helemaal op je plek zult zijn!!fijn om zo uitgebreid van je te horen.Ik ga zo eerst met de gemeente en nog wat mensen een rondwandeling door de buurt doen om te kijken waar we het groener kunnen maken in deze buurt, en welke boomringen we geschikt kunnen maken voor beplantingen dan vanmiddag werken... grmpfffff.. moet zeggen dat de week niet werken me wel erg goed bevallen is!!! en ik niet echt zin heb ....en dan vanavond nog een vergadering!dus vandaag moet ik erg op mijn hoede zijn en het rustig aan doen wil ik het tot het eind volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 aaahhh, Anhet geheim van pioenrozen...... het duurt drie jaar voordat ze bloemen gaan geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Ohhh, Tapas,wat vreselijk jammer dat je niet komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Ik ga dus werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Ik bedoel :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Oh nee, ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Sorry, voor de bladvulling, tot later dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Werk ze An,:);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Ik kom ook naar de meeting, en voor mij zou het ook fijn zijn een lift te kunnen krijgen van iemand die uit Noord Holland komt ???En zie eens de tijd !! Alweer op tijd wakker vandaag. Hoera hoera hoera.Mn hondje weet niet wat er overkomt, zit me heel suf aan te kijken. Ze is ook een echte uitslaper haha. Ik heb er gister geknipt, ze is nu echt een knappe meid, haartjes glanzen weer en geen dooie plukken meer. Je ziet nu echt dat ze een Terrier is, ze heeft prachtige flanken Vandaag een drukke dag, staat veel op mn 'to do' lijstje, en ik heb vanmiddag doggietraining en vanavond buikdansen. Ben bezig om een dansje te leren van de gevorderen, heb ik vorige week gefilmd, zodat ik thuis kan oefenen. Het is zo'n leuke dans , heel vrolijk en uptempo.Fijne dag dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 zo ik ben weer schoongedruppeld, in oorlogskleuren gehuld en getooid en ik ben klaar voor therapieeeee!!!vandaag alleen knutselen op het programma dus lekker relaxed, heb trouwens nooit geweten dat er een kleine anton heiboer in mij schuilt:Dvoor de rest geloof ik niet meer in de weerberichten dus wordt het vandaag een heerlijke voorzomerse dag van 20 graden! en ik laat lekker de was nog even hangen moet tenslotte toch nog een beetje recalcitrant blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Hoezo Tas, heb jij al 4 echtenoten dan?? (Antonia Heijboer)veel plezier op therapie, lekker knutselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Het begint hier al te rommelen (of 't is een vliegtuig, kan ook). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Hoi hoi medestrijders, druk geweest de afgelopen dagen. Gaat goed.Af en toe heb ik er aan getwijfeld maar het leven zonder drank is echt heel goed te doen. Je komt van allerlei hobbels tegen als je besluit niet meer te drinken. Af en toe heel erg AUW!Daarom ben ik altijd meer geïnteresseerd in: hoe ga jij om met een leven na drank. Maar dat is mijn eigen ding. Wat toch geloof ik ook wel op het forum past.Hoop dat iedereen vandaag doet wat zij of hij zich heeft voorgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Goeiemorgen allemaa!!Tasseke ik wil ook knutseltherapie!! Ik ga binnenkort in de deeltijd beh. en ik vroeg ook om creatieve therapie maar ze weet nog niet zeker of die groep geschikt is voor mij...grrrAls ik dat nou wil....Nou ja laten we hopen dat ze me in n goeie groep indeelt:)Ik wil jullie allemaal veel kracht toewensen vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Mogge allemaal,Ja kan nog net. Heb nog niet alles bijgelezen maar dat is ook niet te doen dus spring er zo maar in. Zal wel aan de tramadol liggen maar kan het draadje van de meeting niet vinden.Rudy wat lief dat je ons beterschap wenst terwijl je genoeg aan jezelf hebt zou ik zo denken.Gem je bent een KANJER.Marjo gefeliciteerd met je rooie.Voor alle anderen ook een van drup en dank voor het medeleven. Voel me vandaag redelijk goed dus wil weer alles tegelijk gaan doen hahaha. Moet vanmiddag naar de dierenarts met Banjo voor haar jaarlijkse injectie en inspectie maar ze krijst dan de hele boel bij elkaar (trauma voor vreemde handen) dus een uur van te voren diazepam. Fijn 2 junkies over straat en de dierenarts zal ook wel zijn bedenkingen hebben dus ik hoor het nu al gonzen in de buurt maar dat deed het toch al alleen loopt doggy nooit te zwalken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Nog even iets in de groep gooien, Ben dus bezig met het bedenken van een naam voor mn kunst.Wat denken jullie van:Art MarisqueofMariskaanse Kunst(Dat is idd mn echte naam ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Zal voor je duimen Kirky.Woman als Maris je echte naam is dan klinkt Mariskaansekunst wel heel mooi of Mariskaanse art is ook sjiek. Product of Marisque? Mariskeense werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Woman een paar weken geleden was je nog bezig met een naam verzinnen voor je cocoswinkeltje, en tenslotte zei je: nee toch maar niet. Je wilde eerst je leven voor jezelf opzetten. Ik vind het reuze leuk om mee namen te verzinnen, maar hoe zit het nou eigenlijk? De tijd vliegt, ik moet weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Vie hoe gaat het nu met jou gezondheid? Je had toch Hodgkin, is dat nu onder controle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Joehoe,ik kom even, met voor mij héél goed nieuws,vandaag heb ik bij de revalidatie, hetzij met hulp,voor het eerst in 4 maanden weer op mijn hurken kunnenzitten.Dat is echt een grote stap vooruit volgens de revalidatiearts.Ik ben stiekum wel een beetje trots op mezelf. Tjee waar kan een mens al niet blij van worden.Dat heb ik toch maar effe mooi bereikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Kirky,Goed plan om het UWV in te schakelen.Ik hoop echt dat zij de situatie positief voor jekunnen beiinvloeden.Je staat te trappelen om weer te gaan werken.Daar mogen ze blij mee zijn.Ik zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst 16 april 2009 Vie, ik heb nu al een kunstlijn, dat heet Art by Zalon, maar de naam Zalon is al bezet, dus ben ik bezig met het verzinnen van een nieuwe naam. De eigen winkel gaat voorlopig nog lang niet door, ik ben nog lang niet beter. Maar lekker hobbieen met kunst gaat best hoor, lekker rustig aan, in het zonnetje of voor de tevee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden