Spring naar bijdragen

vrijdag 17 april


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond!

Flink gewerkt vandaag!
Voelt goed!

Alles opgeruimd na de koffie
Wie deed dat voorheen?
Ik kan het me niet herinneren
Na klussen in het zonnetje ging
ik door tot coma...

Te erg voor woorden
Nu is het gewoon goed
Ga gewoon nog wandelen
en plof moe maar voldaan
op de bank.
Alleen een beetje gewankeld
van vermoeidheid!

Ben blij dat ik dit nog kan doen
om het eea tevreden af te sluiten.

Ik hou het nog maar even simpel
Tijd genoeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd gedacht
Wat mankeert er toch aan mij?
Vanaf mijn vroege jeugd was ik ervan overtuigd
niet te deugen...

Raar! :D

Alles gebaseerd op angst, loslaten en binden

Nou, laat maar!
Ik zie het allemaal wel
Ik weet genoeg!
Heb niet de intentie meer
om nog alles te willen begrijpen
Alles lijkt toch vanzelf op z'n plek te vallen

Jullie horen, ik blijf me verbazen :)
En dat lijkt me goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah! de motormuizenclub!
Lekker hoor! Alleen die helm
lijkt me zo vervelend, en het warme pak
met lekker weer, de uitlaatgassen, het trillen
de hele tijd....
Stoer, dat wel. Kick van hard of juist tuffen.
Ik fiets. In korte broek.
Met mijn haren wapperend in de wind!
(nou ja, bijna weer)

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb,ers,
hier weer eens een mailke van mij , vanuit het regenachtige belgie ......juist gelezen dat jullie in nederland een met zon overgoten dag gehad hebben ......is jullie gejunt hoor:)
vandaag heb ik mijn hondje weer gezien , was maanden geleden weet niet wie het gekste was het hondje of ik , het deed pijn haar weer achter te laten , maar ik leef op hoop binnen kort komt ze een weekje op vakantie bij mij , mijn ex gaat met haar nieuwe vriendin op vakantie naar spanje
het kontakt met mijn ex verloopt echt heel goied en ja ben hier blij om , tenslotte hebben we een verleden samen gelukkig beseft zij dat en ik ook .
zelf mag ik nog 48 nachtjes slapen en dan vertrek ik voor 10 dagen naar japan , naar mijn jongste broer al ga ik niet bij hem logeren maar wel in het hotelm waar hij werkt , is beter voor hen maar ook voor mij
mijn nuchter bestaan verloopt momenteel echt op rozen , ik heb echt nog maar heel weinig gedachten aan drank , maar ik blijf op mijn qua vife staan want weet hoe vlug het om kan slaan
op het werk verloopt alles ook heel vlot , beetje bij beetje doe ik meer uren
giusteren auto controle geweest en mijn karreke is er weer voor een jaartje door en ben dar ook blij om .
de dioertjes zijn ook piccobello , Misty is sinds haar bijna doods ervaring een heel aanhankelijk diertje geworden precies alsof ze mij wil bedanken dat ik er vlug bij was ........ja en dat is dan ook een moment dat ik dankbaar ben dat ik nuchter was en ben .
voor de rest volg ik jullie veels te weinig maar tijd ontbreekt mij , werken en aan het huizeke werken vreet al mijn energie
en nu laat ik jullie en ga naar japan bellen .
chiao tutti :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. Toen ik nog dronk had ik overal blauwe plekken omdat ik me op onnaspeurbare wijze weer eens ergens aan gestoten had. Nu weetik tenminste waarom ik een elleboog heb met een grote botsplek. Onhandig? Nee hoor, valt best mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik zie je even ingelogd, kan je nog niet slapen? Op mijn Rotterdamse adres heb ik ook van die buren. Ik noem ze altijd de Wabba's, omdat ze alles openzetten en dan maar keihard gaan van wabba, wabba, wabba. Vooral de hoofdpersoon van het gezin. Jee wat heeft die een stem zeg, en dat alles in het arabisch.
Spud ik ben blij dat ik nu wel weet waar ik mijn butsen en kneuzen vandaan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, de dag dat ik stopte met drinken was, toen ik hartstikke lazerus in de auto wilde stappen om naar mijn toenmalige vriend (nu man) te rijden. Ik dacht toen met mijn dronken hoofd, door de roes heen: uh-uh, nee zo doen we dat niet!
Maar ik ben het met je eens dat je met drank op, grappige dingen kan doen. Het is alleen zo jammer dat het daar niet bij blijft maar dat het op een gegeven moment niet meer grappig is, maar erg wordt. Drankverslaafd zijn is gewoon niet lollig meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag slapeloze Spud.
Ja, toen ben ik gaan pitten, mijn roes uitgeslapen, en de volgende dag heb ik besloten dat ik geen Duveltjes, wijntjes of andere alcoholische drankjes meer wilde. Ik wilde mezelf presenteren zoals ik nuchter ben.
Dronken in de auto stappen plus een vriend die zich dooddronk was wel de limit.
Ik ga nu slapen, morgen weer een heel drukke dag.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vietje is ook wakker maar Vietje heeft straks een heel drukke dag dus Vietje zegt tegen zichzelf, ga maar eens slapen.
Marjo, wanneer ga jij je zelf nou eens serieus nemen? Vind je het zelf niet wat belachelijk om in derde persoon enkelvoud (enkelvaud, enkelfout) over jezelf te praten? Je bent toch een volwassen vrouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even blij gedag zeggen, vanavond flink geoefend voor een buik dans, heerlijk heerlijk heerlijk. Wat is dat toch lekker.
Nou ik kom wel aan mn tax de komende tijd, want we moeten een half uur optreden, dus dat zijn flink wat dansjes.
Het is echt zo leuk om een dans te doen die je goed kan, echt kicken :)
Vanavond meteen maar even mn buurvrouw laten zien, ging wel een beetje mis maar niet heel erg, komt dan door de spanning dat iemand zit te kijken. Daar moet ik wel echt doorheen, anders wordt het nix straks op dat podium.
Morgen visite dus die krijgt ook een verplichte voorstelling haha
nou dahaaag
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...