Houtje Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Ik zit ondertussen toch maar lekker aan een six-pack.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 ...........Sifrès bruisend water van AH ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Goedenavond!Flink gewerkt vandaag!Voelt goed!Alles opgeruimd na de koffieWie deed dat voorheen?Ik kan het me niet herinnerenNa klussen in het zonnetje gingik door tot coma...Te erg voor woordenNu is het gewoon goedGa gewoon nog wandelenen plof moe maar voldaanop de bank. Alleen een beetje gewankeldvan vermoeidheid!Ben blij dat ik dit nog kan doenom het eea tevreden af te sluiten.Ik hou het nog maar even simpelTijd genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Ik heb altijd gedachtWat mankeert er toch aan mij?Vanaf mijn vroege jeugd was ik ervan overtuigdniet te deugen...Raar! Alles gebaseerd op angst, loslaten en bindenNou, laat maar!Ik zie het allemaal welIk weet genoeg!Heb niet de intentie meerom nog alles te willen begrijpenAlles lijkt toch vanzelf op z'n plek te vallenJullie horen, ik blijf me verbazen En dat lijkt me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Ah! de motormuizenclub!Lekker hoor! Alleen die helmlijkt me zo vervelend, en het warme pakmet lekker weer, de uitlaatgassen, het trillende hele tijd.... Stoer, dat wel. Kick van hard of juist tuffen.Ik fiets. In korte broek. Met mijn haren wapperend in de wind!(nou ja, bijna weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 How's the guitar Water?Speult ut nog wat?De buizenbak ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Right Spud! Ik was al wijs!Tot het nu ook héél langzaam tot mezelf doordringt...Lekker!!! Mmmmmmm...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 avond adb,ers, hier weer eens een mailke van mij , vanuit het regenachtige belgie ......juist gelezen dat jullie in nederland een met zon overgoten dag gehad hebben ......is jullie gejunt hoor:)vandaag heb ik mijn hondje weer gezien , was maanden geleden weet niet wie het gekste was het hondje of ik , het deed pijn haar weer achter te laten , maar ik leef op hoop binnen kort komt ze een weekje op vakantie bij mij , mijn ex gaat met haar nieuwe vriendin op vakantie naar spanje het kontakt met mijn ex verloopt echt heel goied en ja ben hier blij om , tenslotte hebben we een verleden samen gelukkig beseft zij dat en ik ook .zelf mag ik nog 48 nachtjes slapen en dan vertrek ik voor 10 dagen naar japan , naar mijn jongste broer al ga ik niet bij hem logeren maar wel in het hotelm waar hij werkt , is beter voor hen maar ook voor mij mijn nuchter bestaan verloopt momenteel echt op rozen , ik heb echt nog maar heel weinig gedachten aan drank , maar ik blijf op mijn qua vife staan want weet hoe vlug het om kan slaan op het werk verloopt alles ook heel vlot , beetje bij beetje doe ik meer uren giusteren auto controle geweest en mijn karreke is er weer voor een jaartje door en ben dar ook blij om .de dioertjes zijn ook piccobello , Misty is sinds haar bijna doods ervaring een heel aanhankelijk diertje geworden precies alsof ze mij wil bedanken dat ik er vlug bij was ........ja en dat is dan ook een moment dat ik dankbaar ben dat ik nuchter was en ben .voor de rest volg ik jullie veels te weinig maar tijd ontbreekt mij , werken en aan het huizeke werken vreet al mijn energie en nu laat ik jullie en ga naar japan bellen .chiao tutti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Chiao tutti Blacky!Goed te horen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Hoi. Toen ik nog dronk had ik overal blauwe plekken omdat ik me op onnaspeurbare wijze weer eens ergens aan gestoten had. Nu weetik tenminste waarom ik een elleboog heb met een grote botsplek. Onhandig? Nee hoor, valt best mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Houtje, ik zie je even ingelogd, kan je nog niet slapen? Op mijn Rotterdamse adres heb ik ook van die buren. Ik noem ze altijd de Wabba's, omdat ze alles openzetten en dan maar keihard gaan van wabba, wabba, wabba. Vooral de hoofdpersoon van het gezin. Jee wat heeft die een stem zeg, en dat alles in het arabisch. Spud ik ben blij dat ik nu wel weet waar ik mijn butsen en kneuzen vandaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Spud, de dag dat ik stopte met drinken was, toen ik hartstikke lazerus in de auto wilde stappen om naar mijn toenmalige vriend (nu man) te rijden. Ik dacht toen met mijn dronken hoofd, door de roes heen: uh-uh, nee zo doen we dat niet! Maar ik ben het met je eens dat je met drank op, grappige dingen kan doen. Het is alleen zo jammer dat het daar niet bij blijft maar dat het op een gegeven moment niet meer grappig is, maar erg wordt. Drankverslaafd zijn is gewoon niet lollig meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Dag slapeloze Spud.Ja, toen ben ik gaan pitten, mijn roes uitgeslapen, en de volgende dag heb ik besloten dat ik geen Duveltjes, wijntjes of andere alcoholische drankjes meer wilde. Ik wilde mezelf presenteren zoals ik nuchter ben.Dronken in de auto stappen plus een vriend die zich dooddronk was wel de limit.Ik ga nu slapen, morgen weer een heel drukke dag.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Weltruste iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Dromelientje is moeMaar dromelientje wil niet slapen gaanDromelientje vind dat niet nodigen zo jammer van de tijdHet liefst zou zij in het maanlichtmadeliefjes gaan rijgenom te vieren van het levendat weer lacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Jaja, keep on dreaming dromelientje...Willl do! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Vietje is ook wakker maar Vietje heeft straks een heel drukke dag dus Vietje zegt tegen zichzelf, ga maar eens slapen. Marjo, wanneer ga jij je zelf nou eens serieus nemen? Vind je het zelf niet wat belachelijk om in derde persoon enkelvoud (enkelvaud, enkelfout) over jezelf te praten? Je bent toch een volwassen vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Oh ja joh?Weet je wat het is Vie?Na jaren van niet,neem ik mezelf opeens weer serieus!Al is het dan in derde persoon enkelvoudDat maakt niet uitWat ga jij morgen doen, Vietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Nou ja. Gaat mij ook niet aan..Hoop voor je dat het naast een drukke,ook een fijne dag mag zijn.En over dat volwassen en belachelijk zijnDaar ben ik het mee eensGoede koppeling zal ik maar zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Even blij gedag zeggen, vanavond flink geoefend voor een buik dans, heerlijk heerlijk heerlijk. Wat is dat toch lekker. Nou ik kom wel aan mn tax de komende tijd, want we moeten een half uur optreden, dus dat zijn flink wat dansjes. Het is echt zo leuk om een dans te doen die je goed kan, echt kicken Vanavond meteen maar even mn buurvrouw laten zien, ging wel een beetje mis maar niet heel erg, komt dan door de spanning dat iemand zit te kijken. Daar moet ik wel echt doorheen, anders wordt het nix straks op dat podium. Morgen visite dus die krijgt ook een verplichte voorstelling hahanou dahaaagxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Gaaf hoor Woman!lekker buikdansen. Blijf maar doen!En goed oefenen voor publiek!Van (buik)dansen word je gewoon een blij mensWie zou dat nou niet willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Vie, ik bedenk me nu pas,je las wat nerveus.Een drukke dag...Zie je er tegen op?Dan wens ik je sterkte toe alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Of niet eigenlijk...Ik neem mezelf zeker niet te serieus.Pfffff... gelukkig niet zeg!Nu kan ik wel slapen.Dagdag, nightynight! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden