rapilos Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Flocko,Harstikke goed dat je vanavond niet gedronken hebt.Pluim !!Goed idee trouwens, gooi de rest van die troep die je nog thuis hebt maar gewoon door de gootsteen.Ben je daar tenminste vanaf ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Hoi Rapilos,Gooi het nu weg!!! Zo, en vond het nog stinken ook..De volle fles bij de vuilcontainer gezet, voor de verdwaalde zwerver Woon in Amsterdam, dus dat is zo weg.Ben er zo ontzettend zat van, nu maar gewoon verstand op nul en iedere dag is er 1. Morgen lekker tennissen, genieten van de frisse lucht en alleen maar mediteren op het volgende:Drank, ik ben er helemaal klaar mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Flocko,Je bent een kanjer!!Geniet morgen van het tenissen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Dank je!!En ben al blij dat ik hier mijn ei kwijt kan..Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Welterusten Flocko, slaap lekker.Zelf ga ik ook m,n bed maar eens opzoeken.Allemaal nog een hele fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Marieke,Wanneer krijgt hij de uitslag dan ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Marieke,Ik lees je antwoord misschien morgen wel, want ik ga nu uitloggen.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 18 april 2009 Rapport Share Geplaatst 18 april 2009 Hallo mensen,Rare dag vandaag. Mijn zus is gevallen met de fiets, is raar terecht gekomenen ligt nu in 't ZH. Ze had een cavia besteld, die ben ik maar gaan halen,een hokje geinproviseerd enz.Op bezoek gweest, verpleegster gespeeld, ze lag om 19 uur nog in haar klerendie ze om 12 uur aan had toen ze viel.Ze wist niet goed wat er gebeurt was, heeft een hoofdwond en overal kleine wondjes.Afwachten hoe het verder gaat.Al met al zijn er weer dingen blijven liggen die ik had willen doen.Mo. krijg ik de hele dag iemand op bezoek die ook zorg nodig heeft.Ik ben moe, mijn hoofd is raar,ergens diep zitten emoties en toch voel ik me vlak.Sorry dat ik ff nergens op in ga. Ik ga pitten. Allen die dit nog lezen slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden