Spring naar bijdragen

Dinsdag 21 april


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,
Weer helemaal bij gelezen en verbaas me toch iedere keer over alles wat iedereen meemaakt.
Wingchung, goed dat je het hier gewoon meldt, want dan kan je er morgen weer alles over kwijt, in plaats van dat je het gaat verzwijgen en je je schuldig gaat voelen. Ik hoop dat je het toch volhoudt om de kurk weer in de fles te stoppen.. Zo niet, morgen is er weer een dag!!! Heb ik hier al geleerd, iedere dag niet gedronken is weer een dag niet gedronken.
Ik weet niet waarom de genie uit de fles is, heb je wat vervelends meegemaakt??

An, goed van je dat je het tegen je man hebt gezegd!
Albertina, geniet maar lekker van je dag, het is vast geen toeval, misschien valt er morgen wel een komeet precies op de plek waar je gewerkt zou hebben :)
Tapas, ik word altijd blij van je, je klinkt zo positief!

Nou, dan mijn dag vandaag, weer stressdag, zoals altijd in mijn werk. Vanochtend werkoverleg, het hele team heeft zoveel overuren dat mijn baas nu wil dat we duidelijk aangeven of we het voor vakantie willen opsparen en anders moeten we het binnen korte tijd inlopen. Ik heb 40 overuren...
Dus morgen vrij. Zoals ik al verteld heb werk ik met daklozen, verslaafden (niet lachen) en psychiatrische patiënten en er is heeeeeel wat gedoe om deze mensen bij de juiste instanties onder te brengen, net iets wat mijn werk is. Vandaag voelde ik me net een pingpongbal, werd van de ene naar de andere instantie verwezen, want wie wil er nou een ex- TBS' er helpen?
Zeer frustrerend. Soms erger ik me ook wel aan de cliënten, maar eigenlijk is het HET systeem. Het werkt gewoon niet,
Net als Kirby zegt, hij wil hulp, maar er zijn weer wachtlijsten... Mijn baas zegt dat ik het me teveel aantrek, maar aan de andere kant ben ik daarom goed in wat ik doe.
Maar ik wil er niet aan onderdoor gaan.
En, 1 ding, hier ben ik gewoon ook de Alcohol Nog Niet de Baas, en ben blij dat ik even mijn eigen dingetjes kan spuien. Mijn dank hiervoor.
Verder na het werk in mijn tuin gezeten, gisteren en in het weekend aan gewerkt, en in het zonnetje de krant gelezen. Tegenover mij is een studentenhuis, de jongens waren al redelijk aan de zuip. Ik dacht ineens: wie van de 4??? ha ha. Misschien komt een van hen over 10 jaar ook wel hier, want alcohol is een sluipende ziektekiem...

Tot later!! En hang ze Woman!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gut gut Winchun, dat was gisteravond allang duidelijk.
Blijkbaar wil jij er een mysterieus geheel van maken, mij best, maar voor mij ben je nuts.
Je zuipt gewoon nog en zoekt daar voor jezelf allerlei poëtische excuses voor.
Daaaaag! Ik ga voor mensen die niet zo stom doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Soms vind ik het wel eens moeilijk om te horen dat anderen partners naast zich hebben staan en hun ondersteunen.

Gewoon jaloers.

Aan de andere kant weet ik ook dat een partner juist de trigger kan zijn om te drinken als het niet lekker gaat. Weer die ruzie's,strijd en meningsverschillen.

en daarvan weg willen.


Helemaal mee eens, pip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Goedenmiddag saam!

Ik heb net het onzinnigste gadget ooit besteld via het net:

Een ventilatortje die werkt op een usb kabeltje.....hoe verzin je het!

Maar ik heb het zomers vaak zo warm (opvliegers ook...) dus ik dacht: ach, doe eens gek...

In het ergste geval zet ik hem weer op marktplaats...



Nee, lekker hier aanzetten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flocko: je hebt het er duidelijk moeilijk mee, maar ik vind je zo ontzettend dapper bezig.
Je doet je best en dat is belangrijk.
Ik denk dat je nu in deze fase je werk niet te zeer moet proberen te beoordelen.
Probeer een beetje mee te draaien, ook je best doen, maar van de andere kant, ook weer rustig aan.
Jij moet nu eerst van die zooi af. En dat gaat je gewoon lukken.
Je weet dat je een probleem hebt, je draait er niet om heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen. Lees weer een aantal mindere dingen maar ik heb echt een superdag gehad. Vadaag was het sportdag van mijn dochter, mijn team en ik hebben elkaar naar de overwinning geholpen, ik heb sportblessures mogen verhelpen en waarschijnlijk voor een leuk prijsje een auto'tje op de kop getikt.

Met ex gaat het weer beter, galstenen waarschijnlijk. Hoe zou hij daar nou aankomen:devil: Maar Drup om op jouw opmerking antwoord te geven: nee ik hang niet meer aan hem maar heb wel een verleden van ruim 28 jaar met hem dus we kennen elkaar door en door en we hebben ook supertijden samen meegemaakt en met vereende krachten een superdochter gefabriceerd dus..

Suus: je gaat goed hoor, hou vol je kan het!

Wing: tough luck get back on that horse you bast#$^$%d! En nu niet meer zweven maar gewoon met beide pootjes op de grond, het leven is niet altijd leuk.. maar dat wist je toch al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...