AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 ik zat te denken dat iemand haar al belt? ik heb geen nummer anders was ik het allang geweest.Soms is het K[]t dat we zo anoniem zijn.Marjo weg met die troep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Ik ben er ook behoorlijk van onder de indruk.Bah, die smerige kl@tezooi.En dan in zo'n situatie.Gestopt met medicatie, stress en verdriet.Gadverdamme en dan niet meer bereikbaar.Ik hoop dat je iemand belt Marjo.Het gaat niet goed met je.Nachtelijke wandelingen, niet slapen enmaar blijven piekeren en overal een antwoord op willen.Ik hoop dat je naar de arts gaan en weer gaat beginnen metmedicatie, daar ben je veeeeels te vroeg mee gestopt.Ik maak me oprecht zorgen over je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Hermie: het gaat aan je hart. Ik schrijf hier al vanaf augustus 2007. En zo lang lees ik Marjo.Dit gaat door merg en been hoor. De laatste dagen inderdaad, niet slapen...&^%$# iemand kan toch wel bellen of zo.Toch maar even loslaten.Kalmte MoedWijsheid.Kalmte om te aanvaarden wat we niet kunnen veranderen.Moed om te veranderen wat we kunnen veranderen enWijsheid om tussen die twee onderscheid te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Ik snap je gevoel wel An maar ten eerste heeft kennelijk niemand haar nummer en ten tweede moet iemand wel geholpen willen worden.. en dat bedoel ik echt niet lullig maar is een stukje privé-ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 quote: Originally posted by: albertinaIk ben er ook behoorlijk van onder de indruk. Bah, die smerige kl@tezooi. En dan in zo'n situatie. Gestopt met medicatie, stress en verdriet. Gadverdamme en dan niet meer bereikbaar. Ik hoop dat je iemand belt Marjo. Het gaat niet goed met je. Nachtelijke wandelingen, niet slapen en maar blijven piekeren en overal een antwoord op willen. Ik hoop dat je naar de arts gaan en weer gaat beginnen met medicatie, daar ben je veeeeels te vroeg mee gestopt. Ik maak me oprecht zorgen over je. Daarom vreesde ik al eerder voor zoiets. Die medicatie stopzetten was geen goeie zet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 ik ga naar bed, ik kan niks doen en zit me alleen maar op te winden van de onmacht,truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Ik vind dit zo erg. En ik moet nu naar m'n werk. Marjo ik denk aan je. Wingchun ik denk ook aan jou. En vergeet nooit: elke volgende seconde is de eerste van de rest van je leven. Je bént niet de persoon die drinkt, je bént het liefdevolle wezen die jou diep in je hartje steeds opnieuw vertelt dat je leven verdrinken niet is wat jouw ziel hier komt doen. Het is nooit te laat, maar het is wel NU tijd.Kom op, keer het weer om. Morgen praten we erover als die ene dag dat je weer wat gedronken had. En zijn we allemaal weer blij dat het je niet heeft gebracht wat je zocht. Wat je zoekt ben je nl zelf, en je bent geen drank.Heeeeeel veeel XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXjes van Kaia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Kaia,Werk ze en zet het van je af. Je kunt hier niets aan veranderen. Wij staan allemaal machteloos tegen de drank. We kunnen alleen maar hopen dat ze nog een beetje wijsheid over heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Mn hangmatten hangenEentje boven en eentje benedenKostte een habbekrats (dat ophangen)Wat een zaligheid, echt een oplossing voor als je even wil chillen maar geen dutje wil doen, en even niet weet waar je het zoeken moet. Het baarmoeder gevoel, de stof draagt je lichaam en omarmt het. Je wiegt zachtjes heen en weer. Echt een tip om jezelf kado te doen (of een ander)Wat heb ik ze gemist ! Had ze in mn vorig huis al hangen, nu gelukkig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Nog even online.Marjo, als je nu het laat gaan na zoveel tijd, vraag iedereen om hulp!Wij zijn er om je te steunen, maar ga geen test doen, dat is totaal zelfbedrog. Xx aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Woman als je dit gevoel zo lekker vindt heb ik een tip voor je koop een waterbed, is een behoorlijke aanschaf maar je slaapt zoveel lekkerder en het is heel goed voor je lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Inderdaad Corinne,er wordt vaak te makkelijke gedacht over het stoppen met medicatie.Zeker in een situatie van stress en onzekerheid is het niet verstandigIk heb er ook wel eens aangedacht op te stoppen.Mijn arts vind dat zonde, je kan een behoorlijke geestelijke terugslag krijgen.En dat heb ik er niet voor over.Dan maar een ADtje per dag.Ik heb er verder weinig last van dus neem het braaf in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Werk ze Kaia.Rustige wacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 O jongens,Wat een bale!!!!!!!! voor Marjo. Nu schrijven heeft weinig zin ze is niet meer ingelogd.Mijn zus gaat de goede kant op. Vanavond op bezoek geweest en stiekem haar cavia mee genomen. Vond ze hartstikke leuk.Sterkte allemaal, en slaap lekker ondanks alle moeilijkheden.liefs, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Loslaten, meer kan je niet doen, Wingchun en Marjo hebben hun keuze gemaakt vanavonden ja ik ben boos, maar kan er verder niks mee. Waarom toch altijd maar alles alleen willen oplossen grmpffffzucht, ja! precies Water!ik probeer het maar te zien als een kreet om hulp. Alleen kan ik niet helpen.Tina met je eens, medicatie afbouwen is geen kleinigheid, ben er zelf nu ook mee bezig maar echt heel rustig aan, en niet afbouwen maar verlagen, want ritalin en AD voelt voor mij als veel te veel troep in het lijfIk slikte een erg hoge dosering (tegen angst) en ga nu uiteindelijk afbouwen van 175 naar 100 mg, de normale dosis eigenlijk en trek daar zeker een maand voor uit en sta door goed voor onder controle, weliswaar bij een flapdrol van een psychiater maar ik heb daar nu wel mijn voet tussen de deur Kaia, werk ze en probeer het los te laten, je kan niks doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Nog even, ik heb druppeltje gemist vandaag.weet iemand iets van haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Goedeavond lieve mensen,Ben ook erg geschrokken van de "test"van Marjo,Alhoewel een paar van jullie beweren dat het er aan zat te komen heeft het mij toch behoorlijk verrast.Hoop echt dat dit goed afloopt.Woman,Heerlijk dat je zo geniet van je hangmat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Voor iedereen die bezorgt is over MarjoIk heb haar net gebeld en ze was heel rustig.Dit is haar weg en ze doet die op haar manier.Ze is druk bezig met K over de scheiding en vond het gewoon nodig dat ze even niet zo krampachtig naar de alcohol toe moest wezen.Ze voelt zich niet verdrietig of verward.Ik snap wel wat ze aan het doen is.Het leven is om te leven en soms moet je gewoon verder.Voor mij was alcohol ook een groot probleem en dat is het nu niet meer.Ik drink af en toe,maar ik ken mezelf en wat alcohol met me kan doen dankzij jullie en de internet behandeling en dankzij de weg die mijn man en ik al 13 jaar van de alcohol weg gaanzo goed dat ik niet bang ben dat alcohol voor mij iets is om bang voor te zijn.Wel iets om voor op te passen, nooit meer als emotie vervanger gebruiken en zeker niet als vriend.Maar ook niet iets om angstig voor te zijn.En dat gevoel wilde Marjo denk ik kwijt raken.Een dwangmatig denken over de gevaren van alcohol.Dat experiment is nu gelukt.Ik verwacht geen nare gevolgen, ze is erg gegroeid in het afgelopen 1.5 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Prima Safi als dat is wat Marjo voelt/denkt/zeg. Maar waarom het dan hier melden als het geen probleem is, het doet toch bij menigeen alarmbellen afgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Marjo, waar ben je in hemelsnaam mee bezig!!!!!!!!!!!!!Vooral nooit naar de mensen luisteren.Ik had je geadviseerd een stukje psycholologische begeleiding te zoeken.Nee, het gaat goed met me, echt heel goed!!En maar hollen draven fladderen springen dansen, en dan dit!Je hebt hulp nodig. Niet zo eigenwijs zijn, zoek therapie!!En knikker de drank weg.Te zot voor worden.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Goed om te lezen safi en pip, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Allen een goeie avond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Lieve schatten geen paniek!Er is niets aan de hand!Het spijt me, ik had beter moeten beseffen wat mijnposting teweeg zou kunnen brengen.Dat had ik beter niet kunnen doen.Die wijn. Ach, die wijn.No big deal. Een bewuste keus.Geen uitglijderGeen terugvalIk heb 3 wijntjes gedronkenEn weet niet of ik de rest nog opdrinkHet kan zijnDit voelt eerder goedBeter om los te latenDe drank zat me in de wegDe krampachtigheid van niet drinkenUiteindelijk vind ik mijn wegBen niet onder de indruk van die zgn duivelHij is okeehet was mijn eigen perceptieHOE ga je ermee omIk ga niet terugDaar ben ik geweesten wil ik niet meer zijn.Het zorgplan is in ordeKlaas en ik rooien het beter dan ooitGoede zakenpartners De kinderen zullen het goed hebbenOns leven wordt beter...Morgen weer werkenen vervenIk ben weer een stapje verderDrank is nietsIk was hetMaar dat is nu anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst 21 april 2009 Ik begrijp wel dat alle stoppers het als een groot gevaar voor Marjo zien,dat ze de behoefte had dit experiment te nemen.Want die behoefte zit wel in meer stoppers.De meesten doen er niets mee omdat ze te bang zijn dat de boeman weer boe zal roepen.En dat begrijp ik want je neemt natuurlijk wel een risico.Maar ik begrijp ook dat als je zo lang gestopt bent al Marjo,je de behoefte hebt om erachter te komen of de boeman nog steeds boe roepten dan denkt vandaag wil ik dat wetenen je gaat de test aan.Time will tell of de test goed of slecht uit valt.Ik denk wel dat Marjo hier nu lang genoeg rondloopt dat ze weet hoe ze help moet roepen.En ze heeft BB en mij bij haar in de buurt.We zullen haar niet in 7 sloten tegelijk laten lopen.Ik geloof niet dat ze jullie ongerust wilde maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden