Otje Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Ik ga vandaag Bert de Hangmatophanger bellen.Twee redenen, ik krijg een hoop geld terug van de belasting (thanx soberheid)en ik heb echt loeiende pijn in mn nek al een hele poos. Een hangmat is heel erg goed voor je nek en rug, omdat het aanpast aan natuurlijke houding. En daarbij is het heerlijk om even uit te rusten, met een boek of een zacht muziekje. Als je jezelf wil belonen of gewoon blij wilt maken is dit echt een reuzetip
Otje Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Ik ga ook opzoek naar een schuurmachien. Iemand nog tips wat voor ik moet hebben ? Het gaat om een houten vloer die geschuurd moet.
Vie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Hee Woman, is dat zo, een hangmat goed voor je rug? Ik heb juist altijd gehoord dat het heel slecht is omdat je de hele tijd in een bocht ligt.Van schuurmachines weet ik niets, even googlen op houten vloeren schuren?Ben zelf in afwachting van het Big Book, heb het besteld.
Otje Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Hoi Vie, je moet er wel diagonaal in gaan liggen. Dat is gezonder dan het duurste bed
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Even voor JipWat jij las, was idd mijn frustratie, klopt.Los? Eigenlijk wel al een hele tijdMaar ook zeer vasthoudendScheiden doe je nietHoe moet het met de kinderenFoutief woordgebruik, tja... zekerDenigrerend "Ik laat hem in de waan"Aiai.. Ja, alweer ja!Maar sta er ook achter en gun het hem zeerAlleen vergat ik dat ik er niet meer achter hoef te staan...Hij heeft dat bij mij al los kunnen latenAl jaren trouwens, soort van negeren.Dus, dit is mss een stukje jalouzieHoe kan men zo snel loslaten?Buurjongentje, lang verhaalAl veel over gesproken met oudersHeb destijds ook aangegeven hulp in te schakelenEr gebeuren nu dingen die ik jammer vindLigt bij mij? Yep again..Ben ik een slecht mens?Lange tijd verschrikkelijkEen hoop bravoure...Ik probeer het nu anders te doenEn stapje voor stapje vind ik mezelf op de goede wegProbeer met liefde te kijken naar het levenToch zit er wrs nog een stuk onverwerkt leedIk vind dat moeilijk onder ogen te zienWant het gaat over mijJe hebt gelijk Jip, dat je hier over struikeltHet is mijn onvermogen om dingen te latenLos, of daar waar ze horenIk weet wel hoe het zit, geloof ikMaar er zit zo'n levenslange opgebouwde angstDat vind ik een moeilijke stap Niet bang te zijnHet lukt wel steeds vakerDus heb ik hoopIk maak eindelijk mijn eigen keuzesMaar oh! Wat vind ik dat eigenlijk moeilijkAlthans, om ook de consequenties te dragenOei, dat grijpt terug. Je neemt geen verantwoordelijkheid!Het opgeheven vingertje.....Het zal nog wel even duren allemaalIk wil te snel, of ga ik te langzaam?
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Wacht even!Lees ik gedwongen scheiding?Even naar buitenLaten....Ik kom er op terug!
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Jip, ik weet het ook allemaal niet johBeweer niet de waarheid in pacht te hebbenIk probeer het voor mij, mijn kinderen en Klaaszo goed mogelijk te laten verlopen. Hoef niets.Ben bereid veel te geven. Tuurlijk.Wij allen kunnen alleen maar blij zijn met hoe het gaatOok al is er verdriet en waren veel zaken al jaren afgeslotenEr bekruipt mij nog steeds vaak een gevoel van machteloosheidDan wil ik wel schreeuwen, huilen, schoppen....Wat ik dan vaak ook doe.Nu bijv. ga ik even een beetje huilenEn weer verder schilderen..Nu hoop ik maar dat ik het een beetje goed hebkunnen uitleggen... Pffff!
Trees Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Goedenmiddag saam!Ik heb net het onzinnigste gadget ooit besteld via het net:Een ventilatortje die werkt op een usb kabeltje.....hoe verzin je het!Maar ik heb het zomers vaak zo warm (opvliegers ook...) dus ik dacht: ach, doe eens gek...In het ergste geval zet ik hem weer op marktplaats...
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Ik weet het niet hoorHeb hem jaren lopen verdedigen narr iedereen toeomdat men het zo'n rare gast vondDeed ik dat uit liefde of uit wanhoop?Het feit dat ik mezelf die vraag durf te stellenMaakt wel het eea los. Doet pijn.Ik beken! Ik wist niet wat ik deed.Nog niet. Maar ben wel bereid dit gevechtop te geven. Heb al een stuk overwonnen.Ben niet van plan mezelf weer op te geven.Zover ben ik nu.Ongeveer.
tapas Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Zo, ik ga fietsen, hond mee, naar de polder en daarna om 4 uur met iemand afgesproken ergens daar.gezellig!Marjo, je gaat niet te langzaam, en ook niet te snelHet is zoals het is en het gaat zoals het gaat, niet meer en niet minder.Wees gewoon jezelf, veroordeel als je dat wilt, kom er op terug of niet, wees boos als je boos bent en blij als je blij bent.Alles mag! en je bent allang okee!!okeej ik ben weg!even zonhappen!! en spieren kweken!!
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Nee, we willen al heel lang bij elkaar wegEr was goede hoop toen ik stopte met drinkendat bleek valse. Er werd veel duidelijk.Hij was al klaar denk ik. Ik hield het tegen.Het was makkelijker mij te ontkennen. Niet te dichtbij gevoel te leven. Dus ontkende ik mee.Maar vergeten ben ik het nooit. Daar ben ik inmiddels ook achter, het is weer even wennen...
Vie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Marjo die ontkenning waar je het over hebt begrijp ik denk ik wel. Nu, na zes jaar, kan ik af en toe nog boos worden op mijn ex-vriend, hoe hij me naar mijn gevoel ontkend heeft. Terwijl we toch allebei allang met een ander getrouwd zijn. Dat doet pijn, als iemand je zo gemakkelijk loslaat.Ik heb me in die tijd, als ik het me zo herinner, alleen maar staande gehouden bij hem omdat ik zo lekker kon koken en nog een paar andere dingen voor hem deed waar ik voor op mijn tenen liep. Toen ik dat niet meer deed was ik niets meer voor hem en was hij me zo vergeten. Maar als 1 mens je vergeet betekent dat niet, dat je niets waard bent! En misschien verbergt je bijna-exman zijn gevoelens wel en betekent het veel meer voor hem dan hij wel wil bekennen.Maar nu gaat het om jou!
Mai Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Ik weet het ook allemaal niet meerJa, dat ik niet meer wil drinkenDat weet ik nu. Dat is wel okee.Maar voor de rest...Shoot me!Eerst maar eens wandelen, met de zonnebril opDie tranen de hele tijd. Emoday twee...
An Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Ha Albertina: ja ik heb ook al haren op mijn tanden, kijk maar Suusje: ik ga je verhaal nog lezen bij wie is wie, maar modder jij maar mooi door vandaag hoor.Het zal niet anders gaan dan zo. En wat denk je hoeveel calorien je naar binnen slorpt met drinken?Je hebt dus gewoon honger. Eet maar goed Suus, verwen jezelf eens echt.Door goed voor jezelf te zorgen! Het normaliseert binnen kort vanzelf weer.Vie: mijn man en ik doen het niet slecht samen. Ik zeg wat ik wil zeggen en hij doet wat hij wil doen.Dat we het niet met elkaar eens zijn, dat is weer wat anders, haha.Marjo: altijd maar rustig door blijven ademen. Natuurlijk weet je wel wat je wilt, dat heb je vier maanden geleden uitgesproken.Jip: hoe is het?Trees: je kan net zo goed zo'n handwaaier kopen, weet je wel, zo'n spaans ding.....
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Hahaha,An ik zie het.Vanmiddag de hele middag in het zonnetje gezeten.Zittend een deel van mijn terrasje schoongemaakt,morgen de rest.Nu ben ik met mijn meest favo klusje bezig,administratie.Alles moet in mappen en ik heb het drie maandenop laten lopen.Niet de rekeningen hoor.Morgen om 9.00 ga ik 3 uurtjes werken.Wat ik nu precies ga doen weet ik niet,in elk geval op kantoor.Spannend vind ik het.Maar ik ben ook blij weer iets te gaan doen.IK houd jullie op de hoogte.Marjo,Gewoon laten komen, die tranen, ik hoop dat het je wat lucht geeft.
Vie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Tientje heel erg spannend!Vertel je hoe het was?
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Nou, dolle boel,ik werd net gebeld dat er morgen geen werk voor mij is.Nou ik maak me maar niet zo druk, ik kan er toch nietsaan veranderen.Dan nog maar een dagje van het mooi weer geniten.
An Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Albertina: jemig zeg, dus je hoeft niet te komen?
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Nee An,ik kan nog even van het zonnetje genieten.Aan de ene kant vind ik het jammer maarik merk ook dat het mooie weer mij erg goed doet.
albertina Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Nee hoor PIp,ik kan er niets aan veranderen.En om je de waarheid te zeggen geniet ik nuook eindelijk een klein beetje van het vrij zijn.Ik heb mij beroerd genoeg gevoeld.Dus ik geniet er gewoon maar van.
tapas Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Nog een dagje lekker op je balkonnetje, er zin ergere dingen maar ik kan me vorostellen dat het toch even slikken iszit je de hele dag naar morgen toe te leven... gaat het niet door.. nouja je hebt morgen in ieder geval het zonnetje mee.Ik heb lekker gefietst, toch even al met al dikke 3 uur buitenlucht gehad, uurtje fietsen en 2 uur op een bankje. lekker rozig nu en met zonne-allergieHond is totall los, heeft bijna 2 fazanten gevangen, jammer dat ze kunnen vliegen.. voor hem dan...nu nog iets te eten bedenken... en verdorie hoe komt het toch dat mijn huis zo'n troep is terwijl ik zondag alles aan kant had!!!aan het werk dus!!
Vie Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Tapas ik vraag me ook altijd af waarom het meteen altijd zo'n bende is als ik toch de hele tijd schoonmaak. Chaotisch hoofd?Maar gelukkig verven we nu zonder hangers en zakkers. Toch?
tapas Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Ha die Pip, ook nog lekker buiten geweest vandaag?had ik vanmiddag een vispannetje voor mezelf gekocht, bof ik even!! die staat nu in de oven! koolvis met groente-kaassaus!Lekker!!!! met een koud glas limonadesiroop erbij! Jammie!!
Otje Geplaatst 21 april 2009 Rapport Geplaatst 21 april 2009 Bert de Hangmatophanger komt over een half uurtje al WAT FIJN !!Vanavond al wiegen in mn hangmat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden