Spring naar bijdragen

Voorstellen

Bonny

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik zal me even voorstellen , ik ben 43 jaar en na mijn scheiding 8 jaar geleden is er bijna geen dag meer geweest dat ik niet gedronken heb...... Ik weet me verder goed staande te houden en het goed voor iedereen te verbergen ook uit schaamte. Ik ben een stille drinker ...... Woon alleen dus niemand die het ziet .....

Ik zie in dat het zo niet verder kan, vandaag na een hele lange tijd "vrij" genomen om "heerlijk" van een onverwachte vrije dag te kunnen genieten .... Toen ik vanmorgen opstond dacht ik nu is de maat vol nadat mijn kop thee eruit kwam en ben direkt gaan googelen en kwam hier terecht. Ik lees veel herkenbare dingen ook van depressieve periodes die zijn niet meer zo erg als jaren geleden maar soms zijn ze er nog wel. Voor mijn scheiding was ik altijd bezig , sporten, vriendinnen genieten van weekendjes weg en alle leuke dingen in het leven. Nu heb ik nergens zin in , ik werk en als ik thuis kom is het eerste wat ik doe een glas wijn pakken en als dat niet genoeg is daarna over op de jenever cola totdat ik mijn bed in ga. Maar de combinatie valt de volgende dag niet goed wat dus gisteravond ook zo gegaan is . Als ik het op wijn hou voel ik me de volgende dag "goed" In het weekend doe ik verder weinig ... beetje computeren en films kijken totdat het weer borreltijd is ..... Het enige uitje is als ik al genoeg op heb om op vrijdagavond naar de kroeg te gaan. Ik heb nu niets in huis en ga het niet halen ook maar dat zeg ik nu want het is pas half 1 .... Maar ik ga echt een poging wagen!!!! Ik wil mijn oude ik ook weer terug. Weet wel wat voor een gevoel het geeft als ik niet drink dan is een avond heel lang.... En is moeilijk om dan in slaap te komen. Maar we zullen het zien. Ik ga nu verder met lezen op het forum , ben mijn schaamte voorbij en is "prettig" om te zien dat er meerdere zijn die in het zelfde schuitje zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites