Spring naar bijdragen

Donderdag 23 April 2009

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een relaxte avond alleen met 2 crodinootjes. Lekker vers gedoucht mijn bed in en nu maar hopen dat ik kan slapen. Vanacht nul geslapen. Weet niet hoe lang ik dat volhou. Dat is een risico. 2 wijntjes om in slaap te komen, maar ja dan zal ik eerst moeten kopen.

Ik heb me niet aangemeld voor een online training omdat er wachttijden zijn en ik wilde NU.

Jullie lieve berichtjes doen erg goed en ik ga het gewoon met jullie hulp proberen.
Voelt goed dat je niet de enige bent. Maar ik geloof wel dat ik erg extreem was. Oh ja dat ben ik ook. Meten. Ik ben de ergste grootste mislukkeling.

Truste voor dalijk.

ps. hoelang hebben jullie slaapproblemen gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woody,
Niemand is hier een mislukkeling, jij ook niet.
Je bent gewoon een kanjer dat je je probleem wilt aanpakken.
Ik slaap zo nu en dan een nacht slecht, maar als ik te moe
word neem ik een oxazepam, in overleg met mijn HA.
Dat bevalt me goed.
Moed houden, het lukt je vast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woody, ik neem melatonine.
Klein potje met hele kleine pilletjes, die werken het beste, bij mij tenminste en die kun je zelf doseren.
Gewoon te koop bij de drogist. Is nog goed voor je ook, want antioxidanten ed.
Denk ook aan vitamine B tabletten. Vooral B1 moet erin zitten, en dan in een combinatie met een B complex. Dat heb je nodig omdat je ineens geen alcohol meer binnenkrijgt.
Ik heb zelf de internet behandeling gedaan van de Brijder, en daarna de Braintraining, ook via internet. Dat is een programma die je hersenen trainen op concentratie op andere consumpties dan alcohol. Krijg je ineens trek in 7 up :)
Maar om het vol te houden heb ik het forum nodig.
Waar je op kan letten zijn de volgende triggers:
HALT
H=Hungry
A=Angry
L=Lonely
T=Tired
Volgens de AA zijn dat de messt voorkomende redenen om naar de fles te grijpen.
Dus goed eten, een dutje doen, vrienden opzoeken enz. kan vookomen dat je trek krijgt.
Ik hoop dat je dit nog leest, anders zet ik em morgen nog wel even opnieuw in het dagdraadje.
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woody, alles is al zo'n beetje gezegd door de anderen. Het klinkt of je een heftige afkick hebt vooral het spugen baart mij een beetje zorgen. Als dat blijft zou ik toch echt even langs de huisarts gaan. Probeer veel te drinken, boullion is goed, zouten en mineralen heb je ook nodig om niet zo slap te voelen.
Potje drinkboullion doet het al. Heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...