FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Maar zou natuurlijk erg vervelend zijn als ze het Forum niet meer opkan voor steun!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Eigenlijk moet ik nog lekkere sapjes in huis halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hij wantrouwt inmiddels wrs alleswat hij niet kan controlerenof in de hand heeft.Het is makkelijk om dingen ver buiten je gzichtsveldde schuld te kunnen geven. Maar goed.Ik hoop dat Orleando bij zichzelf blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hoi Fish: ja ik heb het gelezen en erover nagedacht. Verder kom ik niet.Het is nogal ingewikkeld en ik denk dat we er weinig aan kunnen doen.Jemig ben ik de tompoezen vergeten. Naja misschien ook niet zo erg, want ik word een echte dikzak. Momenteel knauw ik op wortelen, ook oranje trouwens . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Sapjes moet je doen!Hoe is het met je gezondheid gesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ja, we kunnen er niks mee hè. Als hij aan haar pc zit, dan hebben wij daar geen invloed op. Misschien kan ze bij iemand anders inloggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Oranje bitter, nooit geproeft. Heb ik wat gemist? Jammer dan Zo ik krijg net een dreigbrief. Als ik niet de ANW aanvraag dan....................... hadden ze niet moeten doen. Vrijdag afspraak met advocaat. Beetje dom zou Maxima zeggen. Ben het spuug en spuug zat. Ik heb nooit geweigerd om te werken alleen niet als docente. Vind dat nogal lullig tegenover mijn leerlingen. Uien pellen, schoonmaken who cares........ mijn dokter heeft het ook nog nooit aangegeven, alleen geef haar even tijd.Dreigen is zo niet aan mij besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Gaat vandaag een stuk beter, heb weer gewerkt. Wel hoofdpijn, beetje duizelig en moe. Denk dus dat ik beter morgen naar mijn nichtje kan gaan ipv vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Dreigen is laf AnjoGet them! Ik ga er weer uitvoel al aan hoe het zal gaan.....niet goed voor mijHush!Zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Rustig aan Fish! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 ik ga ook ff chillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Dank je Marjo! Jij ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 quote: Originally posted by: marjoSapjes moet je doen! Hoe is het met je gezondheid gesteld? Ben volgens mij kerngezond momenteel.Beetje TE Voel me nu zo'n gezondheidsfreak, en dat is eng, want dat ben ik niet.Ik ben de roker, de drinker, de eter, de alles verslinder zal ik maar zeggen.De uitbundige en het feest beest.Dus wie ik ben en hoe ik nu leef past niet echt.Dat is het probleem gewoon.Maar gezondheid ok, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 quote: Originally posted by: Anquote: Originally posted by: marjoSapjes moet je doen! Hoe is het met je gezondheid gesteld? Ben volgens mij kerngezond momenteel.Beetje TE Voel me nu zo'n gezondheidsfreak, en dat is eng, want dat ben ik niet.Ik ben de roker, de drinker, de eter, de alles verslinder zal ik maar zeggen.De uitbundige en het feest beest.Dus wie ik ben en hoe ik nu leef past niet echt.Dat is het probleem gewoon.Maar gezondheid ok, dank je. Toch maar gewoon accepteren AnDenk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Verder wilde ik nog wel even zeggen dat ik navorige week nog geen trek weer heb gehad.Misschien ga ik vanavond even naar mijn vriendinom te voelen hoe de zaken er bij haar nu voor zullenstaan. Klein expirimentje zeg maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Okee. Gaat niet doorZe vind koninginnenacht belangrijkerOok goed! Kan mijn draai niet zo vindenbeetje... onrustig!Het komt vast omdat ik dat ene dingetje van vandaagsteeds aan het uitstellen ben.Ik heb ook wel een smoes: Er kwamen onverwachtse dingen tussendoorwaardoor ik van slag raakte.Zo. Dat staat erKijken of het helpt...de dag is nog niet voorbijHad ik ook nog in petto...Eerlijker lukt niet Okee; zo eerst maar wat eten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Gek he, marjo. ik laat mij leiden door de dalai lamai en die zegt ook: aanvalluh. Nau ja ietjes anders maar het komt er wel op neer. Ik laat mij leiden door "kindness". Betekent dat ook hersendood? Jip, voordat je de notie krijgt. Ik laat mij echt leiden door"kindness" tenzij mijn interne attennes de alarmklok luiden. Jij had dit ook kunnen ontvangen maar je geeft een actie en dan krijg je een reactie. Gek genoeg heb ik flimsen gezien dat je lief, aardig en bezorgd was. Daar zal ik positief op reageren.Voor nu krijgt een gemmente shit over zich heen. Ik ben niet dom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 marjo,Waar gaat dit nog over? Zorg even voor jezelf. Niet heel nederland is onder de ban van Bea. KOm anders maar hier natoe. En dat meen ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Hee Anjo! Rustig aan hoor!Ik ga het heel kinderachtig spelen:Ik kom vanavond melden dat ik het heb gedaanEerder mag ik niet gaan slapenZul je zien dat ik dat weer niet erg vind...En het is zó simpel! Aaaaarghhhh....Ik mag niets meer zeggenvoor ik het heb gedaan(dat helpt! Voel ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Volgens mij woon jij in ZeelandEn ik in FrieslandGaat niet wat wordenVandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Je hebt gelijkHet gaat nergens overOver en sluiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 mijn jing heeft honger dus mijn jang gaat maar wat doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 Ben ik er nog wel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 O, ja, ik zie mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 april 2009 Rapport Share Geplaatst 29 april 2009 quote: Originally posted by: Darjeelingquote: Originally posted by: albertinaDar, je woont vast vlakbij mij in de buurt. Oh, dat lees ik nog net even snel. Leuk! quote: Originally posted by: AnJa en ik ben nu sjaloers Ook ruilen An? Van ruilen komt huilen Dar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden