Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:html>
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel simpel
Als ik in de haat, wrok, angst
en misère was blijven hangen
was ik ooit tot gruwelijke daden
in staat geweest.
Een verwrongen mens

Gelukkig heb ik het tij gekeerd
En zie ik weer dat alles gewoon goed is
Zoals het is.

Ik ben goed
Jij bent goed
Wij allemaal

Je moet het zien
Ik zag mijn oma
Ze heeft veel gezien
Maar ze is oma. Goed.

Gruwelen gebeuren
Altijd.

Wij kunnen alleen de liefde doorgeven

:heart:

Love&Peace

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hoor net dat de man die gisteren het drama heeft veroorzaakt overleden is vannacht in het ZH. We zullen nooit weten wat er achter zat. Lijkt me nóg moeitlijker voor de nabestaanden van de slachtoffers. Ik zelf ga er maar van uit dat hij doorgedraaid is geweest. Moest ik even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het ook nog niet gehoord, dat hij overleden is. Voelt niet goed voor de nabestaanden van de slachtoffers.

Gisteren - vlak voordat we de koninginnemarkt opgingen - kreeg ik een visioen van ons saaie klimrek voor planten. Dat klimrek is behoorlijk groot (1.80 x 1.80) en er staan nu wel planten voor die nog klimmen moeten maar verder is het saai bruin.

In mijn visioen ging ik dat beplakken met plaatjes van rozen. Op de koninginnemarkt dus op zoek naar bladen met daarin plaatjes van rozen - en omdat dat niet zo voorspoedig ging - ook andere bloemen.

Gistermiddag stonden vriend, dochter en ik met elkaar dat klimrek te beplakken :D

Straks ga ik daar weer verder mee. Ik ben ook de voegen van onze achtertuin aan het uitkrabben om daar een voeg tussen te leggen waar geen onkruid meer doorheen komt (hoop ik :confused;)

Genoeg te doen dit weekend. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, vandaag spartamet (of sparta-zonder) dag. Ik ga beslissen of ik dat ding ga kopen. Ik weet niet eens hoe het rijdt hihi, dus eerst maar een proefritje maken.
Ik heb autogereden maar vond dat doodeng, ging veel te hard.. 2 jaar een auto gehad, 2 jaar lang het zweet in mijn handen gehouden, dus auto verkocht en vouwfiets gekocht.
ooit brommer gereden maar dat was ook eng, met horten en stoten ging ik over de weg hihi... Hopelijk is een spartamet nou net het goeie tempo voor mij. Als bejaarden er op kunnen scheuren moet ik dat ook kunnen toch?

Daarna moet er nog een frame voorop gemaakt worden en een bak of mand gevonden worden... en dan kan ik gemotoriseerd stad en land onveilig gaan maken ;)

dat vind ik dus spannend!!

vandaag effe geen tv en nieuws meer, gisteren was een overload en daar ben ik best beroerd van geweest. Aan wat gebeurd is kan ik niets meer veranderen alleen maar hopen dat de andere gewonden het gaan redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

ik ben al een week aan het denken of ik ook een fiets met een "hulpje" wil.
Voor mij is het dan tijdelijk, als ik weer mag fietsen kan ik mooi voorzichtig beginnen.
Het enige wat mij tegenhoud is dat ik ze zo vreselijk duur vind.
Mijn pa heeft er ook een, die kan ik dan af entoe wel lenen t.z.t.
Nou ja ben benieuwd hoe jij het ervaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorrege: ik kwam gister thuis en het ging heel automatisch, ik pak een fles bier uit de ijskast en steek er een sigaret bij aan. Op het moment dat ik het doe zeg ik tegen mijn man: 'kijk wat ik nu doe, ging helemaal vanzelf'.... en toen werd ik wakker. 10.15 !!!!
Haha, gefopt. Gedroomd dus. En vreselijk lang geslapen. Ik slaap als een olifant en de dagen zijn te kort.
Fijne dag allemaal.
En die eerste laten staan zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bahbah...wat een onwezelijke dag gisteren. Zit er nog een beetje mee in mijn maag. Was alleen, want A. is met de familie 3 dagen naar Parijs en db was dicht.
Heb rond 3 uur de tv maar uitgezet (toch maar een herhaling van..) om toch maar even naar de vrijmarkt te gaan, mijn zinnen verzetten en ik ben al een tijdje op zoek naar een foto/schilderlijst. Was eigenlijk van plan foto's van de feestvreugde te maken maar daar voelde ik door de gebeurtenissen al niet veel meer voor.
Het is nogal een brede straat dus je hoeft niet over de koppen te lopen maar wat was het druk en wat werd er veel gezopen bij de omliggende kroegen...alsof er niets aan de hand was en dat stuitte me dus extra tegen de borst.
Dat maakte de dag nog onwezelijker en jawel hoor, of de duivel ermee danste zag iemand doodziek kotsend op de grond liggen. Pillen en/of drank ongetwijfeld, vlakbij een danceparty met nog enkele zatlappen eromheen. Komt er ineens een boom van 'n vent aanstormen die rake klappen ging uitdelen; welja kon er ook nog wel bij :angry: Enkele bloedneuzen, hoop geschreeuw...ordinaire toestanden dus (las dat BamBam ook van iets dergelijks getuige is geweest)
Wist niet hoe snel ik moest wegkomen....weg uit de stad.
Voel me 'ontmaagd',...dag, gezellige Koninginnedag, zal nooit meer zijn wat het ooit geweest is. Heb een aantal jaren terug op de vrijmarkt in Utrecht met M. en de kinders spulletjes staan verkopen, hartstikke gezellig.

Wil niet zeggen dat dit voorgoed tot het verleden behoort maar Nederland heeft weer wat van haar onschuld verloren....een kater die blijft.
'Feestelijke' gebeurtenissen staan nu eenmaal steeds meer in het teken van drank en pillen (vooral de jeugd) je kan er niet omheen. Ik mis de kneuterigheid, de onschuld....de 'gewone' gezelligheid, werd me gisteren tegen beter weten in, duidelijk weer eens onder de neus gewreven.

Maf eigenlijk, dat ik als alkie nooit aan die massale drankgelagen heb meegedaan...ging liever heimelijk en alleen van het padje af, blijkbaar toch iets van schaamte gevoeld....gelukkig maar. Hoeft een ander daar geen last van te hebben.
Schaamteloos, lomp en grenzeloos in gedrag is de maatschappij aan het worden in alle geledingen en de maatschappij dat zijn wijzelf. Wat ben ik blij dat ik niet meer drink of wil drinken, nu zie ik dat mijn vroegere grenzeloosheid schril afsteekt tegenover de maatschappelijke gedragingen anno 2009....in 2010 zal het vast nog erger uit de hand lopen. Een maatschappij die doordraait aan verslavingen en gekte in alle vormen.

De meest afschuwelijke foto's werden gisteren doodleuk op 'Geen stijl' geplaatst alsof het de normaalste zaak van de wereld was...geen stijl inderdaad. Met daaronder commentaren van idioten die het niet lukte in fatsoenlijk nederlands om de harde hand van Geertje Wilders te vragen...het was natuurlijk meteen een moslim werd gesuggereerd; ophangen dat tuig en alle marokkanen het land uit! Yep, zo kan ie wel weer :wacko:

Hoor net dat de dader overleden is, gelukkig maar anders had je de nasleep van een rechtzaak er ook nog bijgehad en de media die daar weer massaal bovenop duikt om ons kijkers te overspoelen met 'nieuwswaarde'.
Tis eigenlijk simpel, gestoord was die man....niets meer niets minder. De onderliggende oorzaak doet er eigenlijk niet toe...zijn gestoordheid heeft hem tot die waanzinnige daad gebracht, iets wat wereldwijd steeds meer tot de realiteit gaat behoren. Schietpartij hier, schietpartij daar....mensen ontsporen steeds meer in een maatschappij die aan het doordraaien is.

Goed, maar weer over tot de orde van de dag. Ga er vandaag weer eens nuchter mee om, met mijn leven en mijn naasten....ben extra gemotiveerd, want heb de gekte weer voorbij zien komen.
Ik wil wat van mijn leven maken; hoef daarvoor alleen maar liefdevol en met respect met mijn medemens om te gaan...meer is niet nodig.
Oh ja, er is wel een beetje meer nodig, want ik wil mijn gezond verstand erbij houden en de gekte op afstand.....de overkill aan misselijkmakende info maar laten voor wat ie is en bij een volgende wanhoopsdaad de knop maar omdraaien en iets anders gaan doen. Hoef de ellende niet te volgen want dan gaat de ellende mij nog achtervolgen.

Maak er wat van vandaag mensen, heus....het goede is dichtbij ;) het zit in jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi, eens kijken, wat heb ik te melden;

Ik ben nuchter, ook de afgelopen dagen nuchter weten te houden en het is goed; niet makkelijker wel beter.

Het weer is hier; grmmmblll

Ik mis jullie/het forum en ik lig wat overhoop met gevoelens als; hoe ver ga ik om het familie naar de zin te maken, hoe vat ik dingen die gezegd worden op; kwets het of weten ze niet beter etc.

Nou ja, van andere jaren weet ik nog wel dat het tijdens familiebezoek altijd spanningen gaf en achteraf was het toch wel gezellig; raar als ik wat heb kunnen relativeren wordt het meestal beter. Hoe dan ook dit jaar voor het eerst zonder katers; wel moe, ik zou het liefst even een dag in een holletje willen en helemaal niemand die iets van me moet. Brr ksst weg; ik wil wat ruimte en rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...