Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Nu ga ik ookMet opgehesen broeken opgeheven hoofdBuiten met de honddoor de regenevenTsátsátsá! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Catie, recht zo die gaat!Adam werk ze. Ondertussen zit ik te wachten op een monteur voor de auto, want als ik die start klinkt het of iemand een zak knikkers in de motor heeft leeggegooid. Lijkt me niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Ook slaap en leef ikmomenteel in hetzelfde shirtWas me soms een aantal dagen nietDat kun je vies vindenIk vind het lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 En even helemaal off-topic: ik heb ooit eens zo'n lijstje gehad met accenten (Alt-tekens) op het toetsenbord. De é, è, ë en ï weet ik uit mijn hoofd, maar de rest ben ik vergeten. Weet een van jullie of zo'n lijstje van internet is te downloaden? En zo ja, waaro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Mmm, ik wist ook niet zo goed hoe ik je posting moest lezen Marjo.Dank voor je antwoord, het is iets duidelijker nu.Van de week las ik hier ook een berichtje dat als je een jaar niet zou drinken de remblokjeswel weer herstellen.Ook onzin trouwens, die remblokjes blijven beschadigd,dat komt echt niet meer goed, ook niet als je een jaar niet hebt gedronken.Helaas kan ik het berichtje niet meer terugvindenanders had ik het even gequote. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Haha Marjo, je bent toch niet toevallig de reïncarnatie van Josephine, de vrouw van Napoleon?Hij (Nap dus) liet als hij van een veldtocht op weg naar huis was, altijd een koerier vooruit gaan met de boodschap aan Josephine: "Ik ben over vier dagen thuis. Was je niet." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Remblokjes? Er zijn helemaal geen remblokjesIk ben geen auto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Vie, start, alle programma`s, bureauaccesoires, systeemwerkset, speciale tekens dan heb je alles alweer wat je wilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Ik heb nog een berichtje geschreven bij gisteren, maar dat moet eigenlijk hier staan. Maar ik weet niet hoe het hier te krijgen.Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hee te gek AR, ik heb het gevonden, dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hoi Ferry,Ik heb het net gelezen. Attent van je en fijn dat mensen je hebben kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Water,Ik hoop dat je gemoedsrust vind. Ik heb helemaal niets tegen pillen. Nee, sommige problemen die ons ondermijnen moeten opgelost worden maar daarnaast zijn wij ook gewoon een chemisch fabriekje.Een te laag serotine gehalte kan de poten van onder je stoel wegschoppen net als te weinig zingeving.Volgens mij is het en en.Ik ben wel wat ongerust. Je zegt niet zo vaak iets over je zielsroerselen dus doe er aub wat mee.Er zijn vakantiekampen geweest in de bossen waar ik ook niet al te fris erbij liep. Geen douche, in de bossen aan de gang met kinderen. Vond ik heerlijk, echt buiten moest dan altijd weer wat afkicken als ik thuis kwam.Echter als mijn persoonlijke hygiene thuis wegvalt dan gaat het met mij niet goed.Nu verwacht ik dat bij Marjo het eerste speelt, ben aan het invullen mijn excuses daarvoor. Maar bij mij is het toch altijd een alarmbelletje als ik mijzelf erop betrap.Ik ben nog steeds moe maar ga mijzelf even een schop geven, moet behoorlijk veel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Marjo,nee je bent geen auto, het is van mij meer een soort vergelijkomdat ik me toch wel een beetje bezorgd om je maak.Ik zou het jammer vinden als je de brui aan je nuchterheidzou geven.Maar dat kan je alleen zelf beslissen.Verder oordeel ik niet.Het zou zonde zijn uit recalcitrantie te gaan drinken.Zo komt het bij mij over, ik hoop dat ik ernaast zit.Moest het toch effe kwijt.Dus bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Wees niet bezorgdIk drink nietIk liep net buiten in de natuurMen zou kunnen denken dat ikonder invloed wasDat was ikOnder de indrukIk besloot de bloemen niet te plukkenNu neem ik weer even tijd om te landenZodat ik straks weer aan het werk kan gaanDon't touch my time Het is goed zoals het isIk ben tevreden(Tina, ik begreep je vergelijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Net als ieder andersta ik middenin een procesDingen komenDingen gaanIk laat hetSoms ben ik me plots bewustDan zweef ik over de aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Mona, welkom hier!Moedig van je om geen wijn te kopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Pino, ik zie jou ook af en toe voorbijschuifelen: hoi!Alles goed?En nu ga ik rennen, nou ja, mijn auto'tje gaat rennen, lekker met dochter & kleinzoon naar een braderie!O ja, en ik lig na mijn "de-mist-in-gaan" (en ik noem dat zo omdat ik dat zo ervaar; ik ben gaan zuipen, en heb niet genietend twee of drie glazen wijn gedronken...ik heb niet genipt maat geslurpt)weer stevig op koers! Nou ja, vandaag dan toch!Vandaag de vierde dag alweer!Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Goed Trees,volhouden hoor.Woman,ik zie je ingelogd, hoe gaat het?Stillekes hier trouwens,zit gewoon in mezelf te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Welkom Mona,Een goed begin is het halve werk.Goed dat je geen wijn hebt gekocht.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hoi Pippi,Bedankt voor de tip, maar ik ben niet zo handig met een computer. Dus dat gaat mij niet lukken.Hoor nog bij de oude stempel;)groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Berichtje van Ferry even hierheen gecopieerd.Hallo allemaal, Zoals de meesten nog wel zullen weten, heb ik een paar weken geleden geschreven, dat een lange virendschap was verbroken. De dame in kwestie heeft borderline. Ik heb toen ook laten weten, dat het mij zo erg had geraakt. Ik heb toen veel reakties van jullie gekregen en vooral van Tapas, opmerkingen waar ik veel aan heb gehad. De tips die Tapas me had gegeven opgevolgd. En nu is sinds afgelopen woensdag er weer contact geweest. We hebben veel gepraat en het contact is sinds gisteren weer geheel hersteld. En daar ben ik heel erg blij mee. Nogmaals mijn hartelijke dank. Doen jullie met me mee?? Ik laat ook vandaag die eerste staan. groet, Ferry. Zo Ferry, nu staat het er.Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hallo,Eerste werkdag na vakantie zit erop. Ach zoiets went snel.Morgen wat vroeger beginnen ivm visite, kan ik mooi 's middags iets vroeger weg.Komt me best uit gezien het kooroptreden. Daarvoor moet ik nog even een woordje voorbereiden.Iedereen een nuchtere middag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Hoi allemaal,An, wat lees ik nou?Jeetje joh, wat vreselijk balen voor je.Dapper, dat je het hier toch gewoon komt vertellen.Ik hoop dat je jezelf nu niet naar beneden gaat halen omdat het even niet gelukt is.Denk maar terug aan al die maanden dat je zo super ging.Je bent goed zoals je bent, als je dat maar weet!Verder maandag naar de chirurg geweest om de detais van de borstoperatie te bespreken.Ging allemaal erg raar.De chirurg deed onverschillig en had het tot mijn grote schrik over het weghalen van een stuk van 5 cm.En dat terwijl er eerst gesproken werd over een verdacht plekje van 0.6 mm.Met een biopsie hadden ze alleen wat weefsel weg moeten happen.Nu dit niet gelukt is willen ze meteen een gebied van 5 cm weghalen.Moet om 15.30 bij de huisarts zijn.Ik ga een second opinion vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Wat verwarrend Rapilos.Goed dat je naar de huisarts gaat om te overleggen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2009 Dank je Albertina,Ik schrijf vanmiddag of vanavond de uitslag wel.Hoe gaat het met je been vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden