Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Dus het lijstje is:

An

Marjo

Tasseke

Water

Catie

Har

AR

Tapas

Houtje

Poly

Fiet

Sandra

Geert 111

Floortje II

Marieke

Sandra

Albertina

Tine

Carolien

Roos2303

Flocko : super top!

Darjeeling :D;)

Marion... klinkt naar een paniekaanval, ook zo moeilijk zo'n pil, komt goed joh en anders gewoon weer bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HenkieT: joepie, ja ik ook koffie graag.

Geplaatst

wat een lange lijst!

enne witje sterkte met de paniekaanval en sandra met je buikpijn. het beste is wel gewone cola zonder prik.
mijn zoontje kreeg dat altijd in het ziekenhuis als dreumes als ie het aan zn darmpjes had bijv.

aan de rest ook veel succes vanavond!

winkel blijft voor mij trouwens ook het moeilijkste punt. pas na 17.00 als ik gewoon de deur niet meer aan kan is mijn gevecht voorbij. dan moet ik koken, kindjes badderen en naar bed brengen. dan kán ik gewoon niks meer halen.
maar ja, 9.9 van de 10 keer verlies ik die strijd en vaak al s ochtends vroeg als ik ze naar school heb gebracht. snel effe langs de winkel zodat ik de rest van de dag niet meer hoef te vechten.

heb de refusal genomen dus. strijd is nog niet helemaal weg maar ik verwacht dat het morgen beter zal gaan?

XXX

Geplaatst

Leunt even ontspannen achterover. Vanmiddag was t voor t eerst dat ik me een beetje gewoon voelde, niet zo overdreven gespannen, op t angstige af, vanmorgen nog wat somber maar vanmiddag zomaar even gewoon, dat was wel een kadootje, vanavond nog een uur gezwommen, alles doet me zeer :) dat zal ook wel goed voor me zijn, nog twee weken tot mijn intakegesprek, die tijd hou ik t wel droog, ik en mijn antabus :) IK ben wel eens eerder gestopt met drinken, meestal voor even of voor een tijdje maar ik kan niet herinneren zo veel afkcikverschijnselen te hebben gehad als nu, dat zal wel een teken aan de wand zijn. voor diegenen die denken hij reageert niet zo veel op anderen, t is geen egoisme, Ik zit nogal in mijn eigen hoofd denk ik

Geplaatst

Roos, ik neem de eerste refusal morgenvroeg.

An, goed dat je me op de lijst hebt gezet, want ik verrek het gewoon om nu drank te halen. Ik heb A gezegd en ga nu ook B zeggen. Ook zonder drank komt de rust terug merk ik.

Mijn man komt net weer thuis en zegt doodsimpel. Niet aan denken het zit gewoon tussen de oren de hele paniek, net als met drinken. :o

Geplaatst

Allemaal sterkte de rest van de avond met al het gedoe!

En gooi het er lekker uit, niemand heeft er hier last van.

Ik kan onmogelijk op iedereen reageren maar wil Anjo speciaal een :present: bloemetje geven voor de moeilijke situatie waar ze in zit en evt. mogen opgenomen worden. Ik hoop dat het je heel veel rust gaat geven.

Mijn gesprek vanmiddag met vriendin bij haar werk ging goed, ik heb blijkbaar talent voor dat soort dingen. Heb een andere vriendin 2 jaar lang begeleid bij haar bedrijfsarts, dat was wel andere koek. Die lag echt in de kreukels compleet en is nu ook compleet afgekeurd. Heel jammer, maar ja, ik weet natuurlijk hoe het gaat.
Ik was zelf ook langer dan 2 jaar ziek en was 4 x gereïntegreerd en wel 4 x mislukt en ben nu ook afgekeurd.

Maar ik heb altijd nog hoop en daar ga ik ook voor, dat mijn vrijwilligerswerk me ooit weer naar een betaalde baan zal leiden, hoe klein en onbelangrijk ook.

Geplaatst

Ja Carolien, dat denk ik ook met die anafranil. Ik heb zulke hevige straatvrees gehad en gebruik de anafranil al vanaf mijn 32e, dus 23 jaar. Ik heb dit echt in geen 23 jaar meer meegemaakt en ik ga ook morgen mijn huisarts bellen.

Geplaatst

Marion,
Van naltrexon kun je wel heel slaperig worden en je hart gaat er echt niet harder van slaan.
Wel in het begin goed opletten wat de versuffende effecten op je zijn. Ik kon ongeveer 2 uur na inname pardoes in slaap vallen. Maar let wel: ik had toen geen Refusal en ook geen goede begeleiding bij het stoppen van de gewone ambulante verslavingszorg.
*even aanvullen: ik dronk er toen ook nog bij al was het veel minder.

Huh, ik zie daar steeds gesproken worden over een lijst voor een prijs om middernacht?
Ik wil zonder prijs ook wel drankvrij blijven. :D

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
sneeuwwitje

Roos, ik neem de eerste refusal morgenvroeg.

An, goed dat je me op de lijst hebt gezet, want ik verrek het gewoon om nu drank te halen. Ik heb A gezegd en ga nu ook B zeggen. Ook zonder drank komt de rust terug merk ik.

Mijn man komt net weer thuis en zegt doodsimpel. Niet aan denken het zit gewoon tussen de oren de hele paniek, net als met drinken.
:o

Marion: als je vanavond nou eens doorkomt.
Dat is ook de rede waarom ik vanmorgen het lijstje begon.
We zitten met zovelen in hetzelfde schuitje.
Even dat beginnetje maken.
En echt, het gaat allemaal beter worden.
Maar het duurt even, maar je krijgt er zoveel voor terug.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanmiddag WEER in die ijskast ging kijken om zeker te weten dat er niks meer lag. Dat is de prijs die je moet betalen als je die eerste weer neemt.

Ook had ik een hele positieve ervaring vandaag, weer in de auto en realiseerde me dat ik compleet ontspannen kan autorijden.
Dat heeft lang geduurd.
Nog veel meer angsten heb ik momenteel niet en dat is voor mij nog heel nieuw eigenlijk.
Angsten zijn niet zomaar weg, dat kost tijd.

We zetten gewoon door vandaag.
Vandaag telt!!!!

Komop allemaal !!!

Geplaatst

Haha Corinne: het zou Corinne niet zijn om GEEN PRIJS te willen. Hihi!!!
Je bent een kanjer hoor en nu al 70 dagen rookvrij... jij hebt je prijs vandaag al gehad ;)

Geplaatst

Goedenavond samen, wat een enoooorm lange draad, gaat dat iedere dag zo, hier? Slepen jullie elkaar er door heen of zo?

(ja ik ben nieuw, heb in het 'wie is wie ' gedeelte even een poging gedaan mezelf neer te zetten ;-))

Geplaatst

He, lach nou niet.
Wat is dat nou de laatste tijd? Als ik bloedserieus wat zeg of doe, schiet mijn omgeving in een deuk. Nou ja, zeg. 'k Wist niet dat ik zo een positief louterende invloed kon hebben.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...