Spring naar bijdragen

dinsdag 12 mei


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo net de kindjes naar school gebracht en ik maak zo maar eens wat thee denk ik.
refusal durf ik nog niet te nemen hoor! voel de drank nog door mn lijf.
geld voor drank heb ik niet,..alles is op en verwacht vandaag mijn uitkering en dan boodschappen doen want heb veel voorraad moeten gebruiken deze maand. zal een moeilijk moment worden in de winkel.

gister als een blok in slaap gevallen en aan 1 stuk door geslapen. had een vriend gebeld en moest huilen maar helemaal los kwam het niet. wel was ik echt uitgeput ineens.
vind het achteraf ook vervelend dat als ik met klote voel dat ik mensen dan ga bellen en msnnen. echt een slechte gewoonte van me maar gelukkig is dat al stukken minder dan vroeger.

succes iedereen vandaag en werk ze aan wie moeten werken!

oja 2303 is een geboortedatum van iemand. vind het gewoon makkelijker op forums om niet alleen maar een naam te gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook mee An, vandaag drink ik niet!! ben reuze benieuwd wat ik dan vanavond gewonnen heb ;)

Tasseke, wat een naar nieuws zeg. Kan me voorstellen dat je daar kapot van bent.
Zo komt de waanzin wel erg dichtbij!

Albertina, werk ze en voorzichtig met het pootje he, als het niet meer gaat gaat het niet!

Vie wil ik heel veel succes wensen, vandaag de grote dag die wel eens je hele leven zou kunnen gaan veranderen.
Ik hoop dat alles zonder complicaties zal gaan en dat je zometeen beter mag horen.

En nu maar eens douchen en deze dag beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen medestrijders,ik wens jullie allemaal al het goede.Ik ben vandaag een maand zelf medestrijder,zie ik net,en ben blij dat ik die stap heb gezet.Ik heb (nog) niet zoveel sociale contacten,wel een paar familieleden en één hele goede vriend bij wie ik ook alles kwijt kan,verder een groepje mensen bij de Iriszorg(waar ik al sinds circa 1987 met regelmaat hulp heb gezocht én gekregen) en verder wat mensen met wie ik geregeld contact heb.Daarom vind ik het heel erg fijn om met jullie te delen en jullie verhalen te lezen.Ik vind het nog moeilijk om te reageren op mensen,er komt zoveel voorbij,ik heb wel geleerd om niet te snel te reageren,lukt vast nog niet altijd,ik denk er langer over na en reageer dan, of ook niet,omdat het moment dan voorbij is en het water onder de brug lijkt,maar leer ook dat reacties ook later kunnen omdat velen toch alles terug lezen,wat ik zelf de laatste weken ook heb gedaan. Maar goed,ik drink vandaag niet en hoop dat wie dat ook niet wíl dat ook niet doet,en dat verder iedereen zijn/haar dagdoel waar maakt,een fijne dag met veel kracht en wijsheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een hééél heftige dag.

Eerst naar Psy-Q met de uitslag van hun onderzoek en besluit over doorverwijzen naar www.lcvt.nl waar ik het eerder over had.

Dan naar huis en 100 dingen doen.

Dan om 1500 uur vriendinnetje ondersteunen naar Bedrijfsarts (figuurlijk) haar baas komt ook en ze ziet er reuze tegen op.

Dan nog ergens iets te eten fixen, naar de bank (dringend!) en dat soort kleinigheden. Kan nu al in paniek raken.

Maar dan is Tina ook in paniek die zit nu in de taxi. Pfffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik heb niet gedronken gisteren, jippie!
En vandaag ga ik voor droog.
Ik wil fris opstaan smorgens
Wel butnacht gehad, slecht geslapen, veel wakker
Ene hoestbui na de andere.
Ik ga vandaag de slaapkamer maar eens stoffen hahahahaha
De oudste is naar school jongste is wat ziekies. net lekker gebadderd.
Mn was en droger staan al weer te loeien en de stofzuiger staat ingeplugd. Let the day begin!

Allemaal veel succes vandaag
Ik laat de eerste staan.

gr
pinkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, sta in de krant heb hem net gehaald...tsja, je haalt niet dagelijks de krant :D Met naam en toenaam plus grote foto. Bergschoenen aan vandaag en flink de veters aantrekken dus ;)

Ben benieuwd Houtje! Spannend....beetje eng ook. Sterkte vandaag :present:

Poly, goed dat je jezelf op het lijstje hebt gezet. Ik vind het een goed idee van An. Misschien moeten we die erin houden....extra motivatie. Apart topicje dan maar? Kan geen kwaad en je kunt het als een statement zien daar dagelijks je naam onder te plaatsen! Vooruit, ik ga ermee aan de slag :) Pinkeltje en Roos? Ga ervoor vandaag....jullie naam misschien ook op het lijstje? Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niets met ADB te maken hoor Fiet. Ben gisteren naar een visie wijkvernieuwing geweest; betreft de wijk waar ik woon. Je kunt erover lezen in het draadje van gisteren....rond 00.00 geplaatst.
Tsja, ben zomaar mijn anonimiteit verloren, heb er geen moeite mee...mag er tegenwoordig zijn van mezelf ;) De buurt heeft me wel anders gekend...vandaar :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...