roos2303 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ff, An heeft vanmorgen gevraagd wie mee doet met vandaag niet drinken, en dat lijstje wordt steeds langer en wie mee doet maakt vanavond om 24.00 uur kans een mooie prijs Doe je ook mee????Goedzo Roos, beslissing genomen, kan je nu stoppen met twijfelen, piekeren, zal ik wel zal ik nieten... en wie weet win jij vanavond laat wel de hoofdprijs!!!Vandaag gewerkt op mijn vrije dag, dus donderdag neem ik vrij... maar de laatste grote opdracht is gedraaid en kan morgen geniet en gevouwen worden. Daarna ben ik gaan hardlopen en nu net thuis. Dat was wel een goeie zet dat hardlopen.. hond mee, gewoon even mijn hoofd leegrennen.Zometeen douchen en daarna aan de bami met babi pangang, mmmmmmmIk ben inmiddels trouwens 8 kilo kwijt en voel me een ander mens! Het puilt en knelt niet meer zo en ik begin ook weer het voordeel te merken met hardlopen.Ik tut me weer meer op, besteed weer meer aandacht aan mijn kleding en uiterlijk en dat voelt goed.Ben nog steeds blij met mijn spartamet al lacht iedereen me uit Laat de zomer maar komen! ik ben er klaar voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Hoi allemaal!!Het is teveel om iedereen persoonlijk te beantwoorden, maar ik voel de positieve vibes hier op het forum vandaag!! Ondanks alle sores die we allemaal meemaken. Suus, goed dat je hier weer bent en gefeliciteerd met je baan!En Roos, ik ben nu 12 dagen aan de Refusal en ik heb nog nooit zo'n rust in mijn hoofd gehad wat betreft drinken, dus: DOEN!!!!! Zie anders ook mijn draadje :De refusal in mijn leven.Kinderen, ze kunnen zo hard, direct en gemeen zijn, juist naar ouders. En het komt juist bij hen het hardst aan. Eigenlijk zou je ze op zulke momenten achter het behang willen plakken totdat ze beseffen hoe blij ze moeten zijn met een moeder, maar ja, hoe meer je het hoopt, hoe meer ze de kont tegen de krib gooien, lijkt wel!En zet mij maar op het lijstje! Ik ga het ruimschoots halen hihi.Succes iedereen en tot later!!Flocko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Anjo, jammer dat je er zaterdag dan niet bij bent.Roos, heb je de refusal genomen??Ik ben naar de verslavingsarts geweest. Nou het lijkt wel of ik boodschappen heb gedaan.Ik heb refusal gekregen, Hij wilde eerst antabus doen, maar dan moet je bijbetalen en bij refusal niet. Ik moet 3 dagenlang 2 tabletten van 250 gram nemen en dan een halve per dag. daarnaast heb ik naltrexon gekregen, dat met de trek naar alcohol remmen, je kunt er wel onrustig van worden, daarnaast heb ik vitamine b complex forte en thiamine gekregen. Echt een tas vol.De eerste dagen zal ik ws. ontzettend moe worden.Het ging zostraks even door mijn koppie, zal ik vanavond nog één keer drinken, terwijl ik met een tas medicijnen naar huis liep. Nee dus, zet mij ook maar op het lijstje.Zit er hier iemand in de WIA??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Dar, gipparg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ben nu aan de groene thee. Het is best kalmerend en helpt tegen buikpijn. Ik probeer een vreselijke buikpijn te bestrijden. Heeft iemand nog andere ideeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik heb ook mijn boodschappen moeten doen.Dat is voor mij ook altijd even een gevecht om voorbij die flessen te lopen.Ik heb dan maar even aan mijn prijs gedacht die ik straks ga winnen hi hi hi.Nog altijd niets gedronken, en ook geen drank in huis; dat is voor mij het beste denk ikNu ga ik naar het nieuws kijken.Lieve groetjes aan iedereen, en tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Iedereen gaat niet drinken vandaag lees ik, wat helemaal goed /me doet ook mee na vandaag is de eerste week achter de rug, dan is t tijd dat t leven ook weer een beetje normaler wordt maar dan zonder drank, veel sterkte en wijsheid allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik word me toch een portie naar, echt heel naar.Ik heb mijn eertse tablet naltrexon een half uur geleden genomen.Mijn linkerkant, handen, voeten schouders hoofd wordt heel maal doof.Echt heel eng, bijna geen kracht meer. Ik ben alleen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Zelfs mijn tong tintelt helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 dan zou ik snel iemand bellen of een dokter bellen, niet afwachten, onderneem aktie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Echt waar, ik word paniekerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ja heb alles doorgegeven, ook de apotheek heeft gecontroleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Oh, ik ga even naar de buurvrouw, haar vriend is huisarts en volgens mij is hij er wel. Of is dat raar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Hoi Pipp,hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Sneeuwwitje,Het lijk me verstandig om iemand te bellen om heel even bij je langs te komen. Ga even bij de buren langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ja meid, het blijft knokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Darlingen,Thanx , ik zit nu met een fles cola voor mijn laptob. Je hoort wel als het overgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik probeer om nu de weekenden ook maar niets meer te nemen.Vanaf 1 mei gaat het goed. Door de week gaat het top. Is het helemaal uit het systeem. Verslaving zit ook tussen de oren. In de weekenden bleef het niet meer bij een paar. Het werden er weer meer dan een paar. Vandaar nu maar eens helemaal stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik ben weer terug, volgens hem had ik een paniekaanval. Hij heeft mijn pols gevoeld en mijn ademhaling ging ook te snel. het is nog niet helemaal over, maar het komt niet door die medicijnen. Ik heb volgens hem te veel stress. en zorgen.Poeh, wat een gedoe. Ik durf de hond nog niet uit te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik ben sinds een maand mijn anafranil op mijn eigen houtje aan het afbouwen. Anafranil is tegen straatvrees en paniekaanvallen. Ik wil te veel in een keer. Oh ik denk dat ik ook niet naar Amersfoort meer durf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Oh en Kohtje had voorgesteld om mij op te halen , hij moet daar een heel eind voor om rijden en nu durf ik niet meer. Gossie, ik ga geen alcohol halen, om rustig te worden, ik moet hier doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 doe maar rustig aan witje, die hond loopt niet weg . eerst maar even op adem komen van de schrik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 en nee ga maar geen alcohol halen, daar wordt het en jij ook niet beter van, heel goed van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik heb van de week tussen neus en lippen aan mijn huisarts verteld dat ik sinds 3 weken de anafranil gehalveerd had. Ze zei, oh en gaat het goed. Ik zei jawel. Ze zei, dan zet ik dat in mijn computer voor de apotheek. Klaar, dat was het. Verder niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden