Spring naar bijdragen

dinsdag 12 mei

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ff, An heeft vanmorgen gevraagd wie mee doet met vandaag niet drinken, en dat lijstje wordt steeds langer en wie mee doet maakt vanavond om 24.00 uur kans een mooie prijs ;)
Doe je ook mee????

Goedzo Roos, beslissing genomen, kan je nu stoppen met twijfelen, piekeren, zal ik wel zal ik nieten... en wie weet win jij vanavond laat wel de hoofdprijs!!!

Vandaag gewerkt op mijn vrije dag, dus donderdag neem ik vrij... maar de laatste grote opdracht is gedraaid en kan morgen geniet en gevouwen worden.
Daarna ben ik gaan hardlopen en nu net thuis. Dat was wel een goeie zet dat hardlopen.. hond mee, gewoon even mijn hoofd leegrennen.
Zometeen douchen en daarna aan de bami met babi pangang, mmmmmmm

Ik ben inmiddels trouwens 8 kilo kwijt en voel me een ander mens! Het puilt en knelt niet meer zo en ik begin ook weer het voordeel te merken met hardlopen.
Ik tut me weer meer op, besteed weer meer aandacht aan mijn kleding en uiterlijk en dat voelt goed.
Ben nog steeds blij met mijn spartamet al lacht iedereen me uit ;)

Laat de zomer maar komen! ik ben er klaar voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!!
Het is teveel om iedereen persoonlijk te beantwoorden, maar ik voel de positieve vibes hier op het forum vandaag!! Ondanks alle sores die we allemaal meemaken.
Suus, goed dat je hier weer bent en gefeliciteerd met je baan!
En Roos, ik ben nu 12 dagen aan de Refusal en ik heb nog nooit zo'n rust in mijn hoofd gehad wat betreft drinken, dus: DOEN!!!!! Zie anders ook mijn draadje :De refusal in mijn leven.

Kinderen, ze kunnen zo hard, direct en gemeen zijn, juist naar ouders. En het komt juist bij hen het hardst aan. Eigenlijk zou je ze op zulke momenten achter het behang willen plakken totdat ze beseffen hoe blij ze moeten zijn met een moeder, maar ja, hoe meer je het hoopt, hoe meer ze de kont tegen de krib gooien, lijkt wel!

En zet mij maar op het lijstje! Ik ga het ruimschoots halen :) hihi.
Succes iedereen en tot later!!
Flocko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, jammer dat je er zaterdag dan niet bij bent.

Roos, heb je de refusal genomen??

Ik ben naar de verslavingsarts geweest. Nou het lijkt wel of ik boodschappen heb gedaan.Ik heb refusal gekregen, Hij wilde eerst antabus doen, maar dan moet je bijbetalen en bij refusal niet. Ik moet 3 dagenlang 2 tabletten van 250 gram nemen en dan een halve per dag. daarnaast heb ik naltrexon gekregen, dat met de trek naar alcohol remmen, je kunt er wel onrustig van worden, daarnaast heb ik vitamine b complex forte en thiamine gekregen. Echt een tas vol.
De eerste dagen zal ik ws. ontzettend moe worden.

Het ging zostraks even door mijn koppie, zal ik vanavond nog één keer drinken, terwijl ik met een tas medicijnen naar huis liep. Nee dus, zet mij ook maar op het lijstje.

Zit er hier iemand in de WIA???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook mijn boodschappen moeten doen.
Dat is voor mij ook altijd even een gevecht om voorbij die flessen te lopen.
Ik heb dan maar even aan mijn prijs gedacht die ik straks ga winnen hi hi hi.
Nog altijd niets gedronken, en ook geen drank in huis; dat is voor mij het beste denk ik
Nu ga ik naar het nieuws kijken.
Lieve groetjes aan iedereen, en tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen gaat niet drinken vandaag lees ik, wat helemaal goed :)
/me doet ook mee :) na vandaag is de eerste week achter de rug, dan is t tijd dat t leven ook weer een beetje normaler wordt maar dan zonder drank, veel sterkte en wijsheid allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer om nu de weekenden ook maar niets meer te nemen.
Vanaf 1 mei gaat het goed. Door de week gaat het top. Is het helemaal uit het systeem. Verslaving zit ook tussen de oren.

In de weekenden bleef het niet meer bij een paar. Het werden er weer meer dan een paar. Vandaar nu maar eens helemaal stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug, volgens hem had ik een paniekaanval. Hij heeft mijn pols gevoeld en mijn ademhaling ging ook te snel. het is nog niet helemaal over, maar het komt niet door die medicijnen.
Ik heb volgens hem te veel stress. en zorgen.
Poeh, wat een gedoe. Ik durf de hond nog niet uit te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...