FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik heb vandaag telefonisch de uitslag doorgekregen van de bult van mijn hond en het is gelukkig VET!!! :D Het is nog wel even afwachten of de antibioticum genoeg aanslaat zodat de ontsteking wegblijft, vetweefsel is moeilijk te berieken voor antibioticum. Als het niet weggaat, moet de bult alsnog verwijderd worden. Maar het is dus een goedaardige bult! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Anjo, je omschrijft mi precies waar de kneep zitIk bedacht mij vanochtend op de fiets iets soortgelijks.Ik heb zolang toegestaan dat anderen de ruimte innemen. Het is nu zaak om mezelf ruimte toe te staan.Dat gaat soms moeilijk, want a.) Oud gedrag, ik heb altijd die ruimte weggegeven en dat iseen automatisme geworden, b.) Mensen die die ruimte (onbewust) altijd konden innemenen mij nu die ruimte wel gunnen, kennen zelf ook oud gedrag of zoeken een bepaalde vorm van recalcitrantie, want what the h*ll is going on!Aan alle kanten wennen dus. Zolang wij blijven oefenen zal het goed komen.Stick to yourselfSterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Marieke, goed te horen dat je weer lekker fris bentIn alle opzichten! Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Mooi Fish!Goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Marjo: ik bedacht me vanmorgen (in de auto)..... dat hier thuis geen r%%t veranderd.Therapien.,........ heel veel oefenen en nog eens en nog eens en nog eens etc.Ik probeer mezelf te veranderen, aan te passen, aardiger te zijn, de juiste woorden te kiezen.. en dat kan ik dus beter allemaal helemaal niet doen, want het lijkt hoe meer ik mijn best doe hoe feller de strijd weer wordt. Dus gewoon door blijven ademen, en nu ga ik koken. kookse allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ja Fish, heel goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Het is me gelukkig gelukt om gister niks te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Die meeting, mogen daar ook dogjes komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 vandaag gesprek gehad,..en over de refusal gesproken en ze heeft me alles nog eens goed uitgelegd.ook waren we er uit dat ik op het punt sta waar ik echt keuzes moet gaan maken.nu zit ik in enorme tweestrijd! refusal nemen ja of nee? heb het hier naast me liggen maar vind het eng,...voor mij echt een grote stap op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Roos, moet je niet eerst een paar dagen niet gedronken hebben voor je aan Refusal kan beginnen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 nee hoefde niet volgens haar. heb ook blaastest gedaan om te kijken of het bier van gister er al uit was. ik had 0.0 promille dus kan het slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ok. Als je bang bent dat je vandaag gaat drinken zonder deze pil, zou ik het nu nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Maar blaastest is geen bloedtest, anders zou ik 'm morgen nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 An, soms is het niet meer mogelijk omde ruimte opnieuw in te delen. Dan is er teveel kapot en zijn zaken onomkeerbaargeworden.Dat moet je voor jezelf uitmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: wingchunVandaag weer verder oefenen: Structuur. Geen haast. Eventuele negatieve gevoelens liefdevol omarmen. De ruimte zoeken. Op tijd ontspannen. Goed eten. Goed plan, Wing! Beetje gelukt tot nu toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Maar waar je ook voor kiestAltijd zal je de ruimte voor jezelfopnieuw moeten indelen...Ik ga ook maar eens koken zoDe kinderen gaan morgen op schoolkampIk lijk uitermate rustig binnen het tumultEen ieder zorgt voor zijn eigen tasIk doe de logistiek en help waar nodigMorgen stap ik op de fiets naar de caravanIk ga hier niet 3 dagen samen zitten meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Mag ik vragen waar het lijstje met namen op duidt? Kan het niet terugvinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 quote: Originally posted by: CarolienAn, ik zou zeggen hou op met aanpassen en word en blijf jezelf. Je in een jasje persen waar je eigenlijk niet in past, dat gaat zich naar mijn bescheiden mening vroeg of laat wreken. Kan je ineens enorm de P inkrijgen, zo van verd**** waar doe ik nou zo m'n best voor het helpt geen moer. En dan weet je het risico Laten die anderen zich maar aanpassen en wennen aan hoe JIJ bent, blijft en gewoon AN is. Einde speech hahaha! Geweldige speech!!Ik ben inderdaad niet in wat voor een jasje ook te persen.Marjo: ja uiteindelijk moet je zelf de ruimte weer in gaan vullen.Eigenlijk ben ik er zo moe aan allemaal.Nee, ik geef niet op hoor, maar ben het zo moe.En nee ik ga ook niet drinken vandaag.Ik sta op de lijst en...ik wil de prijs in ontvangst nemen om 24.00 uur... ROOS jij toch ook???Gewoon die pil erin hoppa!! Ogen dicht, neus dicht en doorslikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Welk lijstje?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Hoi An,Ik weet uit ervaring dat indien ik mij continue aanpas aan de mensen om mij heen, ik op een gegeven moment zo boos op mezelf en anderen word, dat ik juist in de bingebui beland. Het is eigenlijk tegen je natuur handelen.Maar hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 ik ga ff chillen op de bank, ik lees later terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 weet je wat, ik neem hem gewoon dan! zet mij maar op de lijst!nu ga ik eten,.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Dus het lijstje is: An Marjo Tasseke Water Catie Har ARTapasHoutjePolyFietSandraGeert 111Floortje IIMariekeSandraAlbertinaTineCarolien ROSE2303 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En Roos2303 zit ie erin??????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden