Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 mei 2009

Tatum

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zou dat zo zijn Wing?
Ik schaam me wel voor de keren dat ik mensen heb teleurgesteld of heb voorgelogen toen ik dronken was. Bijvoorbeeld op het laatste moment afspraken afzeggen, of er gewoon niet voor iemand zijn. Volgens mij is dat niet aangeleerde schaamte, maar een ingebouwd verantwoordelijkheidsgevoel.
Maar als je bedoelt de schaamte dat je alcoholist bent/was (daarover zijn de meningen verdeeld) ben ik het met je eens, dat is aangeleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie sinds ik 50 ben geworden hoor ik bij de hangjongeren hier Volhouden meis want heb me laten vertellen dat je na 12 1/2 jaar zo'n kopperen labeltje krijgt en ik wil per se weten waarop die past hahaha

Zo en nu die grote ijsco want weer niemand geweest voor mijn huis. Neem die met citroensmaak want die past het beste bij mijn gezicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi

Hier de eerste Meetingganger op haar retour (gewoon weer terug dus).

Het gaf een warm gevoel oude en nieuwe bekenden te zien, spreken en huggen ((((( :heart: )))).

Maar ik ben BEK-AF. En ben om 17 uur opgestapt, was om half 12 in Afoort om met twee forummers vanaf CS naar de meeting de rijden. En dan zijn er nog mensen die 2,5 tot 3 uur moeten reizen om weer thuis te komen. Wat een inzet en motivatie.

Mijn huis is ontploft dus daar ga ik eerst wat aan doen (met dank aan Zoon die zijn hockeyspullen niet kon vinden...).

Het was fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...