An Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendAn, is er iets speciaals waar je mee zit? Ja ik zit met mezelf !Ik heb trouwens een pizza van de pizzeria, burp.... was lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Hier ook al gegeten,pasta carbonara met broccoli.Errug lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Zit wel goed in mijn anonieme velletje en de zon heeft me een mooi kleurtje bezord om alvast te wennen aan de zomer hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Pas als druppeltje toch beter in mijn rol zo. Moet nl mijn naam eer aan doen want je krijgt hier een medaille na 12 1/2 jaar dus moet nog 11 jaar aardig doen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Zou dat zo zijn Wing? Ik schaam me wel voor de keren dat ik mensen heb teleurgesteld of heb voorgelogen toen ik dronken was. Bijvoorbeeld op het laatste moment afspraken afzeggen, of er gewoon niet voor iemand zijn. Volgens mij is dat niet aangeleerde schaamte, maar een ingebouwd verantwoordelijkheidsgevoel.Maar als je bedoelt de schaamte dat je alcoholist bent/was (daarover zijn de meningen verdeeld) ben ik het met je eens, dat is aangeleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Wat is er dan zo erg aan jezelf, An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Drup dan mogen we hier nog wel even blijven hangen, 12 1/2 jaar! Dat mag dan wel een heeeeeel mooie medaille worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Oh, en Wing, een recept van die soep mag je op de receptendraad zetten, asjeblieft. Want dat lijkt me inderdaad erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Ik heb lekkere Ierse mergpijpen gekocht voor mijn doggies!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 En voor mij zit de pizza in de oven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Fijn dat je in ieder geval van de pizza genoten hebt, An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 goeienavond allemaal t is prettig vertoeven tussen jullie weet iemand toevallig hoe ik mijn foto up kan loaden als avatar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Ik maak ook altijd een grote pan bolognesesaus, op de echt Italiaanse manier.De hele dag laten pruttelen of op z'n minst 4 uur.Lekker meteen weer voor een paar keer etenin de vriezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Herman Brood spraK de wijze woorden, spijt is wat een koe schijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Henkie, je kan alleen uit de bestaande Avatars kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Ja Vie sinds ik 50 ben geworden hoor ik bij de hangjongeren hier Volhouden meis want heb me laten vertellen dat je na 12 1/2 jaar zo'n kopperen labeltje krijgt en ik wil per se weten waarop die past hahahaZo en nu die grote ijsco want weer niemand geweest voor mijn huis. Neem die met citroensmaak want die past het beste bij mijn gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 quote: Originally posted by: albertinaIk maak ook altijd een grote pan bolognesesaus, op de echt Italiaanse manier. De hele dag laten pruttelen of op z'n minst 4 uur. . Wanneer kunnen we langskomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Fish,je bent welkom hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Henkie je kan avators uploaden uit de bestaande maar je eigen foto niet in het kader van de privacy. Klinkt een beetje raar na vandaag maar dat moet Tactive maar verandtwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Verleden week zag ik nog een ducumantaireover Herman Brood.Het raakte me enorm hoe die man zijn levengeleefd heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Ik geef me ook op Tina:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 ja he aLbertina, Herman was een mooi mens, hij was in ieder geval echt die vraag was niet erg serieus hoor druppeltje, die was na de discussies van vandaag om een lachje te ontlokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 HoihoiHier de eerste Meetingganger op haar retour (gewoon weer terug dus).Het gaf een warm gevoel oude en nieuwe bekenden te zien, spreken en huggen ((((( )))).Maar ik ben BEK-AF. En ben om 17 uur opgestapt, was om half 12 in Afoort om met twee forummers vanaf CS naar de meeting de rijden. En dan zijn er nog mensen die 2,5 tot 3 uur moeten reizen om weer thuis te komen. Wat een inzet en motivatie. Mijn huis is ontploft dus daar ga ik eerst wat aan doen (met dank aan Zoon die zijn hockeyspullen niet kon vinden...).Het was fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Nou zou zomaar kunnen Drup.Je woont vlak in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 En Zoon is dit weekend officieel naar zijn vader, daar moet hij zo naar toe. Ik heb echt behoefte aan een paar uur alleen zijn. Hij koopt maar een patatje onderweg, sprak de ontaarde moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden