Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik vind het heel raar dat alcohol verslaving zo'n
verkapt geheim is.
Het is in elke supermarkt en elke plek die je maar kunt
bedenken, te koop.
Over sigaretten wordt hemel en aarde bewogen en
daarbij komt ook nog dat ze steeds maar duurder worden.
Alcohol is relatief goedkoop en daar wordt niets aan gedaan.
Raar maar waar.

Geplaatst

Ja, maar ik schaam me toch wel een beetje.
Ik moest voor a.s. woensdag de tapasavond van ons vrouwengroepje regelen. Ik ging gisteren naar het restaurant om te reserveren en vroeg of er alcohol in het eten zat, want er is een persoon die heeft medicijnen en mag absoluut geen alcohol. Waarom zeg ik niet gewoon, IK heb medicijnen en mag geen alcohol.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
sneeuwwitje

Ja, maar ik schaam me toch wel een beetje.

Ik moest voor a.s. woensdag de tapasavond van ons vrouwengroepje regelen. Ik ging gisteren naar het restaurant om te reserveren en vroeg of er alcohol in het eten zat, want er is een persoon die heeft medicijnen en mag absoluut geen alcohol. Waarom zeg ik niet gewoon, IK heb medicijnen en mag geen alcohol.

Sneeuwwitje, je hoeft je niet te schamen. Tevens is er niets mis mee hoe je dat verwoord hebt bij het reserveren. Waarom zou je in dit geval in de IK-term praten. Nergens voor nodig als je dit niet wilt.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
An

Ik zit trouwens nog in een MEGA dip en heb net een MEGA pizza besteld, hopelijk fleur ik daar van op.

Ik hoop voor je dat die net zo lekker is als mijn Steenoven Mozzerella!!
Heb je ook een Jumbo in de buurt?

Geplaatst

Hallo Stopa, Je hebt volkomen gelijk, maar ik ben bang dat die man nu gaat zeggen. Er mocht iemand geen alcohol in het eten, dus ik wil even zeggen, dat in deze saus wel alcohol zit.

Tja zie je iedereen al kijken, allemaal van die nieuwsgierige vrouwen. Sommigen die willen het onderste uit de kan weten. Ik baal nu dat ik het gevraagd heb.

Geplaatst

Sneeuwwitje, het kan nog gekker. Waarom niet gewoon zeggen: ik wil geen alcohol!?
De meeste mensen zijn er nu wel aan gewend dat ik geen alco meer drink, maar als ik die vraag krijg zeg ik altijd: nee dank je, ik drink liever spa.
Vind ik iets om trots op te zijn.
ik zie toch al die hele schaamte niet zo voor me. Je bent toch geen moordenaar, kinderverkrachter, oplichter of wat?
We hebben een verslaving en daar doen we wat aan, elk op onze eigen manier. Dat vind ik een groot iets.
Dus wie kan me uitleggen waar de schaamte vandaan komt?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...