Spring naar bijdragen

Zondag 17 mei

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chips, mijn ontbijt bestaat tot nu toe weer geheel uit peuken en senseo...Ga een boterham smeren Har, potverd@mme! Eikel! Graatmager pakhuis! Ondergewichtige hyperdepiep! Whaah, mis de vrouw die me de boterham onder de neus smeert %$#@^&

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, helemaal een plakoor van de telefoon :)

meiden uit bed gepord en nu druk bezig met de brunchhh, even gezellig het weekend bijkletsen

Druppie en Caro,

ik had het verbond van jullie niet goed begrepen, maar ben helemaal op de hoogte hoor:D
ik zal duimen!!!

ga even afhaken, eieren bakken en bijkletsen!! tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
albertina

Het is geenzins mijn bedoeling om een "vaag bericht" te plaatsen.

Ik heb mijn ervaring en gevoel beschreven.

Ook is het besproken.

Dus het is niet zo dat ik hier maar even wat schrijf en er voor het

overige niets mee gedaan heb.

Dat heb ik wel degelijk.

Dat zegt toch ook niemand. Jammer dat het zo gelopen is Tina. Tsja, soms kun je samen niet door een deur...jammer dan. Ik hoop alleen dat je dat niet weerhoudt om samen met de anderen verder te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een geweldig idee van die maskers, Adam, wil je de mijne bewaren voor een volgende meeting? ;)
wil Adam toch nog even complimenteren voor dat ontzettend goeie idee!!!!

Aan alle meetinggangers, even rustig aan want het heeft vaak veel meer impact dan je van te voren zou verwachten. Het kost mij altijd een paar dagen om weer op verhaal te komen na zo'n meeting.

Zo een nachtje bijgeslapen zo ongeveer en dat was ook hard nodig. Ik was helemaal kapot gisteren. Zo'n buurtdag gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten en toen ik thuis kwam stonden er 2 ambulances in de straat bij mijn achterbuurvrouw, niet dat ik haar echt ken, van groeten vanuit tuin en balcon en in die 7 jaar dat ik hier woon 1 of 2 babbeltjes maar het was schrikken, vooral toen ik om 12 uur met de hond uitlaten de lijkwagen zag staan. Ik vind het wel eens onwerkelijk. Ik woon hier nu 7 jaar en in die tijd zijn er in mijn straatje al 3 mensen overleden en de straat hierachter ook al 4... een gemiddelde van 1 per jaar vind ik veel en elke keer ben ik toch wel van slag al ken ik ze alleen maar van gezicht.

Vandaag nog steeds een paar buurtactiviteiten maar ik houd me op de achtergrond. Heb vanmorgen wel even geholpen met de kraam inrichten en zakken compost sjouwen maar voor de rest ben ik er klaar mee. Nu ben ik vrij. Mijn huis is een chaos, echt heel erg dus daar moet ik eerst mee aan de slag, dan morgenmiddag foto-printpapier ophalen en nog een paar expositiefoto's uitprinten en dan dinsdagmiddag mijn expositie inrichten. Ook weer spannend!

Blacky, heel veel sterkte. Kun je op een later tijdstip ook nog naar Japan?
Heel veel plezier bij Enrique vanavond! lekker swingen en genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, overheen gewalst maar van harte welkom Aro. Neem me niet kwalijk voor mijn late reactie, was een beetje teveel met mezelf bezig.

Ik doe mijn best Spud want zoals je leest heb ik nu een goede drijfveer.

Har doe het eens andersom en maak voor die vrouw eens een boterham. Ben ook een lichtgewicht dus graag een boterham met pindakaas en plakjes banaan. Beker rooibosthee, melk en een appel dan houd ik het wel met je uit tot vanavond hahaha.

Caro eerlijk gezegt zie ik weinig.

Tina natuurlijk geloof ik je maar begrijp ik het goed dat je er wat mee gedaan hebt en je jezelf nog niet helemaal veilig voelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen ,

Goeie morgen en een prettige zondag gewenst
Vandaag al mijn vijfde dag droog , ben heel blij
Maar met de antabuse lukt het natuurlijk wel
Kan niet drinken nu , maar heb er ook geen behoefte naar
Alleen spijtig van de antidepressiva , daar voel ik me niet goed van , het lijkt of ik nog steeds met een kater zit
Heb wel al wat meer energie , gisteren mijn tafel geschilderd , en vanmorgen de tweede laag , (de stoelen waren al geschilderd van over twee jaar ) eindelijk passen ze samen , hi hi
Vanmiddag op bezoek naar mijn moeder en dan zit de dag er al weer bijna op
Ben wel een beetje bang voor volgend weekend , want dan ga ik met mijn vriendin een weekendje naar zee , en dan met de nodige terrasjes en op restaurant en zo , komen de duiveltjes wel sneller
Maar ik ga er met volle moed tegenaan ,

Prettige dag verder en tot ziens

Groetjes emoke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor dat ik ff pleitos ga wil ik wel wat kwijt.

Het kan prive ook heel anders gaan. Caro en ik hadden elkaar blijkbaar meteen goed ingeschat maar een ander hier juist helemaal niet. Een mens net als jij en ik maar op een of andere manier lagen we elkaar totaal niet en vlogen elkaar telkens in de haren. Via pb een verzoek niet op elkaar te reageren ging ik daar wel op in en na diverse pb-tjes gaf ik haar mijn prive adres want vond dat zo niet werken. Nu hebben we veel contact en het blijkt een schat van een vrouw te zijn. Bedoel te zeggen men kan zich ook vergissen in een ander en heb vertrouwen in elkaar.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfffff daar kom ik weer!

heb vanochtend dus een ganze-ei gekregen van de buurman, op zich ben ik daar heel blij mee maar aan de andere kant...
ik ben niet echt in de positie om goed voor dat beest te zorgen (financieel dan)

dus ik terug naar de buurman en heb hem mijn dillema voorgelegd, begint hij te bulderen van het lachen...........

zegt hij doodleuk, als die gans ziek wordt dan ga niet naar de dierenarts maar dan draai je hem zijn nek om en gooi je hem in de pan:huh:

mmmmm, communicatiestoornis...... stadsmeidje wil boerin spelen.

maar goed, heb nog steeds dat ei en een dillema extra zal mijn waakgans dan echt ooit in de pan belanden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag eigenlijk. iedereen een fijne zondag, heb niet teruggelezen hoor maar wil even biechten dat ik net als vorige week op de repetitie (tussen 18 en 20) weer heb gedronken. 3 glazen waren het, ik heb dus in 2 repetities 1 fles wijn leeggemaakt. Domme ik, maar ach, zolang ik dan niet zoals mijn gewoonte was, thuis vrolijk verder ging en gerust nog een fles, of twee, leegdronk ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, het spijt me om dat te lezen. Vind het wel knap van je dat je het dan alsnog even uitlegd.
nu snap ik het beter.

Dank je wel voor de lieve wensen. Ik baal als een stekker dat ik de meeting heb gemist. Nee, ik heb geen pijnstillers meegekregen. Stom heb daar ook niet aangedacht om te vragen. Nu heb ik weinig tot niet geslapen. ik heb enkel een mitella maar heb al eerder mijn sleutelbeentje gebroken. Ja, toen gebeurde het onder invloed dus eigenlijk ben ik gewoon verbaasd over mijn lompheid. Nuchter, verwacht je dat niet.

mijn vriendin komt straks nog even checken en morgen komt de gth.

ik ben blij dat iedereen het zo naar hun zin heeft gehad, zij het met mixed feelings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal!

Ik heb een gat in de dag geslapen. Wat was ik moe gisteravond, van al die indrukken, gesprekken en de spanning vooraf. Het is ook mijzelf een raadsel waarom ik na twee (inmiddels dus drie) meetings nog steeds zo enorm gespannen ben vooraf, maar dit is nou eenmaal hoe ik in elkaar zit. Achteraf ben ik toch blij dat ik weer doorgezet heb, anders zou ik op den duur nergens meer komen.

Anjo, heel veel beterschap! Wat een pech zeg.

@Spud: ik kan me goed voorstellen dat je dit weer even een plaats moet geven. Waarschijnlijk komt een deel van mijn spanning ook voort uit het feit dat ik vooral in mijn begintijd heel veel over mezelf hier op het forum verteld heb. Uiteraard niet vanuit het idee dat ik de mensen hier ook daadwerkelijk een keer zou ontmoeten. Juist de anonimiteit maakte het gemakkelijk voor me.
Toch denk ik dat lang niet alle verhalen van iedereen voor eeuwig blijven hangen. Bij mij niet in ieder geval. En het voordeel van mensen ontmoeten vind ik, dat ik de verschillende indrukken die ik van iemand krijgt op het forum veel gemakkelijker kan plaatsen als ik die persoon een keer gesproken heb. Een virtuele indruk is toch altijd beperkt, en kan vaak ook leiden tot een verkeerd begrip. In real life wordt de soep meestal niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Henkie, jij vroeg naar het leven na de drank. Een heel goede vraag vind ik, want één die bij veel mensen enorm veel angst oproept.
Mijn ervaring is dat ik inderdaad minder moe ben, beter slaap, dat het duiveltje slaapt, en dat ik mijn werk, mijn leven en ook de problemen die zich zo nu en dan voordoen beter aan kan. Positief dus!
Maar... mijn ervaring is ook geweest (en dat geldt voor mij, en dus niet voor iedereen) dat al die dingen ook tijd nodig hebben, en daar had ik vaak veel moeite mee. Verwacht daarom niet dat alles al binnen een half jaar of een jaar immens veel beter wordt. Je zult wel al vrij snel merken dat je met een helder hoofd veel meer aan kunt. Maar je kunt ook een periode doodmoe zijn, omdat je lichaam alle afvalstoffen weg moet werken, en je geest tijd nodig heeft om alles te verwerken wat jarenlang in een roes ondergedompeld is geweest. Je gaat een andere manier van leven tegemoet, omdat het automatisme van steeds weer naar de drank grijpen verandert in andere manieren van reageren. En dat vraagt een actieve inzet van jezelf, zoeken naar nieuwe wegen om met oude zaken om te gaan, en dat kost ook energie. Maar je krijgt er veel voor terug!

Allemaal een fijne dag! Het is hier druilering, en ik voel de zondagmiddagblues alweer opkomen (:( ).
Hou het droog vandaag, dat doe ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...