HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 t antwoord staat er al een beetje he dat is voor mij zo herkenbaar albertina, dat is wat al mijn pogingen tot minderen of tot stoppen de das om heeft gedaan eerder, t altijd maar die slag om de arm te houden, of een uitweg van t niet drinken zo je wilt.Toen ik dat besefte, een paar weken terug nog maar wist ik dat er voor mij maar 1 weg is en dat is helemaal stoppen en daar zal ook nog wel veel ontdekt moeten worden maar dat is niet erg, t is de goeie weg en de enige voor mij, drinken is geen optie meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hoi Marion en dank je marjo, ja ik denk dat ik in t goeie spoor zit (eindelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Henk,je gaat hardstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Een vermaak om te lezenZoef! Als in een sneltrein! Je kunt goed omschrijven hoe je de boel(nog niet) ontrafelt Henk. Tijd zat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 dank je marjo, das een mooi compliment, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 t is dat de optie steno is weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Zo was het wel bedoeld in ieder geval!Zo, de oogjes haast toeMorgen werken en ik was toch moe...Soothe, alles naar wens geregeld vandaag?Nog lekker gewandeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 weltruste marjo en andere forummurs plots krijg ik mail van ieder berichtje, hoe kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Ik ga lekker slapen.Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Goeie vraager is ergens een antwoord opmaar dat ben ik vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 lacht. je bent grappig ook weltruste albertina ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Denkt. Volgens mij een berichtnaar de moeder van het forum.Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Yep marjo, alles wel.Even een beetje opgefokt, maar nu weer mijn oude zelf.Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Mooi Soothie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Henkie, zie je dat envelopje rechts boven, dat heb je ws aangeraakt en moet je nu weer uitzetten. Anders komt alles in je e-mail Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 dank je Marion, dat loopt snel op idd maar opgelost zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Gezien. Wat een muts Nog nooit dat envelopje aangeraakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Snappie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Ik zou ook zo graag naar de AA willen. Het is hier notabene 10 fiets-minuutjes vandaan Vriend heeft aangeboden om mee te gaan. Toch twijfel ik omdat hij - wegens voetbal - nogal bekend staat in deze stad. Hij bied dat zo lief aan, maar wat als er bekenden zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Komt nog wel Marjo, want nu krijg je alles in je privé mail, als je het tenminste goed aangeraakt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Floortje, dan hebben ze het zelfde probleem als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Doei, ik ga slapen tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 MarionHoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Kun je ook drankjank hebben tonic? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden