Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hee Kate! leuk dat ik nu weet wie je bent!Dank je wel. Stap-stap-huppel en weer een stap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Zo, al lekker gegeten.Verse pasta,jammie.Hannah,wat een vetpot, 79 fleuries,kan je een deur van intrappen.Anjo,word je morgen opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hannah, dat kan toch niet 79 euro! Je hebt toch WAO, dacht ik.Naaien ze jou geen ander oor aan? Had je al een voorschot gehad of zo?Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hoi Dar. ik zie je wel, welkom terug en is alles goed met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Marieke,jij was toch ook een trouwe AA gangster?Is het wellicht een idee om de draad daar weer op tepakken?Ik heb het idee dat je terugvallen steeds korter op elkaar komen.Voor je het weet is het hek weer van de dam.Meid ik wens je sterkte.Vanavond ga ik weer na de AA zoals ik al schreef.Ik ben benieuwd hoe ik het vind na lange tijd niette zijn geweest.Nu ga ik voor de 1e keer naar de groep waar ik vroeger ook kwam.Eens zien of ik het daar nog kan vinden.Zo niet dan zijn er nog groepen genoeg in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Goed van je Tina!Veel succes vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Dank je Marjo.ik heb net nog even iets meer nodig.Vroeger heb ik daar altijd erg naar mijn zin gehad.Ik hoop nu op het zelfde.Je hoort hoe het was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hoi Kate, het was leuk!Het is zo raar dat men zich virtueel een voorstelling gaat maken.Dat gaat vanzelf bij iedereen!Ik had wel het idee, dat je een rustige uitstraling had en dat klopte!!Maar verder leek het nergens op!!Jonger ook dan ik vermoedde! Verder geef ik geen details!!Je kwam over als een zachtmoedig vrouwspersoon!Leuk toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 He, wat een volle bak hier!Allemaal een goede avond!Even een berichtje dat ik net per e-mail ontving van Trees:quoteWil je doorgeven dat ik sinds vorige week dinsdag/woensdag een vervelend dikke-darm virus hebopgelopen, wat me zwetend, zuchtend, tierend en mopperend aan bed gekluisterd houdt!Zodra ik opgeknapt ben, geef ik ook weer acte de precense!Vooral iedereen veel liefs!unquoteIk heb weer hard gewerkt vandaag. Helaas ging het koor van 's middags niet door, omdat mijn vriendin de dirigente ziek is. Ik heb dus maar uitgebreid geluncht met een krantje erbij. Ook wel eens lekker.Vanmiddag troffen dan weer onze relatiepeut. Ach, die man ziet wat af met ons: geen standaard geval.Zo maar eens eerst mijn koffie drinken en dan mezelf klaarmaken voor het avondkoor.Wellicht tot later op de avond.Oh, ik heb niet gedronken en niet gerookt en ook geen behoefte eraan. Hou het lekker droog! Ik kom straks controleren! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Ik snap het hannah. Niet echt om een deur in te trappen, mocht je de behoefte voelen.Albertina succes met de groep. Stap voor stap hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 speciaal knuffelke voor joann , ik lees verdiet bij jou .margo van harte met je werk .ik probeer alles te lezen maar niets blijft hangen ;-((heb nieuws gehad van de arts vandaag , aanstaande maandag botscan en de daarop vrijdag echo borsten , en rx lever?? en toprax , den 4 de juni dag welke ik normaal naar japan vertrok moet ik met een arts de resultaten gaan beluisteren , van daar uit gaat hij/zij zien welke verdere zaken er moeten gebeuren soms denk ik dat ik het allemaal droom maar dit zal wel niet zo zijn ga mij nu met iets anders bezig houden , koppie bezig houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Klinkt stevig Corientje!Voor jou ook: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Blacky, heel veel sterkte! Dank voor je felicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Sterkte Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Henkie, ik ga door. Je loopt mee hè.Onwards!! En nu als de wiedeweerga koken. Geen kabouters hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 blacky,Meid, heel veel sterkte in deze zo spannende tijd. Maar niet gaan drinken hé,groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 ja Soothe, ik loop mee, eet smakelijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Blacky,er wordt hier aan je gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Ik ben er vandoor.Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Marieke: wat een gevecht ben je toch weer aan het leveren. En wat herkenbaar allemaal.Als je echt van die zooi af wilt dan zit er maar een ding op en dat is op vrijdagavond toch maar een tijdje thuisblijven. Soothe, je lijkt in hetzelfde schuitje te zitten als Kirky. Kirky die dacht ik uiteindelijk 46 euro vakantiegeld over heeft. Jemig dat is toch wel ellendig weinig. Ik ken je situatie verder niet en kan je ook geen tips geven. Anders was het een idee om op een of andere manier iets bij te verdienen. Ben je ergens speciaal handig in?Hannah (jemig ik krijg het m'n pen haast niet uit), jij ook al zo weinig vakantiegeld?? Maarja jij hebt een nieuwe bank, vakantie rundum de bank Anjo: duidelijk omschreven het woord 'junk', ik wil het dus ook niet meer gebruiken dit woord. Niet voor mezelf en niet voor een ander. Albertina: ik ben ook heel benieuwd hoe je het vindt bij de AA.Corinne: wil je de lieve groetjes doen aan Trees??? (en ik drink en rook ook niet!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Blacky: dat zijn nogal wat onderzoeken. Wat te zeggen .. is er iemand bij jou als je naar het ziekenhuis gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen81 Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Hoi iedereen,Omdat ik gisteren aan iemand beloofd had vanavond online te komen, laat ik even een berichtje achter. Maar verder heb ik vanavond echt even de behoefte om niet met alcohol bezig te zijn, ga ik er alleen maar aan denken.Ging verder redelijk vandaag en voel me redelijk; afgezien van momenten van trek, dus eigenlijk een topdag voor 1 dag adb!Iedereen een hele fijne avond en hopelijk tot snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 Tina, ik wens je voor vanavond een goede groep.Na 2minuten weet je niet beter of je bent nooit weg geweest.Prima beslissing om terug naar de AA te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 blacky,Dit is moeilijk. Houd je even bij het practische. Vlucht veranderen, kleren inpakken. De arts weet het ook nog niet. onmogelijk ik weet het maar rustig blijven. iK heb tegen X ooit gezegd, it isn't over until the fat lady sings. Dat is ook het geval bij jou. Het klinkt alsof het nog niet duidelijk is. Dat klinkt niet goed maar haal even adem. Het klinkt ook niet slecht. Gisteren heb je een bloedmooie man zien optreden. Ik zou mij daar nu even op richten. En wacht de rest even af. Geen paniek, is niet nodig. Mij God, klink ik zo blashe als ik denk dat ik klink? is niet de bedoeling. Lieverd, de dokter is maar een stap voor jou. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze iets gezien dat niet standaard is. Verbaasd dat jou? Ben jij standaard? Het betekent echter niets. X zijn foto's waren schoon, net even omgedraait maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Blijf rustig. Wacht het zo goed als je kunt even af en vertel je broer. Dit moet/hoef je niet alleen te doen.Een hele dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen81 Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2009 En oh ja, ik zag wat berichtjes her en der staan. Iedereen die het nu moeilijk heeft: heel veel sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden