Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik kan niet slapen dus ik dacht ik open het draadje vast maar!

Vandaag is mijn oudste 7 jaar geworden:musicnote: dus ik sta strak van de stress voor vandaag, de drukte dan en voor morgen, een feestje met 11 kindjes erbij pfff, twee drukke dagen maar wel gezellig.

Ik kan nu al genieten van dat verbaasde en verraste koppie strakjes om half 7:D

Fijn dat de meeting een doorslaand succes was mensen@A'foort. Volgende keer kom ik ook.

Nou ik neem nog een beker melk en ga nog een poging wagen en ga naar bed terug weer, lekker doorwoelen.

Tot morgen/straks,

Liefs
Suusje die nog steeds droog staat en een lekker fris koppie heeft ondanks het tijdstip.

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

voor iedereen die nog op 1 oor ligt,.. sweet drems nog even.

En goedemorgen allemaal.
Weer vroeg uit de veren, dadelijk aan het werk.
Maar eenlekkere korte week.
nou mensen tot later dan maar weer.
warme groet van mij

Geplaatst

morgen adb'ers,
brbrbr kort nachtje geweest , pas thuis na 01 uur van optreden Enrique iglesias .
optreden was schittererd , voor progamma was ook goed een nederlandse meid esmee denters
wat kan die enrique zingen waaauuww :present:
met de drank heb ik geen last gehad ondanks de rondom mij bierdrinkende mensen , er waren eigenlijk ook heel veel nederlandersn , nederlands koppelte waren vortige week in nederland naar een optreden van enrique geweest , nu waren ze in belgie en ze gaan ook naar een optreden van enrique in monaco.
hopelijk krijg ik vandaag nieuws imv wat er met mij gaat gebeuren want ik vindt wachten best wel een beetje frustrerend :devil:
zo en nu eertst poezen knuffel tijd
ik laat vandaag de eerste staan

Geplaatst
:moon: goedemorgen allemaal :moon:

wat is het toch fijn als de zon schijnt zo in de ochtend!!

ik ben alweer helemaal klaar, fris gewassen en geschoren de vij kilometer alweer gehad en nu is tijd voor de koffie!!
mag mijn vitaminepillen niet vergeten want ik barst van de afspraken vandaag en het gaat een lange zware dag worden.

Blacky,
fijn om je weer te lezen en heerlijk dat de avond goed is gegaan, soms (eigenlijk meestal) verdienen we gewoon leuke dingen.
Zo te horen krijg je een lastige dag, wachten op nieuws.
veel sterkte in ieder geval:present:

Suus,
:camera::moon::musicnote: van harte gefeliciflapstaaart met dochterlieffffff:camera::moon::musicnote:

en natuurlijk gewoon voor iedereen een hele fijne dag toegewenst!!
Geplaatst

thanks henk!!!! voor jou natuurlijk hetzelfde!

An, hoe is het met je lip??? zakt het al af of wordt het erger?

Hannah, welkom terug, mooie naam :sun:

Corinne, zwanger zijn van licht is iets heel moois en totaal niet voor te schamen:)

Nog steeds rustig aan de koffie, ondertussen de tafel aan het dekken en kom tot conclusie dat er niet veel meer in huis is:huh:
ook nog boodschappen doen dus, maar goed dan maar aan de eieren en brinta, als het maar voedzaam is toch:)

over eieren gesproken,
er staat hier dus een caviakooi met een bureaulamp erop, maar nu zit ik me af te vragen, hoe weet je of het ei is bevrucht???
voor hetzelfde geld ben ik hier een ei aan het koken met die lamp.
mmmm, vanavond maar even googlen, het staat zo raar om te wachten of dat ding gaat stinken ofzo!

Geplaatst

Goeiemorgen zonder zorgen,wens ik jullie toe.Iedereen een fijne dag en sterkte bij moeilijke momenten en problemen.Ik drink vandaag niet!

Geplaatst

Mogge,

Ik kon wel slapen maar was al om half drie wakker. Ben blijven liggen tot half acht. Het zonnetje schijnt in ieder geval!
Liefs van Aro

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Suus gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

Dian werk ze.

Blacky sterkte vandaag. Ik hoop dat je snel wat van ze hoort.

Poly en spud maak er een mooie dag van.

Hier is het weer een week zonder acl. Het gaat heel snel. Voel me weer lichtelijk fit. Ga vandaag het sporten herpakken.

Geplaatst

Goedemorgen,

Ook hier mooi weertje, redelijk fit opgestaan, ondanks veel wakker. vandaag mijn vaste vrije dag, ga straks naar vriendin aan de andere kant van het land. Gisteren veel strijd met mijn partner, die ook alcoholist is, maar nog weing actie onderneemt om er iets mee te doen,. ik moet het strijden stoppen en gaan voor mezelf. Ik voel het steeds sterker, als ik bij hem blijf, kan ik nooit aan mijn eigen problemen werken, maar ja weten en ook doen....
Blijkbaar moet een mens 4 miljoen keer, of vaker dezelfde fout maken, vind ik best vaak eigenlijk, langzaam aan worden we wijzer en sterker. Allen een fijne zonnige dag, zonder die rotdrank,

Groetjes Jane

Geplaatst

Een hele goedemorgen iedereen,
Heerlijk geslapen en wat langer dan gewoonlijk, had ik denk ik even nodig. Jane wat lijkt me dat ontzettend zwaar, een drinkende partner! Pas je goed op jezelf? Ik ga lekker de tuin in als het even kan.

Geplaatst

Ook goedemorgen allemaal.

Verschillende uurtjes slapen en elke keer zweterig wakker worden, maar ik voel mij toch nog redelijk fit. Vanochtend wat schoonmaken, is altijd een goede therapie voor mij (puinhopen uit mijn leven opruimen) en vanmiddag misschien wat wandelen in de Japanse tuin in Clingendael als ik mij fit genoeg voel.

Iedereen een vrolijke, zonnige dag gewenst.

Geplaatst

Een heel goede morgen!
Suus van harte met de verjaardag van je kind.
Nieuwe medestrijders, welkom en succes.
Tasseke, als je dit nog leest: een ei kan je prima uitbroeden onder een (niet te zwakke) bureaulamp maarrrr... wikkel het wel in een theedoek. Tenslotte worden eieren in de natuur onder de kont van de moeder of vader uitgebroed, lekker donker dus. Van al dat licht zou je maar een heel hypere gans krijgen.
En weet je dat je zo'n ei ook regelmatig (een paar keer per dag) moet keren?
Succes ermee, ben benieuwd.
Verder gaat het hier goed, de orenoperatie is redelijk verlopen.
En we houden het weer droog.

Geplaatst

Goedemorgen,

@Fiet je stelt in je bericht van gisteren, dat voor Houtje en mij, het leven
ondoorzichtiger wordt.
Voor Houtje wil ik niet spreken, maar nog nooit heeft in een bericht van mij gestaan,
dat het leven ondoorzichtig is.

De dingen zijn voor mij redelijk helder, van ondoorzichtigheid was en is geen sprake.
Ik vind het aardig dat je Schorpioen de weg wilt wijzen, maar wil je mij er buiten laten,
of correct weergeven?

En als je zoals je zegt in een comfortabel leventje zit, en het stoppen dan alleen fijner wordt´
vraag ik me af waarom je drinkt!!

Comfortabele leventjes zijn geen garantie om prettig droog te staan.
Bovendien heb ik andere maatstaven in m'n leven dan comfort!!!
Het gaat een beetje dieper!!!

Fiet, ik waarder je inzichten, maar wil je correct citeren?

Groet.

Geplaatst

Zucht........ik loop met mijn ziel onder de arm.
Ik heb me behoorlijk verkeken op de impact van "de groote leegte"

Ik wordt vervelend van mijn eigen lamlendigheid,
dus het toverwoord van Ziza er maar eens bij halen...AKTIE!

Veel nieuwe mensen, ik hoop dat jullie je hier snel thuis voelen en succes met stoppen met drinken!
Fijne maandag allemaal!

Geplaatst

KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLEEEEEEEEEEE

FRYSLAN BOPPE TUKKERS IN DE GROPPE. YEAHHHHHHHHHHH

frys bloed tjoch op
lalalallaaaaalalalalaaaaaa

ook goedemorgen al te zaam:D:)B)

Geplaatst

Goedemorgen,

allereerst alle nieuwe mensen,
van harte welekom.
:present:

Hier weinig bijzonders te melden.
Alhoewel, toch wel,
;)
Vanavond ga ik voor het eerst
weer naar de AA.
Ik ben er in de jaren dat ik niet dronk 6 jaar lang
een trouwe bezoeker van meetings geweest.
Nu ik af en toe terugval en ik het niet in mijn eentje red
heb ik, besloten weer te gaan.
Vind het wel spannend maar weet dat ik niet meer terug wil vallen
dus alle zeilen bijzetten en hulp aanvaarden.
Vandaag laat ik de 1e in elk geval weer staan.
Fijne en droge dag gewenst.

Geplaatst

Wing, Thanx!

Lijkt me heerlijk om nu over het strand te banjeren...
Maar helaas, te ver weg om dat binnen de schooltijd van de kids te doen.
Het is gelukkig een korte schoolweek ivm met hemelvaart...dus het strand
word deze week zeker met een bezoek vereerd!

Geplaatst

Mogge allemaal,

Suus van harte gefeliciteerd met je kind.:present:

Jane dat lijkt me heel erg moeilijk, een drinkende partner en dan zelf er mee stoppen.

Blacky wat fijn dat je een leuke avond hebt gehad, dit gunde ik je van harte.:heart:

Wens iedereen voor wie het nodig heeft veel sterkte vandaag.

Geplaatst

Wat dat nou weer allemaal betekent weet ik niet BB, maar het klinkt wel erg vrolijk.

Wing die oproep staat er al een paar weken, veel mensen hebben al gereageerd. Maar dat gaat per pb, dus is bij de oproep zelf niet te zien.

Soothe ik weet niet precies waar die opmerking van Fiet over ging. Wel weet ik dat het leven zonder drank zéker niet ondoorzichtiger wordt. Integendeel!
En voordat ik verder mee ga kletsen over iets dat ik niet heb gelezen, zal ik de draad van gisteravond doorlezen.

Albertina veel succes/sterkte bij de AA vanavond. Goed van jou dat je alle zeilen bij zet!

Geplaatst

Aktie helpt niet altijd...
ja oke, er is vanalles gedaan
maar het gevoel van leegte is er nog steeds.

Verwerken moet ik zelf doen, huilen kunnen jullie ook niet voor me
maar een beetje aanspraak was fijn geweest...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...