Spring naar bijdragen

woensdag 20 mei 2009

ferry

Aanbevolen berichten

Druppeltje,

Je aanbod is erg lief, maar mijn man gaat al mee, die steunt me hierin gelukkig erg goed.
Ik had ook al begrepen dat ze alles op 1 dag doen, maar als er geopereerd moet worden dan zal er wel een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden.
Maar misschien lukt daar de biopsie wel, misschien hebben ze betere apperatuur.
Ik kon ook eerder n.l. 25 mei, maar wij hadden net een weekje vakantie geboekt waar ik eigenlijk ook erg aan toe ben.
De kalkspatjes die ze gezien hebben zouden niet zo snel groeien zeiden ze dus die ene week maakt dan ook niets uit lijkt mij.
Het kan trouwens nog steeds goedaardig zijn natuurlijk.

Sorrie trouwens voor de late reactie maar mijn zus belde net en die kan kwekken!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 159
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ADB begint een een knokploeg. Behalve dat ze vechten tegen de alcohol zijn ze nu een strijd tegen kanker of verdachte kanker begonnen. Kan dat ook in de krant?

Jawel want druppeltje rent over de streep en corner. Maar daar komt Rudy aan en kopt de bal weg. Niet vergeten dat er een dappere Rapilos aangerent komt..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup,

He bah, jij denkt dus echt dat ik geopereerd moet worden.
In het vorige ziekenhuis zeiden ze dat dat meestal een dagopname was en dus sávonds weer gewoon naar huis kon.
Zou wel leuk zijn als je me komt opzoeken, maar 1 dag...dan moet je wel snel zijn want dan ben ik natuurlijk zo weer weg.

Je hebt wel gelijk, het is wel extreem hoeveel ziektegevallen hier op het forum zijn.
Soms denk ik zou dat niet te maken hebben met krampachtig niet drinken wat ook weer veel spanningen oproept.
Ik weet het niet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos dat zei ik niet. De second opinion is maar een dag en dan mag je echt naar huis. Maar daarna vrees ik dat je wel geopereerd moet worden. Ben geen arts maar wel een oncologievrepleegkundige die haar vak nog heel goed bij probeert te houden. Heb lang in het AvL gewerkt dus denk niet een sufferdje te zijn hierin. Wil je dan ook niet bang maken maar een ingreep voor je lijkt me niet te vermijden (hoop dat ik het mis heb).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup,

Ik hoop ook dat je het mis hebt.
Is er dan zo weinig kans dat het goedaardig is denk jij.
De verpleegkundige op de mammapolie zei dat iets meer dan de helf van "mijn soort "gevallen kwaadaardig is.
Dan denk ik dus is ong. 40 procent goedaardig.
Maar goed het blijft allemaal maar speculeren misschien.
Maar jij hebt er dus wel verstand van zo te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro niet drinken gaat nog steeds goed ik weet gewoon dat ik de eerste niet moet nemen.
verder gaat het z`n gang en hoop ik op een druk `s zomerseizoen, dan kan ik weer es ouderwets de benen onder mijn kont vandaan lopen;)
daar kan ik ècht van genieten hoe drukker hoe meer ik op mijn plaatsje ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rudy,

Tja, wat nu tegen je te zeggen, woorden schieten me nu te kort. Ik vind het heel erg rot voor je.
Maar ik bedenk me wel, dat jij een enorme vechtersmentaliteit hebt. Dus ook dit ga jij winnen. En mijn gevoel, laat me niet vaak in de steek.

Houd je taai oude makker.

Groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rudy veel kmw wens ik je toe :heart:
rapilos ook jou wens ik veel sterkte toe
ik ben wezen wandelen en heb in plaats van bij de gouden leeuw te gaan eten, een pakske friet wezen eten bij de frituur , dan heerlijke wandeling terug naar huis , heeft mij goed gedaan
en nu gaat het slot op den pc
slaapzacht allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...