Spring naar bijdragen

vrijdag 29 mei


HenkT

Aanbevolen berichten

ga ik wel of niet naar japan , momenteel weet ik het niet , ik MOET het leven momenteel dag per dag bekijken ...uiteraard zou ik heel graag naar japan gaan maar wanneer dit is weet ik niet .
reizen boeken is o zo fijn .... maar owee als er een haar in de boter komt dan is er veel miserie om u eigen geld terug te ontvangen ondanks dokters briefje met de ziekte op , anulatie en reis verzekering betalen o ja dan zijn ze rap om te ontvangen :wacko:
margo het is hier ook onmogelijk om op iedereen te reageren daarom houdt ik het ook bij mijn eigen ..... lekker egoistje :-)
mensen ga jullie laten effe buiten met de paarden praten want de zenuwen gieren toch wel door mijn lijf ;-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind het ook allemaal superspannend om een weekendje weg te gaan. Beschouw het als training (inpakken, autorijden, weg vinden, en de rest) o ja broodjes halen en smeren dat soort geintjes ... nou ja goeie oefening voor de zomervakantie.

Wat gaan er veel mensen weg hè dit weekend?

Allemaal ook vandaag nog even van de zon genieten (ik ook, ik sta te strijken = niet echt genieten van de zon humhum) maar ja het spul moet natuurlijk wel schoon in de tas mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oja Houtje, dat is waar ook, jij gaat oefenvakantie houden. Heerlijk en wat een mooi weer.
gaat vast wel lukken!! waar ging je ook alweer naar toe?

Blacky, helemaal goed om het bij jezelf te houden en doe de paarden de groeten!

Marjo, probeer even niets te denken maar ga verhuizen en ik denk dat als je eenmaal voor het echie in je caravan zit de rust ook komt om alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is op een rijtje te gaan zetten.
Letterlijk afstand nemen doet vaak wonderen, als je er middenin zit dan kan je alleen maar 'overleven'.

zorg wel dat het onder je caravan netjes blijft ;)

ja ik heb het gebeuren van gisteren alweer aardig een plek gegeven, het heeft er mee te maken dat ik groei en volwassen wordt langzaamaan (want dat voel ik me ook nog lang niet hoor Marjo)
en soms vinden mensen in mijn omgeving het makkelijker om me klein te houden. Wat ik vervelend vind aan ruzies zoals gisteren is dat er dan opeens een hele lading komt die ik niet heb zien aankomen en daar baal ik van.
met gedoe achteraf kan ik gewoon niet zoveel.... maar het overvalt me altijd zo

Het begint tijd te worden om verder te gaan in het leven, dat begint langzaamaan te komen, hoe dat vorm moet krijgen weet ik nog niet en ik weet dat mijn werk daar wel een rol bij blijft spelen voorlopig.
Ik begin zin te krijgen om de grote wereld in te trekken. Meer met mijn foto's te gaan doen, exposeren, verkopen, noem maar op.
maar weet nog niet hoe dat vorm moet gaan krijgen.

zullen wel weer piepkleine stapjes zijn maar dat maakt niet uit! ik heb er zin in!! eindelijk!!

en nu maar wachten op de post.. zijn de andere forumboekschrijvers ook zo nieuwsgierig naar het boek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Tapas!

Log nog even in
Je hebt het mooi omschreven
het doet me goed je zo te zien!

We leren en groeien!

Ben weer aardig op de rit
Helemaal schoon onder de caravan...
Dat komt in de rust

Nu is het zoals het nu is
Het loopt niet uit de klauw
Daar kan ik blij mee zijn!

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er weer, t stelde inderdaad allemaal niet zo heel veel voor bij de brijder, alle klachten die ik nog heb zijn wel drankgerelateerd en t moet snel beter gaan met t helder in t hoofd begrijp ik
de tijd zal t me leren
t is prachtig weer weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik kom me maar even melden op deze zonnige vrijdag.

Ik kwam in tijdnood vanochtend, maar ik heb het allemaal gered. Dan maar zonder koffie drinken naar stemvorming. Dus nu zit ik aan de lekkere (dubbel lekker wegens uitstel) koffie.

Wat voor de ene persoon vanzelfsprekend is, is dat nog niet voor een ander. We zijn aan het oefenen op een 3-stemmige Franse canon. Zolang we alleen met de melodie bezig zijn (op nuu nuu nuu nuu nuu), is er niks aan de hand, maar wanneer die tekst aan de orde komt, blijkt dat heel veel mensen de kluts kwijtraken. Ik heb mijn buurvrouw beloofd om te proberen het zaakje fonetisch op te schrijven. Zeker weten dat er meer gegadigden zullen zijn.

Ik denk dat ik straks wel een lekker wandelingetje ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oeps wat gebeurd er nou? zit ik me zomaar te oriënteren op fotografieopleidingen....
De Rietveld of de Fotoacademie!! zou ik dat kunnen?

krijg er helemaal buikpijn van!! stel je toch voor dat ik dat zou mogen en kunnen doen?
er zijn dus nog zoveel mogelijkheden waar ik nooit serieus over nagedacht heb!!!

Marjo, fijn om te lezen dat je weer op de rit komt, ik denk dat de rust je goed zal doen
zo tussen 2 werelden zwerven is ook dodelijk vermoeiend en ontzettend vol met prikkels

Ik weet dat je er niet aan wilt waarschijnlijk maar is het toch niet een idee om eens uit te laten zoeken of je misschien ook iets van ADD of ADHD hebt?
Ik moet zeggen dat de medicatie voor mij enorm veel doet. Ik ken mezelf de afgelopen maanden soms amper terug.
Alsof ik een nieuwe levensfase in ga met meer stabiliteit. Ik voel me nu minder een speelbal van mijn emoties en gelukkig houd ik mijn creativiteit dus ook nog ;)
ik had zelf nooit verwacht dat me dit ooit nog zou overkomen maar er is echt iets aan het veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik begin zin te krijgen om de grote wereld in te trekken."

Herkenbaar, Tapas! Heb ik ook! Fijn, hé, dat stoppen met drinken je weer zin doet krijgen in het leven! Dat je ineens een boel mogelijkheden ziet voor jezelf, terwijl alles vroeger zo uitzichtloos leek. En het gaat soms inderdaad met kleine stapjes. Beetje bij beetje sterker worden en dichter bij jezelf komen. Jezelf van je bagage verlossen. Wat ballast uit de rugzak gooien en ontdekken dat je verleden je echt niet hoeft te bepalen. Dat je sterker kunt zijn dan dat verleden!

Ik vind het leuk om te lezen dat jij ook dat soort plannen koestert en daar ook mee aan de gang gaat. :) En ik zie dat hier bij wel meer mensen... Ik was zo bang voor verandering -- ben ik nog hoor -- maar het is tegelijk ook zo opwindend om net datgene te doen waar je bang voor bent! Vrijheid creëer je toch ook zelf, heb ik ervaren. Ik heb mezelf veel te lang tegengehouden om te zijn wie ik wilde zijn. Nu begin ik dat juk stilaan af te werpen. En ja, het gaat niet altijd even snel, en ik val ook vaak terug in mijn oude gepieker en het gevoel van 'Wat zullen de mensen wel denken?', maar daar wordt aan gewerkt.

En ja, soms is fysieke afstand goed om ook geestelijk afstand te nemen. Dat herken ik helemaal. Toch heb ik niet zozeer het gevoel dat ik wegloop van iets, dan wel dat ik ergens naartoe ga. Dat is een verschil. Weglopen heb ik lang genoeg gedaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

precies Fran, en dat na bijna 2 jaar. Ik had niet verwacht dat dit kon gebeuren maar na die irritatie gisteren op mijn werk ben ik ook weer een stap verder gekomen.
Niet kleiner gemaakt maar groter gegroeid ;)

trouwens, even wat anders.. IK HEB HET FORUMBOEK BINNEN!!!
ziet er prachtig uit en echt een aanrader voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: wat een ontdekking he? Ik ben na een aantal jaren niet drinken ook met een serieuze opleiding begonnen. Het hield me van de drank af, het gaf me veel voldoening en mijn eigenwaarde kreeg een positieve optater.

Wat anders.

Vanavond Moet ik mee naar een feest. Moeten ja.
Nu had ik al een heel scenario om op tijd daar weg te kunnen,
maar ik WIL HELEMAAL NIET.
Balen, en nog eens balen.
Ik krijg het ook niet meer uit mijn hoofd.

Dan denk ik, ben een grote meid, offer je een paar uur op en vertrek dan.
Maar ik wil geen handjes geven, ik wil niet zeggen ja meneer en ja mevrouw,
ik wil niet meer, ik wil niet meer @#$%#@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou, 10 vrouwen van dit forum hebben hun levensverhaal er in opgeschreven, maar als ik namen noem is het misschien niet anoniem meer?? want in het boek heeft iedereen weer een andere naam dan op het forum ;)
In ieder geval staan Safi en ik er in.

waarom MOET je mee naar dat feest An?
en anders ga je er heen en dan lekker in de observatiemodus. Kijken hoe onecht het is op zo'n feest, de gemaakte gezelligheid
of je gaat gewoon dansen tot je er bij neervalt!
of je gaat nieuwe mensen leren kennen, en dan vooral die mensen die met een glas spa of sap in hun hand staan
of stellen observeren, hoe zitten relaties in elkaar en hoe gaan ze met elkaar om
of de zuiperds observeren. Kijken wie er echt dronken dreigt te worden en hoe lang dat duurt

wie weet maakt dat het feestje al wat leuker??????

of je blijft thuis al is iedereen dan boos op je, zijn ze na een paar dagen wel weer vergeten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Forumlezers,

Op intitiatief van een aantal schrijvers op het forum van Alcoholdebaas.nl is er een nieuw boek verschenen:

Alcohol de Baas
Hulp via het internet, inspirerende forumverhalen van 10 vrouwen die hun alcoholverslaving overwonnen


Wilt u dit boek bestellen, vul dan het contactformulier op de website in. Zet daarin uw naam en het adres waarnaar u het boek gestuurd wilt hebben. Wilt u meer exemplaren, vermeldt dit dan duidelijk.
De boeken kosten € 9,95 per exemplaar. Dit is exclusief verzendkosten.

bestellen forumboek

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeee, zijn we zo duur geworden Houtje? :D Ik kreeg bijna mijn exemplaren niet omdat ik niet op de bijeenkomst was, maar heb dat even rechtgezet. Voor mij gaan de presentexemplaren vandaag op de bus, dus ik krijg ze pas morgen.
Heel veel plezier gewenst met je oefenvakantie, ga je nu alleen of met A?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

ik had wel verwacht dat het hier stillekes zou zijn,
het is dan ook prachtig weer.
Vanochtend gewerkt, en....het was heerlijk.
Ik heb werk wat ik leuk vind, een eigen werkplek
en veel te doen.
Tot mijn grote verbazing heeft de BA een gesprek met mijn leidinggevende
gehad.
Hij heeft daarin te kennen gegeven dat het van belang is dat ik een werkplek
heb en dat het fijn zou zijn als ik werk krijg op mijn niveau.
Als ik niet had gezeten zou ik zijn omgevallen van verbazing.

Tapas,
Ik dacht meteen aan jou, je postings om mij vooral assertief op te stellen
hebben mij veel goeds gebracht.
Dank je wel.
:sun:

Rudy en Blacky,
ik vind jullie twee enorme KANJERS.
Er wordt hier aan jullie gedacht.
Wilskracht is een belangrijk element om de strijd aan te gaan.
Dat lees ik bij jullie alletwee.
:present:

Verder ben ik blij dat er nieuwe (anders weet ik het niet te benoemen)
mensen meeschrijven.
Brengt weer wat nieuwe inzichten en ook fijn om die inzichten te lezen.

Marjo,
ik zou bijna schrijven huppelk@tje, hihihi, mag wel hé?
Je stuitert af en toe van links naar rechts.
Toch heb ik er vertrouwen in dat je er uiteindelijk sterk uitkomt.
Wat ik weer niet begrijp is de toespeling over Wing.
Maar ja, er ongaat mij wel meer iets.
Ik vind het in elk geval hardstikke leuk dat je hier
een maatje hebt gevonden, geldt ook voor Wing, natuurlijk.

Nu ben ik lekker 4 dagen vrij, helaas mag ik pas vanaf zondag weer
in het zonnetje, dit vanwege de anti biotica.
Maar goed er zijn ergere dingen.
Al hoop ik wel dat deze keer de kuur wel aanslaat.
Ik heb er al 4 achter de rug en elke keer weer een ontsteking.

Nu ga ik even mijn boodschapjes halen en wellicht meld ik mij later weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tientje fijn dat je nu je eigen werkplek hebt en dat je weer kan genieten van een paar dagen vrij.

Maken jullie wel eens gebruik van een slechte eigenschap?
Voorbeeld: gisteren moest ik de meterstanden van gas- en licht opnemen, maar dat zit bij ons in een duister hoek. Behalve dat ik meteen in een luik stortte wat door de schilders open was gelaten, zag ik daar ook geen pest.
Pas toen ik de de zaklamp had gevonden en ontdekte dat de pennlights op waren, heb ik er nog meer, oh ja, in mijn vibrator, en ze werken ook nog... (hihi, dat is verzonnen, maar wel leuk voor een verhaal) kwam die man weer terug met een ENORME zaklamp, en hij zei: "Zal ik het even voor je opschrijven, meisje?"
Van zoiets word ik week, tot mijn eigen ergernis.
Dat ik blijkbaar zo duidelijk onbekwaam en chaotisch ben dat een totaal onbekende man precies weet wat ik nodig heb. En toch ook weer grappig, om hulpeloosheid in hulp om te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...