Spring naar bijdragen

vrijdag 29 mei


HenkT

Aanbevolen berichten

ah lies,

ik heb op een asielzoekerscentrum gewerkt, en daar gaf ik de trainingen zelf!
nu volg ik de training al voor de tweede keer!

dus pffff..........training hop weg ermee

maar de maatschappelijk werkers, die zijn om te zoenen, en ik kan er niet zonder dat uurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

he potverzes,

Anjo, ik zie je en wil reageren maar dan gaan de hersenen in een kronkel en zie ik weer iets anders.

joepiedepoepie, straks een lang weekend!!!! heerlijk gewoon roken waar je wilt en niet verplciht naar buiten, geen vpk's die zeggen dat het licht uit moet :D

maar je bent een kanjer! je zit daar alleen maar voor jezelf en voor niemand anders, neem lekker je rust en zeker de regelmaat die je word aangeboden, leef je uit in de gesprekken en luister naar de adviezen.
geniet van je weekend en voordat je het weet mag je terug :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tasseke,ja dan heb je er helemaal geen zin meer in!
Ik vind de training voorspelbaar.
Jij bent goed bezig,zo elke ochtend wandelen!
Ik ben niet vooruit te branden in de ochtend.

Wellicht het aan mijn spaanse roots,
daarom gaan we in September emigreren naar Spanje,het land maakt mij zo gelukkig en tevreden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zo bedoelde ik dat ook tasseke, de een wenst t en de ander wil er graag af

ja Ik vraag alles albertina, cheklist mee

heej anjo, wat ben je goed bezig, je mag gerust trots zijn op jezelf hoor, je hebt weer een begin gemaakt en iedere reis begint met t eerste pasje

goeiemorgen Dar :) ben ik erg druk? :), zenuwachtig niet hoor, ik zie er erg naar uit

en nu even de hond laten plassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dar,

het slootwater wat ze daar serveren, daar ga je echt niet van stuiteren, het enige wat stimuleert zijn de darmen, een verkapte klisma dus!
verder zit er smaak noch kraak aan!

Gees,
dus je leest toch stiekum mijn berichtjes :D niet smokkelen vandaag en je rolstoel thuislaten!

Lies,
mag ik mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lies,

ik ben dol wat water en zeker het strand.
ik sleur je gewoon je bedje uit, hupperdehup wandelen met die kont van je, duik in de zee erachter aan en de dag kan niet meer stuk!!

ps,
nog een paar dagen mooi weer en ik kan hier ook weer zwemmen! heerlijk eerst 5 kilometer lopen en als afzakker een spartelwedstrijdje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AH,intoetsen gedrukt en ik was nog niet klaar.
Mijn zoon woont in Nederland.
Hij is soms boos,verdrietig en opstandig,maar dat is heel normaal,hij heeft teveel dingen meegemaakt als kind.
Wij hebben en dit schrijf ik met intens veel verdriet,op zijn verzoek geen contact,dit is gekomen sinds hij in de puberteit zit.

Ik laat hem met rust,maar ik ben 24 uur paraat.
Alles is begonnen met het verlies van mijn andere kind.
Ik donk mijn verdriet weg...
Maar het is een bar scenario geworden...
Daarom zalik soms wel tegen moeders op dit forum willen schreeuwen""stop met drinken"".
Uit zeer goede bedoeling.

Maar ik weet ook,dat dit mij vaak is verteld en ik volgde het niet op.
Mijn verhuizing,maakt mij ook wellicht in de toekomst een betere moeder,ik verlang al jaren om daarheen te gaan,de levensstijlpast veel beter bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Dar, die zijn wel heel lief ja maar ze gaan ook 20 jaar mee he :) dus het is handig te overwegen of je dat wilt voor je t pluissebolletje hebt :)

soms bekruipt me even een gedachte van hoe dingen waren toen ik nog dronk, die doen zeer af en toe, t besef dat ik uit me werk kwam en dan dacht
even een biertje om te ontspannen en dan ff lekker slapen, omdat ik zo moe was en maar nooit willen beseffen dat juist die biertjes zorgden dat t moe weer weg ging
dat doet diep zeer he, te voelen dat je jezelf zo voor de gek hebt kunnen houden, maar goed, dat is al meer dan drie weken terug :)


Ik ben t met je eens lies, Dar is een mooi mens :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb,ers,
zo weer eens tijd om te mailen , komt er de laatse tijd niet van :wacko:
vandaag niet werken al was ik liever gaan werken ....deze namiddag om 14:30 petscan en rx vanaf 10 uur moet ik nuchter zijn amaai wat ga ik mijn koffiekes missen .
rudy fijn je te lezen denk veel aan jou en wens je veel kmw toe :heart:
gisteren heel moeilijke momenten gehad qua drank , werkte in een huis waar de drank mij om de oren vloog , plus het feit dat ik geestelijk niet lekker in mijn vel zat maakte het nog moeilijker alsof iets het voelde belde mijn broerke uit japan mij op en de drankjank is weg gegaan
zo ga hier een en ander in orde maken , na de onderzoeken autoke vullen en op lang weekend naar cap blanc nez wandelen en uitwaaien
wens jullie een fijn weekend toe :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorge iedereen!
Wat een bedrijvigheid al op het forum maar ik weet het, de morgenstond..........
Lies, dat is het ergste wat je kan overkomen, een kind verliezen! Ik ken ook
2 moeders die een kind verloren en 1 daarvan zegt vaak: ik lach wel maar ik heb
nooit meer echt gelachen daarna. Ik probeer weer mee te doen in het leven maar
ik doe niet echt meer mee. Ontzettend knap dat je al 7 weken droog staat! En ik kan
me heel goed voorstellen dat je bent gaan drinken toen je kind stierf. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zou doen..... Hoop dat het contact met je zoon op enig moment hersteld wordt, je stoppen met drinken zal ongetwijfeld positief werken!!!
Ik heb gedronken toen mijn kinderen klein waren en loop dus nu ook tegen het een en ander aan!
Voor iedereen die het nodig heeft Sterkte en hou vol!
Ik heb eeb drukke dag vandaag. het gaat erop lijken dat ik volgende week ga fietsen met mijn minnaar
dus veel te regelen, maar ik kom nog wel even langs. Goed Hannah dat je er toch weer bent. Iedere dag geeft nieuwe kansen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo dames en natuurlijk die paar heren,

ik ga even klussen en ben voor 12 uur weer terug!

voor iedereen die sterkte nodig heeft :present:

en speciaal voor hannah,
kom op, ik wil je mooiste jurk zien, opgemaakt en al en fuckerdeduck gooi die kipfilets er ook in.
buik in, borst vooruit, kin omhoog en lekker puh naar alles en iedereen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...